1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de officiele site staat er een leuk bannetje bovenaan de pagina.

2. AgentSmith

AgentSmith Guest

Met een beetje mazzel kan ik binnenkort mee naar een persevent van Brothers in Arms. De game is er te spelen en je kan 2 WWII vets vragen stellen. Zij hebben als adviseur o.a. gediend bij het maken van de game.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je nog kaarten over hebt dan bied ik me aan als die hard BIA speler. ;)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Preview van de Gamekings.

http://www.gamekings.tv/

Redelijk positief.
    Maar ze vinden het jammer dat de squad niet dood blijft ze komen terug bij een volgend checkpoint, dit is toch meer dan logisch hoeveel characters moeten ze dan maken!!??

Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Geen, dood=dood. Dan mag je de rest van het chapter lekker in je eentje proberen uit te spelen. Dan ontdek je ook hoe belangrijk je squad is.
    De volgende chapters begin je dan met (saaie) squadleden, die minder grapjes maken e.d. Zo zou ik het denk ik regelen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En als die weer doodgaan ook al zou je het niet willen. Dan is het einde nooit in zicht en dan kunnen ze wel 100 cutscenes maken met steeds andere personages. :)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Beetje semi-positieve review van de gamekings, maar Boris is inderdaad wel een strenge reviewer omdat hij in dit geval hoge verwachtingen had. Maar uit de kleine dingetjes haal ik wel dat het een toffe game wordt, want Boris vind het een echte BiA. Mooi dus.

Wel erg slecht dat Boris als die hard WOII veteraan beweert dat je een Garand niet midden in de clip kan herladen, dat kan gewoon! Daar mag die de game dus niet op gaan afstraffen.

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Midden in de clip herladen duurt wel langer dan op het eind, geloof ik.
    In COD5 kun je je M1 garand wel halverwege herladen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind ik altijd jammer van de Gamekings soms lijkt het dat ze weinig research gedaan hebben.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tjah, een beetje zoals bij bijv. Fifa doen.
    Van de belangrijke spelers (Huntelaar, Ronaldinho, Messi) een replica maken, en verder een stuk of 10 algemene, nietszeggende gezichten. Ik bracht in Fifa altijd zo'n 3e divisieclub uit het engelse voetbal naar de premiership en de championsleaque, en de eerste seizoenen bestond mijn hele elftal uit saaie, nietzeggende, algemene gezichten. Wanneer die scoorden, of een gele kaart kregen, waren er ook gewoon animaties.
    Later had ik een ster, en na een doelpunt ging die ster dan een dansje doen, met een van m'n dertien-in-een-dozijn spelers.dergelijke werkten wel gewoon.
    Nu zijn de dansjes na een doelpunt natuurlijk wat anders dan de cutscenes in BIA, maar er zijn denk ik ook overeenkomsten. Als het bij FIFA kan, moet het ook bij BIA kunnen, dunkt mij. :)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het niet, je squadmates hebben ook een eigen verhaal in BIA ze zijn echt een onderdeel van het spel en hebben een historie uit de vorige delen, persoonlijk denk ik dat we dit bij de volgende generatie pas gaan zien. :)

12. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe ja inderdaad, hij zegt ook dat het vijf kogels zijn, zijn er toch altijd acht geweest die in de Garand gaan.
    Ook nog een foutje; hij zegt dat de 82nd Eindhoven in gaat...maar je speelt in BiA met de 101st Airborne.... :p

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    He, daar heb je ook gelijk in ja! 82nd landde bij Nijmegen.
    En toen die andere gozer (Dennis heet ie volgens mij) begon over een 'zwaar machinegeweer' kwam Boris eerst met de Thompson (had gekund), maar daarna komt ie met M1A1 ofzo? Bedoeld die hier niet gewoon de Browning M1918?

14. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Uhuh ja, M1A1 is de Thompson.:9

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Browning M1918=BAR?
    Browning automatic rifle

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja, Browning M1918 is de BAR, zelfde naam.
    Maar wat begint die Boris dan weer met de M1A1.. :?

Binnenkort maar even zelf spelen dan.
    Iemand de LE editie al ergens gespot voor pre-order?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope nog niet gezien. Grappig om te zien dat Mazda MPS jij en ik de die hard posters zijn ik denk dat BIA zeker 3x verkocht word. ;)

18. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Boris lult. Hij denkt dat hij een kenner is, hij noemt alles dubbel of fout. Als hij een echte Die Hard BiA Fan was wist hij wel dat je met de 101 speelde en niet met de 82nd. En dan wist hij ook wel dat er in een Garand clip 8 kogels zitten, nooit anders geweest, en dat ook in elke WO2 game zo is geweest. Ook dat de M1A1 de naam is voor de Thompson ; http://images.google.nl/images?clie...=nl&q=Thompson M1A1&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik vind het zwaar klote, ik weet nog goed hoe er over deze feature werd gepraat door Gearbox een tijdje geleden. Vorig jaar toen we in Leipzig waren en we spraken met Randy Pitchford, vertelde hij over de feature waar dood ...dood betekende. Dus ging er een teammate aan in een level..dan bleef hij dood, door de hele game heen. Dit zou ervoor zorgen dat je echt ging rouwen om die teammate en beter uit ging kijken in missies :mad:.

Waardeloos..maar ja...ook jammer van dat de enemy A.I. soms heel raar kan doen en dan dat verhaal over hoe teammates dwars door vijandige linies gaan...jezus man, hoe lang is deze game in de maak geweest? Maar ondanks dat...lijkt mij de game toch heel tof.

20. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    um...een M1 Garand kan niet worden herladen. was een van de grote nadelen van het wapen ten tijde van de 2e Wereld Oorlog. Je was verplicht om je magazijn leeg te schieten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina