1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Tot nu toe vind ik de (regen) Level ook grafisch het mooiste. Hoop echt dat ze luisteren daar bij gearbox. (zie aantal berichten geleden).
    Nou hier is mijn verlanglijstje Gearbox:

1. Co-op
    2. Deathmatch, team deathmatch, headquarters, capture the flag, war, search and destroy, domination, free for all. (weet het is cod4, maar dit in WOII stijl is toch tof)
    3. Verbetering in texture pop-up.
    4. Skirmisch missies. (solo en in combinatie met Co-op)
    5. En deze level---http://www.youtube.com/watch?v=ndMiZCUPGa4

Alvast bedankt Gearbox!

Deze level bedoelde ik:

http://www.youtube.com/watch?v=ndMiZCUPGa4

/Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken -/- Alonso

Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2008
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat level zit er ook in maar niet op die manier.
    En een kleine tip "edit knop" ;)

En co-op gaat niet komen met een update, want dat is onmogelijk.

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  3. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Welke level is dat dan, ik wil precies dezelfde met dezelfde graphics. Dit bedoel ik nou met dingen beloven. Dit filmpje is van veel betere kwaliteit dat het eigenlijke spel.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Spelen jullie met de standaard controls, of hebben jullie ook voor een alternatieve layout gekozen?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is volgens mij in het level waar meerdere 88 staan opgesteld, ik heb er 2 te pakken genomen zoals in dat filmpje, alleen de aanloop naar de 88 is heel anders dan op het filmpje. De makers hebben vaker aparte levels die alleen te zien is voor de promotie omdat ze in een level van 15 min de facetten van het spel willen laten zien. En ik vind dit level er hetzelfde uitzien als alle andere. :)

6. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    okay daar heb je gelijk in, maar ik vind het grafisch wel een verschil hoor. Wat mij vooral erg opvalt, dat het erg hoekig is en minder sfeervol dan al die voor filmpjes van een paar jaar geleden. Ook verteld Randy in, volgens mij dit filmpje, iets over dat het geweer iets meebeweegt als je bijvoorbeeld van links naar rechts beweegt. Hij had er een naam voor, maar die weet ik niet meer. Volgens mij is dat ook niet in het uiteindelijke spel terecht gekomen.

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik heb de controlls veranderd in ... six of zoiets. Vind de controls bij alle keuzes eigenlijk niet echt fijn.

8. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    is er niet zon controller instelling: tactical, dat je dan dezelfde controls krijgt als bij rainbow six? dat zou ik wel fijn vinden :)

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Bedoel je First person actor? Wat je ook in Condemned(2) en Chronicles of Riddick hebt?

En wat dacht je van dit?

http://www.gametrailers.com/player/10360.html

Alles wat er in die trailer gebeurd..het eerste stuk is dus achteraf gewoon niet ingame , en het laatste stuk volgens mij ook niet. Maar zit dit er wel in?
    Zo cool met die waslijn.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is eigenlijk van een Bridge to Far met die waslijn.
    En dat was de eerste trailer uit 2006.

11. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Precies, dat met die waslijn zit er ook niet in. Heb wel een waslijn met was gezien in de game, maar dat zag er zeker niet zo mooi uit als dit. De was kon ook niet bewegen. Door deze filmpjes kreeg ik ontzettend veel zin in BIA HH.
    Ik ga vanavond weer effe het spel spelen en foto's maken van slechte graphics en rare A.I.

Waar is dit level gebleven??????????

http://www.gametrailers.com/player/22005.html

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was de eerste trailer en we weten allemaal dat de trailers nooit lijken op het echte spel.

En is het nu echt nodig om foto's te gaan maken van slechte graphics?

En ik vraag me af of je het spel wel een beetje gespeeld hebt, want het filmpje wat je hierboven post, dat level komt er gewoon in voor.

13. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat foto's maken op, bijna iedereen die HIER post heeft die game al. Dus die ervaart het zelf. En kijk eens verder dan de graphics, heb je gezien hoe nep die duitsers neervallen als ze gekilled worden in dat waslijn filmpje?? Blijkbaar niet want jij kijkt alleen maar naar graphics + CoD 4. Je zoekt teveel spijkers op laag water, sorry hoor maar bij elke game zijn de eerste trailers nooit ingame. No offence.

14. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    als dit bij gears halo of gta was is het niet erg maar dit is een wo2 game

zo lijkt het wel

ik heb zeker een andere versie als jou? ik heb dat level gespeeld hoor!

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben de hele avond beetje bezig geweest met dingen inpakken (verhuizing volgende week woensdag) dus alvast even wat doen. Maar zodirect ga ik eens flink verder met BIA. Ik zal de kleuren setting van mijn tv flink lager zetten want bij mij ziet gras er echt teletubby groen achtig uit bijna....das niet helemaal de bedoeling ;).

Ik hoop ook dat die teammembers van mij nou eens kappen met gelijk te schieten, in één van die filmpjes op deze pagina waarin Randy ook praat tijdens de demonstratie zie je dat de teammembers cover zoeken en niet gelijk schieten. Bij mij heb ik steeds dat ze een groepje moffen zien..en ja hoor ' look another group of Nazi's ' schieten schieten schieten....jongens wacht nou ff :p

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Succes, mijn bedoeling was vanmidag dat ik hem uit zal spelen, maar dat is niet gelukt, want de missies bleven maar komen, heb net tot 8 gespeeld en het is nog steeds niet voorbij. ;)

17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    nee hoor... als ik naar een muurtje sluip met het bazooka team en assault team, en daarachter lopen 10 moffen rond... schieten ze pas zodra ik begin met knallen of pas als ik ze een bevel geef om te knallen

18. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is iedereen in een keer zo negatief over dit spel. Volgens mij zie ik het dan gewoon niet ofzo, maar heb tot nu drie chapters gespeeld en vind het echt een GEWELDIGE WO2 ervaring. Ook de graphics kunnen mij niet veel in de weg zitten, vind het er juist mooi uitzien. Kan iemand het me dan uitleggen? Vond zelf trouwens die schapen en kippen doodschieten echt cool, heb ik nog niet echt eerder gezien zo..

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee hoor, van de 10 zijn er misschien 2 negatief. Het is gewoon een toffe game er wordt geen nieuwe maatstaaf gelegd, maar het is gewoon een goede game.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Weird...heel weird. Maar hebben je teams dan de nazis wel gezien al dan? Of is het een hele hoge muur , en weten ze dus nog niet dat er vijanden achter zitten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina