1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 0 verwachtingen van dit spel aangezien ik alles niet meer precies volg maar net even gespeeld en bevalt prima.. Snap niet wat iedereen loopt te mekkeren over slechte graphics etc.. Ziet er prima uit (singleplayer iig).. Multiplayer nog niet geprobeerd maar vermaak me voorlopig wel met de singleplayer..

2. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net nog even een exemplaar gehaald bij Music Store in Den Helder. Want ik kon niet wachten totdat eindelijk mijn CE op de deurmat zal vallen. En toen kreeg ik er gratis een BIA HH faceplate bij!

Maar nu eindelijk kan ik 'm dan in mijn 360 doen, en genieten. Van iets, wat de realiteit, en brutaliteit, van oorlog probeert na te bootsen, in een opzichzelfstaand genre, uitblinkt, in iets wat, in mijn ogen, toch wel DE 2eWO videogame. Dat ik toch iedere keer weer, uit de kast zal halen, en spelen, spelen, spelen...

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb hem toch maar terug gebracht.
    Toch niet helemaal mijn ding,houd het wel bij Pure :)

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    zo... heb de game gehaald bij de free record shop. Zolang de disk en de verpakking niet is beschadigd, en als ik de game niet leuk vond kon ik hem volgende week eventueel ruilen voor fifa 09. Dus je snapt wel dat ik het volgende week een ontzettende tegenvallende kutgame vind:) zo nu ff spelen\o/

5. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook fan van wo2 jammer dat er weinig spellen van zijn

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Een gratis faceplate? Hoezo dat?:eek:

7. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    het zou leuk zijn als ze met een update nog team deathmatch erin gooien enz want ik vind de mp eigelijk tog best leuk..

8. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Mag je dus wel ruilen als een game niet meer verzegeld is bij Free recordshop? Zo ja dan ga ik hem volgende week ook ruilen voor FIFA:thumbs:

9. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:_O_

10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49

Ja als je maar niks beschadigd. 1 klein krasje en je kan t vergeten denk ik.

Zo intussen alweer 3 levels verder. 1e level was echt ruk, ik dacht nee toch dit is het toch niet. Maar nu ik het door heb met 2 teams onder mn hoede (singleplayer) moet ik zeggen dat het echt erg vet is. Heb nog geen nederlander in de game gezien die nederlands praat dat is wel jammer hopelijk komt dat nog. Game doet me goed denken aan de serie Band of Brothers, vooral de muziek. Besturing is wel oke alleen het rennen is klote want je kan dan zowat niet sturen waar je naartoe gaat. Maarja allemaal realisme natuurlijk. Ben nu in Son en Breugel.. haha vandeweek nog geweest voor mn werk.

11. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    In de kloosterdreef missie hoor je wel die man met zen nederlandse accent: I lost my son "Peter". hahaha

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga er maar van uit dat je het mes niet kan gebruiken he? Wel vaag, aangezien ik van iemand hoorde dat de knife kills heel gruwelijk waren....

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En van gamekings geloof ik hoorde ik dat in een cutscene of gewoon tijdens het spelen een jongetje een gun op je richt en dan zegt 'ik schiet echt hoor ' of zoiets dergelijks :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het wel in een trailer gezien, maat dat zag er als een cutscene uit.
    Dus het kan niet denk ik.

15. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat jochie schoot net nog een german dood in een cutscene\o/

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik ook nu.Spannend game

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

19. Achillias

Achillias Guest

Hoeveel dagen policy heeft Freerecordshop voor het ruilen van games?

20. lemon8

lemon8 OldSkool NL

Leuk Bevonden:
    3
    Rotterdam heeft alleen de gegevens van het pakket ontvangen nog niet het pakket, ik spreek uit ervaring.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina