1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help ik zit vast bij missie 'The Rabbit Hole'
    Kan geen walktroughs vinden. kan iemand me vertellen hoe ze het hebben gehaald, ik ga steeds dood...

[edit] eindelijk een Guide gevonden... http://guides.ign.com/guides/773087/page_14.html
    zocht in google naar walktrough...

Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Euhm.. niet doodgaan?

Denk dat gamefaqs wel een guide heeft.

edit:/
    Je hebt er al eentje :)

3. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gehaald :D.

Jullie zijn ook allemaal op de hoogte van de codes die recon achievements enzo unlocken?
    Die killroy locater code lijkt niet te werken hier, hij geeft niks aan al sta ik er voor:mad:

4. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kilroy locator werkt wel maar hij geeft alleen de kilroys aan die je nog niet gevonden hebt (waar dus nog gaan "KILROY WAS HERE" onder staat)

Kilroy & recon locations

P.S. als je een 3e squad erbij wilt dat bestaat uit kamikaze schapen check dan het volgende ;)

Kamikaze Sheep Squad

5. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik :p maar toch werkt ie niet echt dunno zal code wel opnieuw invoeren.

Trouwens vind het best wel raar dat je het tutorial level gewoon weer totaal hetzelfde opnieuw moet spelen :confused:

6. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Okay Gearbox heeft geen wanproduct geleverd. Het is een goede game, met uitstekende sfeer. Maar als je 2 jaar geleden die demo te zien krijgt en dat vergelijkt met de uiteindelijke, dan is er maar 1 conclusie mogelijk en dat is dat ze dingen hebben belooft en die niet hebben waargemaakt. Als ik geen 1 video'tje had gezien en dan deze game had gekocht was ik veel positiever. Maar gearbox maakt iedereen lekker en zorgt ervoor dat de verwachtingen heel hoog zijn en dan laten ze iedereen vallen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gebeurd bij iedere game, dat heet marketing. :)

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En daar vraag ik mij dus af of het aan Gearbox ligt, of aan de hardware van de 360? En dan met name het opslag medium van de dvd-speler. Waren eerder getoonde beelden wel mogelijk geweest wanneer er meer ruimte voor opslag was bijvoorbeeld?
    Maarja, dat blijft gissen.

Marketing? lol! Dat doen ze 1 keer want de 2e keer zijn ze hun klanten kwijt ;)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha klopt, maar wat jij met de dvd zegt, klopt denk ik wel, ze kunnen dat hele level op een cdtje zetten.

10. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft nisk met opslag te maken ik zie in die filmpjes neit meer textures ofzo, maar meer vrijheid, en meer mannetjes. Je ziet ook als het druk wordt dat fps bestwel omlaag ging, denk dat dat een testlevel was, maar ze hebben wel heeeeeeeel veel eruit gesloopt om op de xbox te kunnen draaien :/

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ben alweer een stuk verder in de game (nader het einde snel) en kan zeker concluderen dat dit een geweldige game is.

Trouwens, voor wie al verder is dan mission 6:
    What's going on met dat wannabe FEAR sfeertje in dat ziekenhuis? :+ Maarja, wel een erg goed staaltje verhaaltechniek icm het begin van de game :)

Wat een verhaal ook! Ik denk toch wel dat dit een van de beste verhalen uit een FPS ooit is.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    He, ik heb het ziekenhuis level vannach voltooid.. Spanning en sensatie!

13. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zijna llemaal ongeveer even ver dan :p Kut dat wordt concurrentie op de xboxbazaar... :p
    hebben jullie de 100dagen achievement al? Heb er nu 20 opzitten met de timezone methode..

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

100 Dagen is nogal een tijd. Ik zag ook een achievement voor het spelen op 17 september? :{

15. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me eigenlijk wel aan het verhaal/manier van brengen. Voice-acting is redelijk maar vertaling naar personages ingame is dramatisch. Het maakt qua bewegingen van gezicht totaal niet uit of iemand nu iets fluistert of schreeuwt: het ziet er allemaal hetzelfde uit.

Ik ben nu in het 3e level, hopelijk wordt het verhaal nog beter. Want nu komen er alleen loze one-liners uit; ik heb niet het idee dat het een groep is.

16. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet even op achievment sites kijken, daar staat hoe je die 7 en 100 dagen achievement binnen 50min kan halen :)

17. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    lol die BIA III reclame rechts op dit forum... de ps3 versie :lol::lol:

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308

LOL :D Beat!

19. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik erger me aan het feit dat de mond van Baker niet beweegt wanneer hij in 3rd person commando's schreeuwt, hopelijk fixen ze dat in de eerste patch.

20. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    wil hem mischien gaan kopen maar hoor van sommige mensen dat die niet zo goed is? Wat is jullie mening hierover

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina