1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door unXist, 17 mrt 2005.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja.. welke dag? Welke chapter? Dan kan je antwoord krijgen :9
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    hoe moet je precies een granaat in de tank stopppen?
    de opdracht is dat je het duitse mortiernest moet uitschakelen om zo de gealieerde het dorp veilig telaten innemen.
    kweet niet welke chapter/dag het afspeeld aangezien mn xbox niet hier heb.
     
  3. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon erachter gaan staan en dan verschijnt er vanzelf een tekentje in beeld dat je op x moet drukken. druk op x en je klimt vanzelf achter op de tank en gooit er een trosje handgranaten in ;)
     
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien bedoel je foucarville maar daar komen geen tanks in voor ik kan zo ff geen ander level bedenken waar je tegen tanks en mortieren moet vechten misschien bedoel je buying the farm en dan het laatste stuk ?
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ja dat bedoel ik
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb jezelf toch ook een tank? Of is dat ding al kapot? Dan moet je erheen sneaken (van achter) en er een granaat ingooien.
     
  7. -Xray-

    -Xray- Guest

    Nee toch? In Foucarville heb je volgens mij helemaal geen tank. Je komt op laatst bij een kerk aan, dan moet je een MG42 bemannen om de tegenaanval van de Duitsers te weerstaan. Als je dat gelukt is begint de mortierbarrage. Door die mortieren wordt een hek kapotgeschoten dat tegenover de kerk staat. (Als je achter die MG zit zie je dat hek voor je neus ontploffen.) Hierdoor kun je een weiland oplopen, wat je ook moet doen om de motieren het zwijgen op te leggen. Als je helemaal LINKS blijft lopen kan je die twee teams een voor een aanpakken, want als je links aanvalt kan je je mannen achter zo'n heggetje opstellen.

    @X-Junk: Ik hoop dat je dit level bedoelt, anders weet ik het ook niet meer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2005
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ x-junk

    waarschijnlijk bedoel je dus buying the farm ik heb hier eerder in deze thread al antwoord op gegeven speciaal voor jou hier ctrl-c ctrl-v ;)

     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ok mensen , zit weer vast , voorlaatste lvl , moet een tankdivisie gaan zoeken in je 1tje ,alsk de shamans op de brug zie , word ik elke x afgeknald . hoe kun ze bereiken ??
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    door er heen te lopen...
    onder de brug ligt als het goed is een boomstam, daar kun je schuilen voor de mg.
    ga niet als er staat objective compleet rondrennen want dan kun je het (net als mij) weer opnieuw doen...wacht totdat de tanks de mg hebben neergeschoten(duurd fftjes).
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ok thx
     
  12. juniorjoa

    juniorjoa Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in het eerste lvl die tank komt op mij af en die schiet mij ddood ma ik weet niet wat ik moet doen :) wilt iemand mij zeggen wat ik moet doen dan ben ik dol gelukkig :)
     
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! gewoon niks doen en afwachten ;)
     
  14. mossel

    mossel Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal ik zit vast en weet niet wat ik moet doen ik zit bij Rommels Asparagus (Destroy Eastern Field Poles) op een groot veld ik heb het kanon en de rest al gedood maar nu blijven er soldaten komen ik ben al een uur bezig deze soldaten te doden maar er blijven er elke keer twee terug komen wat moet ik doen kan iemand mij helpen. Alvast bedank
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de bedoeling bruine palen die in het veld staan op te blazen, er blijven duitse soldaten komen totdat je alle palen die er staan op hebt geblazen...
     
  16. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    heey ik ben bij brothers is arms bij een missie dan moet je over steken over een heel mistig landschap maar ik weeet niet wat ik moet doen kan iemand mij helpen
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    is het een weg met aan de overkant duitsers die op je schieten?
    een beetje moerassig en je hebt een sniper?
    ik heb die missie uitgespeeld door gewoon super hard te rennen en daar fftjes op je teammaten te wachten, dan die mg42 uitschakelen en dan die belgische poort door:)
     
  18. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    nee niet die het landschap is heel mistig je siet niks
    ik ben daar al voorbij met die sniper
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  19. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn duitste rookgranaten ofzow:p

    Gewoon lopen en alles neerraggen?
     
  20. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    moet je gewoon al die duitser killen of moet je gewoon doorlopen
     

Deel Deze Pagina