1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    IK speel het spel precies zoals het bedoeld is. Ik ben/ was een super groot fan van BIA. IK de heb de vorige 2 delen helemaal kapot gespeeld. En ja waarschijnlijk waren mijn verwachtingen veel te hoog, maar iedereen weet nog die eerste filmpjes. Met Baker in die speelgoed winkel. (Nu weet ik niet of dat later in het spel nog terugkomt). Ik vind ook dat met zoveel jaar uitstel je wel veel mag verwachten. Ik weet nog dat Randy had gezegt dat BIA: HH er 2 keer zo goed uitzeg als GOW, omdat ze de UNreal 3 engine helemaal hadden aangepast. NOu dat is duidelijk niet het geval. Een spel wordt van te voren toch uitvoerig getest??? Nou ik heb meteen in het begin al foutjes gezien, die volgens mij niet nodig zijn. Nou loop ik wel te zeiken over dit spel, maar ik vind het heel erg jammer. IK heb zo uitgekeken naar dit spel, want ben een enorme WO II shooter fan. Er zijn ook wel een aantal goede dingen aan dit spel. Er zit wel het BIA sfeertje in. Soms is het grafisch heel mooi. 1e level vond ik grafisch mooi. Geluid is wel super.
    De multiplayer is een afgang. Grafisch heel slecht en veel te traag.
    Ik ga vandaag het spel verder spelen en misschien wordt mijn mening iets milder, maar ik ben bang van niet.

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik moet inderdaad toegeven dat de A.I op sommige punten best wel dom is maar dat ben ik nog niet echt vaak tegengekomen hoor. Ik moet toch echt wel goed tactisch te werk gaan anders overleef je het niet.

Ik zit inmiddels in Chapter6 en ik vind het nog steeds een geweldige game. Nu hoor ik dus dat de MP dus erg tegenvalt? Wil wel graag even wat meer info wat er dan zo k*t is aan de MP

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat van de domme a.i heb ik pas 2x meegemaakt, dus het valt best wel mee.

Ik heb sinds lange tijd weer het gevoel dat ik niet wil stoppen met een game, ik moest me gisteren dwingen om te stoppen. Ok de game is niet perfect maar dat betekend niet dat die slecht is, integendeel, dit is echt een game waarbij ik het gevoel heb dat ik een echte oorlog speel, dit gevoel wordt veroorzaakt door de squad commands, waarbij je echt niet wilt dat je brothers doodgaan. Ik heb een paar keer gehad dat me bazooka man doodging, waarin ik later in het level gevolgen van moest ondervinden omdat de 88 mij op de korrel had. Je begint je squadmates gewoon te waarderen, ook als ik ze over straat stuur geef ik zelf covering fire omdat ik echt niet wil dat ze geraakt worden.
    De graphics zijn gewoon goed, het is geen far cry nee dat is een 9.5 voor de graphics dit is een 8.5, dus gewoon goed. Die ign reviewer moet niet raar gaan doen dat sommige bloemen 2d texture zijn, als je midden in een level bent waar een MG42 het op jou gemunt heeft naar bloemen gaat kijken dan spoor je niet helemaal.
    Het verhaal wordt ook goed verteld, ik dacht dat ik me zal ergeren aan de lypsync maar eigenlijk valt het best wel mee, het stoort me niet.
    De MP is momenteel gewoon crap, daar kan ik niet veel aan toevoegen het werkt nog niet lekker, hopelijk wordt daar iets aan gedaan.
    Overall is dit gewoon een goede game het heeft een paar schoonheids foutjes maar welke game heeft dat niet, het speelt gewoon lekker en dat is het belangrijkste en je voelt jezelf een onderdeel ergens van bent en dat is gewoon lekker.

8.5/10

4. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het is zowiezo een kut loby waarin je terecht komt. Ziet er goedkoop uit, en het werkt niet echt... Eenmaal begonnen, een 1 of andere vage gamemode. Als je doodgaat,moet je wachten op de rest. En als je word doodgeschoten, ben je in 1 keer dood, zonder dat je scherm rood word, en dat vind ik ook kut. Als je dan vervolgens mee kijkt met je teammeates, zie je ze al schokkend en trillend door het level lopen/glijden... alsof er ongelofelijke lag is, maar die is er dan niet! zowiezo is het vet houterig, je kan geen leuke game mode spelen, en ' het werkt gewoon niet, en het voelt gewoon zo STROEF aan' Een soort van Hour of Victory online ofzo... mischien wel slechter! ( oja, en LELIJk dat het is online!!!)

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel blij met het game.Zeker niet makkelijk.AI doet soms raar maar heb er nog niet veel last van gehad.Een 8op10 verdiend het zeker

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    hmm das niet echt positief :mad:. Gelukkig zijn er toch geen echte online achievements te verdienen maar hoop wel dat er een patch komt om het online gedeelte goed te krijgen.

7. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren stuk gespeeld en ik vind het spel tot nu toe alleen maar pluspunten hebben. Verhaal, grafics en muziek zijn ieg dik in orde. Vind de omgevingen nergens te kleurrijk. En alles er tot nu toe erg mooi uitzien. Bij mij is het toch echt zo dat het team dat bij je hoort doet wat jij van ze vraagt, ik vind de AI dan tot nu toe niet echt dom reageren. In het begin is de besturing van je team best irri, maar meer omdat ik het niet gewend was.
    Het spel is ieg niet echt moeilijk om te spelen. De MP nog niet bekeken.
    Jammer dat ik moet werken, wil het spel graag verder spelen.

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wat vinden jullie trouwens van deze achievements:

Focused 25
    While connected to Xbox LIVE, play the game once a day for 7 days

Committed 50
    While connected to Xbox LIVE, play the game once a week for three months

Obsessive 100
    While connected to Xbox LIVE, play the game for once a day for 100 days

Remember September '44 50
    While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.

Die laatste kan je dus eigenlijk pas volgend jaar halen als ik het goed snap:confused:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die kan je pas volgende jaar halen ja, vind ook een beetje raar.

10. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    ja haha of je moet je datum op je xbox op een of andere manier kunnen wijzigen :p

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ja maar dat gaat dus niet, je kan wel met je console offline gaan en dan de datum aanpassen maar als je online gaat dan zet xbox live de tijd weer naar zijn goede stand.

Ik heb net op een andere fora gelezen dat iemand met een developer had gesproken van het spel en die zegt ook dat we moeten wachten tot volgend jaar september om de achievement te behalen. Het schijnt zo te zijn dat de game eigenlijk eerder had moeten komen vanwege deze achievement maar omdat tie dus later is gekomen dan 17 september kunnen we een jaartje wachten:eek:

12. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de multiplayeropties,als je niet online gaat?kan je bijv ook met 2 man op één console online?Wat zijn de opties als je 1vs1 gaat?

13. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    heeft iemand de limited edition al ergens gespot? ik heb deze bij dynabite besteld maar als ik hem ergens anders eerder kan kopen dan heb ik dat liever. dus als iemand hem ergens heeft gezien hoor ik het graag!

14. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Het is inderdaad niet een slecht spel, ik zeg alleen dat hij tegenvalt. Ook kijkend naar de delays van bijna 3 jaar. Ik weet dat je niet vergelijken, maar kijk naar cod4 . Daar zeg je een paar screenshots van en daarna een filmpje. Die zagen er gewoon super uit. Toen werd er een release datum genoemd. En deze word gewoon netjes gehaald, geen uitstel. En wat blijkt, de screenshots en filmpjes kloppen precies. Moraal van het verhaal, Laat dingen zien die wij als cunsument ook echt krijgen en noem pas een release datum als je het zeker weet.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We hebben toch ook alleen filmpjes gezien en screens daar lijkt het toch precies op?
    Ze hebben hem gewoon te vroeg aangekondigd dat is het probleem geweest, en Gearbox is niet zo grote studio zoals Infinity Ward. :)

16. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem aan dat de LE's vandaag door Dynabyte verstuurd worden..:{

17. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    op de site staat dat ze nog niet op voorraad zijn dus ik denk het niet...

18. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik Ben gewoon erg teleurgesteld. Ook mijn eigen schuld, want ik had gewoon te hoge verwachtingen. Tuurlijk, het heeft wel de BIA sfeer en ik hou van de WOII shooters, dus spelen doe ik het toch wel. (Behalve Hour of Victory)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Mooi, Gamehubs heeft vanochtend mijn Brothers in Arms verstuurd. Kan ik toch nog van het weekend genieten van de game :+.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Duurt wel een week hoor, voordat je 'm hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina