1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al of de mp veel gespeeld word en leuk is ik hoop het wel

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe gebruik je trouwens je mes? Ik las op een forum dat de knife kills heel bruut moeten zijn ,maar hoe gebruik je dat ding?

3. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij die gehaald... ik heb m nog niet ik wil voor deze versie gaan!, issie duurder dan normaal? :thumbs: _O_

4. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn, die versie is vet

kwam helaas 5 euro tekort voor de collector's edition :eek: maar kon niet wachten dus toch maar voor de normale versie gegaan...shame on me

5. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens naar Blue Dragon, game kreeg nou ook niet de beste cijfers en het was ook een leuke game.

maar om te reageren op het sprinten, het is realistisch. Vergeet natuurlijk niet dat je niet snel kunt draaien als je rent, en ze natuurlijk een komplete uitrusting hebben wat een paar tientallen kilo's weegt.

EDIT: oops srry, zie nu dat ik al gepost had ^_^' shame on me. zal niet meer gebeuren

Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Nedgame heeft die actie, hij is gewoon 59,95 en het is een tincase, ik kon kiezen, dus ik wilde wel de speciale.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Niemand heeft dus enig idee hoe je het mes kan gebruiken?

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben echt zo slecht in dit spel met dat flanken en surpressing fire etc..
    Wanneer moet ik bijvoorbeeld mijn MG team gebruiken en wanneer mijn assault team?

9. End of zero

End of zero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Review in de nieuwste Edge (issue 194) valt tegen: 6 :{ Niet dat dit tegenwoordig iets wil zeggen; Mass Effect en Lost Odyssey kregen beide een 7 terwijl gehypte games als Halo 3 en GTA IV een 10 kregen...

Heb de game zelf nu ook een paar levels gespeeld en hij bevalt me tot dusver prima! Is zeker niet zo matig als in de review wordt geschetst...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In het boekje staat het perfect uitgelegd.
    Maar met je MG team moet je ze vast pinnen, dus op een groepje focussen en vuren dan wordt het bolletje grijs en dat betekent dat ze dekking aan het zoeken zijn omdat ze niet geraakt willen worden door de MG, en met je assault team moet je er proberen er omheen te gaan, zodat je vanaf de zijkant een open schot op ze hebt.

@ Kabuto, ik weet het ook niet , probeer het straks ook even of het wel kan.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie geen eens bolletjes, komt natuurlijk omdat ik alles in 'interface' uitgezet heb. Ik zal eens kijken of ik allang dat aan kan zetten, de rest vind ik niet nodig.

12. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Nou ik heb de game vanavond voor het eerst gespeeld. Effe singelplayer gedaan tot act 2 en effe multiplayer.
    Maar o,o,o wat valt te game tegen zeg. ALs een spel 3 jaar is uitgesteld mag je toch echt wel meer verwachten als dit.
    Grafisch is het soms echt heel mooi en soms echt NIET heel mooi. Tijdens de cutscenes krijg je veel texture pop up en een lage frame rate.
    De A.I. doet soms wel heel erg rare dingen, duitsers blijven gewoon staan en doen niets. Het verhaal is goed en leuk bedacht, maar ik had er veel meer van verwacht.
    Over de multiplayer wil ik het niet eens hebben. Als cod 4 een 10 is kwa multiplayer, dan ik BIA:HH een 3. Weer een gemiste kans voor Gearbox.
    Ik kan het gewoon niet geloven, zit al 3 jaar op dit spel te wachten en dan krijg je dit. Dit lijkt in niets op de filmpjes die we 3 jaar geleden kregen te zien. Gearbox SHAME ON YOU!

13. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is nou juist het probleem :) De game is niet slecht. Jou verwachtingen lagen gewoon VEEL en VEEL te hoog. Dan hoeft de game maar een klein beetje minder te zijn en je vind het meteen slecht. Het is gewoon een goed spel, het is alleen geen uitblinker zoals Call of Duty 4 wel was. Waarschijnlijk speel jij het spel ook verkeerd. Het heeft in geen enkel opzicht te maken met CoD 4. Je moet dit niet spelen als een shooter, maar als een tactiek spel. Laat je squad flanken, en schakel zo iedereen uit. Niet zelf als een malloot gaan rushen en schieten zoals dat in COD 4 wel kan. Speel maar even door, totdat je het leert. Je gaat het vanzelf leuker vinden :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb net een een level gedaan, zonder iemand neer te schieten.
    Het was niet echt de bedoeling maar het gebeurde toch, ik was bezig met me teams goed te zetten, en ik gaf zelf covering fire als ze gingen lopen.

@ Dribble je weet niet hoe hij het speelt, misschien speelt die het wel zoals je het moet spelen en vind die de game gewoon niet leuk, dat kan. :)

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Duidelijk..

Ik laat hem liggen.

16. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net toch maar de Limited Edition besteld bij Dynabyte.. bij de vorige delen had ik een te hoge verwachting waardoor ze uiteindelijk tegenvielen. Gelukkig heb ik hier nog helemaal geen aandacht aan besteed (zelfs geen trailer/screenshot gezien!), ik laat me dus verrassen. :)

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Super tof spel, speelt lekker weg, leuke tussen filmpjes! geen 9 maar wel een 8.5 :) mooi om te spelen tot fable 2 uitkomt

18. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er nu ineens serieus aan om het spel te ruilen...

de SP is echt supervet, en gewoon zoals het hoort! Alleen omdat ik zo fanatiek ben heb ik um na 1 dag al bijna uitgespeeld:confused:

En het online gedeelte SUCKS! ook al heeft iedereen perfecte verbinding, toch is er een soort lag ofzo, alles beweegt vet houterig, het ziet er niet uit, saaie game mode ( als je dood bent wachten op de rest) en het loopt gewoon totaal NIET lekker...

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit zou ik een hele stomme beslissing vinden, je moet de game echt zelf eerst uitproberen. Puur omdat hij de game niet echt kan waarderen betekent niet gelijk dat jij dat ook zal vinden. Je moet het zelf weten, maar ik zou de game of huren of gewoon bij de shop eerst spelen :).

En inderdaad...stel je ziet een groepje nazi's in de verte, en je kunt van voren,links en rechts aanvallen...dan stuur je bijvoorbeeld je teammates via de linkerkant en jij gaat aan de rechterkant of blijft gewoon toekijken, en dan laat je ze aanvallen...hoewel..bij mij vallen ze gewoon aan wanneer ze willen.

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Maar ik kan precies die gevoelens van die jongen waarnemen.. gewoon een spel waar zo zo lang aan gewerkt is en dan gewoon en matige/slechte AI

Ik wacht wel tot hij veel goedkoper is.

En trouwens ik lees ook dat steeds meer mensen hem matiger vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina