Ehumm..... Kenmerkend voor Brothers In Arms: DE AI...... _0/ En ja, duitsers zijn blind. wat zou jij zijn, als je alleen maar Bratwursten en deutsch bier kon eten/drinken?!
Juist, en als die niet puik in orde is, kan dat het verschil maken tussen top en flop. Ik vond ook dat de AI in dit getoonde filmpje nog lang niet op orde was. Helemaal bij dat afweer geschut (waar 4 man staat te reloaden in zo'n afweer kanon). Dat ze net alles doorhebben is ok, maar dat je ze van te voren op moet bellen voordat ze een kick geven gaat wel heel ver. Maar misschien was dit een hele lage moeilijkheidsgraad, wie weet. Deel 1 kennende heb ik er al het vertrouwen in
Ik heb nog geen brothers in arms gespeeld (sorry) Lol duitse bockworsteeeh. Ze hebben nog een jaar tijd komt wel goed hoop ik
Heel mooi filmpje! Ik dacht bij het zien van het E3 filmpje ookal direct van: Dit word zeker een goeie game!
Wat is Nederland toch een mooie plek in BiA iig wel. Echt de kleine aspecten die ik in dat filmpje zag maken me echt heel enthousiast. Hoe Baker over de muur klimt .Er gebeurt heel veel wat niet standaard is in een game, maar wel in de oorlog voorkomt . De bekende namen zijn ook weer goed om te horen.
Nogal lage kwaliteit maar beter dan niets: http://www.youtube.com/watch?v=dH6PiJWCarU&mode=related&search=
Die is er al een tijdje firstblitzer Kijk maar eens een aantal pagina's terug. Ik kijk echt heel erg uit naar dit spel! Is de release nou al in het 4e semester van het jaar?
nóg beter? wel balen idd, dit is de game waar ik het meest op zit te wachten. Ik vond BIA rth40 ook de beste game op de xbox., vooral door de supergoeie en originele gameplay.
Wel oud, maar kan er nog lang naar kijken Screen 4 is denk ik wel nieuw. Zo te zien hebben ze daar nog geen AA gebruikt