1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    de stukjes die boris er tot nu toe over in de PU heeft geschreven waren anders allemaal lyrisch

2. Hawkins

Hawkins Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik ook al in mijn vorige post schrijf, was hij ook altijd enthousiast...ff lezen aub. Maar bij het daadwerkelijk spelen van de preview heeft hij geen goed gevoel. Dit is ook de eerste keer dat hij zelf heeft gespeeld. Alle andere keren had hij qua gameplay net zoveel gezien als wij, vandaar zijn enthousiasme...
    Komt overigens nog bij dat hij tegenwoordig niet meer voor de PU schrijft, dacht ik....
    Ik raad je anders aan ff dat filmpie te kijken...dan zie je dattie nogal teleurgesteld is...

Laatst bewerkt: 12 jul 2008
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is waarschijnlijk omdat hij zoals altijd zomaar wat roept :+

die gozer vind elke aflevering wel een game de beste game ooit gemaakt , zowieso zijn ze wat dat betreft niet echt serieus te nemen (ze brengen het wel leuk)

4. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    nee precies serieus moet je ze niet nemen want wat boris niet kan of kent is meteen al helemaal shit

5. Hawkins

Hawkins Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, heb geen zin om boris omhoog te prijzen ofzo...Kijk die troep wat ze in de PU zetten is niet serieus te nemen, omdat die gasten voor geen poot meer kunnen reviewen (vroeger was de kwaliteit beter)
    Iemand die een mening geeft, kun je volgen of niet. Boris heeft inderdaad heel wat te zeiken over games, maar zeker over games in zijn genre (oorlog en shooters) heeft hij wel een aardig oordeel.

Daar komt nog bij dat hij het spel nu daadwerkelijk gespeeld heeft en daarom sneller een mening kan geven, dan mensen die tot nu toe alleen maar filmpies hebben gekeken. Het enige wat ik met dit hele gedoe wil bepleiten, is dat ik benieuwd ben hoe andere sites gaan reageren als ze ook een preview hebben gespeeld, thats all.

Voor mezelf zijn de filmpjes overigens nog steeds overtuigend genoeg;)

6. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet het hele topic gevolgd, maar wanneer staat de release nou gepland?
    Die op de eerste pagina klopt niet meer en op hoofdpagina van xboxworld kan ik hem ook niet vinden.
    Vind het er allemaal mooi uitzien, dus ga hem wel kopen denk ik.
    Hou wel van oorlogshooters:thumbs:

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    28/29 augustus dacht k ;)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt:thumbs:

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Kan gewoon niet meer wachten. Ga hem eerst op casual spelen zoals in die gameplay video over gesproken word. Dat doe ik puur omdat de vorige twee delen al zo lang geleden gespeeld zijn door mij dat ik het totaal een beetje vergeten ben. Bovendien kunnen deze twee eerdere BIA games volgens mij nog niet gespeeld worden op de 360, dat vind ik knap balen.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo die Boris van Gamekings was wel lekker negatief aan het doen, hij vond het te vrolijk uitzien en allemaal vage dingen. Begin die gasten steeds minder serieus te nemen.

Want Gearbox heeft ook ruzie gehad met Ubisoft dus hij denkt dat Gearbox nu een slecht spel gaat afleveren om Ubisoft te pesten, maar als Gearbox dat zal doen wie hebben ze er dan mee ik denk eerder zichzelf.

Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Dat is zo, maar top op zekere hoogte ook de klant. De klant rekent op een goed product en krijgt het niet omdat ontwikkelaar en uitgever met een bitchgevecht bezig zijn. Het zal maar met de volgende Elder Scrolls gebeuren, dan word ik echt goed ziek. ;):9

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Boris heeft vaak een niet objectieve mening en kijkt door een rose Boris bril ;)

Hoop op een demo vanaf de E3 :)

Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  13. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik een echte BIA fan, begin ik ook steeds meer twijfelen over deze game.
    Ik vind de graphics ook een beetje tegenvallen na sommige beelden te zien, wat Boris in dat filmpje zei van dat het grafisch aan de vrolijke kant is,met deel ik met hem mee wat ik gezien heb in sommige gameplay filmpjes(levels in daglicht)

Ik hoop nog steeds dat het echt topgame wordt, want na 2 jaar wachten wordt het weleens tijd. Anders moeten we weer wachten op toppers met de feestdagen gears of war2 enz...

14. Hawkins

Hawkins Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het verhaal en de gameplay (zoals uit de vorige delen) vet blijken te zijn, neem ik de vrolijke kleurtjes en vaag ingesproken duitse stemmen (zoals Boris zei) graag voor lief ;)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb net BiA 1 weer gespeeld, moet nog een aantal missies op Authentic :+

nu even dat filmpje hierboven kijken

edit: Vind het er ook nogsteeds erg goed uitzien. Super veel zin in _O_

Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Op de Xbox zeker?

Vanavond ook even de presentatie kijken en als dat er ook weer super uitziet dan neem ik die Boris echt nooit meer serieus.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    jaja op de xbox :)

Is de presentatie ergens live te zien of is hij al geweest en staat hij ergens online?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    geeft niet, het is vakantie :+ Thanks!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina