1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet alle teams erop laten schieten zodat, de tank op hun gaat letten, en dan zelf er naar toe sluipen en met X een c4 erop plakken.

Om het nog leuker te maken daarna komen er nog 3. ;)

2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Game is eindelijk binnen!
    Eerst even wennen aan de controls.
    Ziekenhuis level was leuk inkomertje! :+

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em vandaag uitgespeeld. Wat een mooie game. Ik hoef nog 1 Recon point te vinden voor de Recon Gold achievement:cool:

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    \o/

Helaas werk ik morgen, dus zal ik 'm pas woensdag kunnen spelen..

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben nu voor de 2e keer aan het spelen en nu valt me pas echt op, hoe tof het is als het zo vloeiend over gaat van 1st person cutscene naar de echte gameplay.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    True! Dat hebben ze heel mooi gemaakt!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Wat ik vooral vet vind is die Battle overview! Werkt echt, en is ook nuttig op Veteran.
    Echt een toffe game tot dusver!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh je bedoelt de back button? Mja, ik heb het nog niet veel gebruikt...want je kan in die overview verder niks doen...dus echt iets plannen kan ook niet, je kan net zo goed gewoon tijdens de gameplay je mannetje ergens heensturen. Tenzij ik misschien die overview verkeerd begrijp :)

Kennen jullie dit filmpje trouwens?

http://www.youtube.com/watch?v=-mK_-9JoCS4

Is een easter egg, sheep squad! geweldig.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had het gelezen op het gearbox forum, suicide sheeps geweldig!

11. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel gisteren uitgespeeld\o/

Toen ik begon met spelen had ik eerst de gedachten dat dit niks voor mij was.

Ik dwong mezelf tot het doorspelen met deze game. En jongens jongens daar heb ik absoluut geen spijt van_O_

Ik ben het met sommige eens dat de duitsers soms dom zijn en de graphics niet altijd even goed. Maar jongens wie gaat er nou op bloemen of bordjes letten als je onder vuur ligt van een peleton duitsers.

Degene die dit spel nog niet heeft raad ik aan om dit te gaan halen. Want het is echt de moeite waard. Hule aan gearbox_O__O__O_:):):)

12. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Het is inderdaad een goed spel (singleplayer). Mooi verhaal, schitterend geluid, BIA sfeertje en redelijke graphics. Maar ik het het spel nu 2 keer uitgespeeld en ben bang dat ik dit spel niet meer zal spelen. De multiplayer is echt de slechtste die ik ooit heb gezien. Dus ik koop een spel voor 59,99 euro waar ik al 3 jaar naar uitkijk. Ik speel hem binnen 1 week 2 keer uit. Normaal gesproken ga je verder met multiplayer, maar deze ZUIGT als een idioot. AL met al vind ik het dus geen 59,99 euro waard.

Vergelijk met andere games:

-Oblivion speel ik nu nog en steeds andere missies. (schitterend spel)
    -Cod4 online gewoon super
    -Gears of war, co-op speel ik nog steeds en online ook super
    -Cod3 online goed, (alleen te lang wachten in ranked matches)

Tegenwoordig moet er gewoon een goede online modus in spellen zitten of zoals in Oblivion gewoon super uitgebreid.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Je hebt een punt, maar aan de andere kant is de BIA serie ook nooit voor de multiplayer gemaakt. Kijk, het is net zoals ze in de PU zeiden. Je koopt COD 4 niet om de singleplayer en Far Cry 2 niet om de Multiplayer. Zo kun je het ook wel een beetje bekijken met deze game. Niet om de MP, maar om de SP. ;):9

14. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt de SP ongeveer?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb er zeker 12 uur over gedaan op de moeilijkste graad.

16. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook al een tijdje in bezit, echter wel voor de PS3.
    Ik ben bijzonder verrast. het begin is even lastig om alles goed onder de knie te krijgen maar dan is hij ook fantastisch!
    De reden waarom ik het spel in eerste instantie heb gekocht is omdat Eindhoven een grote rol speelt in het spel.
    En sommige plekken zijn bijzonder goed naagemaakt. Het Philips complex. De gebombardeerde stad. De markt in Eindhoven. Echt heel erg mooi gedaan. vooral een feest van herkenning erg vreemd om oorlog te voeren in de stad waar je woont.
    Echter heb ik af en toe geen tijd om oorlog te voeren en wil ik enkel alleen rondkijken wat ik kan herkennen.....

17. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Oeeh dat las ik gister ook bij de Far Cry 2 Multiplayer Preview_O_
    BTW, ik vind het wel jammer dat je niks met die sheep squad kan doen ... had het gister gedaan egt vet grappig. Ik dacht: Dan stuur ik ze op de duitsers af kijken wat er gebeurt maar ze gaan niet met je mee na die cutscene...

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel hoor, je kan ze erna ook gewoon gebruiken, het zijn van die suicide sheeps, ze rennen op Duisters af en ontploffen dan.

19. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ow egt? das egt vet, maar bij mij bleven ze stil staan hoe vaak ik ook op de Fall back on me! knop drukte, en na die cut scene met die hollander met russisch accent waren ze gewoon GONE:eek:

20. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze na die cut scene ergens heen stuurt komen ze haperend en wel door het hek heen (kan ff duren), daarna kun je ze gewoon laten aanvallen. Ik kreeg een pijnlijke lachstuip toen ik ze voor het eerst over de vijandelijke dekking zag klimmen. 8)

Laatst bewerkt: 30 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina