1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou echt de enige die dit filmpje allang gezien heeft? zo rond de E3? het werd hier zelfs
    gepost!

there you go!

of voor de mensen die een fobie hebben voor links:

Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    neej maar je ziet toch dat het richten gewoon lastig gaat of niet, maja zal ook wel komen omdat je geen crosshair ziet als die richt

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    die misselijke blur als je draait, krijg er zonder gezeur echt hoofdpijn van!

4. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je die wel uitzetten, ik hoop van wel :+

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem zoiezo nog niet gezien. De kwaliteit was toen wel erg bagger zeg. Net of je naar een bak stront zit te kijken. Maar is die echt precies hetzelfde? Betwijfel het, omdat de andere, die laatst gereleased is, 13 min. duurt. Geen 7.

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ja je zit daar eest nog 5 min naar een BiA: hell's highway schermpje te loeren
    en bij dit filmpje word idd niet ujitgelegd,maar wel het level helemaal gespeeld

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is leuk. Ik zal hem zo eens bekijken. Hoewel het wel lijkt of je naar een pan met overgeefsel zit te kijken door de bagger kwaliteit. (Zo'n vieze cam-versie).

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    jaah, als dat illegaal zou downloaden dan zou er inderdaad TELESYNC bij staan ja.

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat zo goed, zit je soms heel de tijd illegale troep te downloaden.

Back on-topic...

10. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig filmpje op xbox live, schrok in eerste instantie eventje van het aantal mb, maar was gelukkig snel binnen.
    Heerlijk die details overigens, opgevallen hoe dat glas in zijn arm zit?? Het mannetje struikelt over een stukje muur?? De warmte van de vrachtauto als hij er onder ligt... jammie :9 _O_

11. mars15

mars15 Guest

Ga hem even downloaden morgen ochtend :thumbs:

12. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mars, bespaar je de moeite. Ik heb m gisteren gedownload. Wat een slechte trailer zeg. Als je een game wil promoten, laat je toch het beste zien van het spel. Ik vond het er VEEL te schokkerig uitzien. Het leek wel of dat ik naar een PS2 game zat te kijken joh. Ik heb m na een minuut of 2 af gezet. (hij duurt wel lekker lang) Nee, niet mijn game. Sorry.

CoD3 word de mijne _O_

(btw. spel speelt zich gedeeltelijk af in Eindhoven. Zat te hopen dat ze dat lampenstadion plat zouden gooien, maar helaas :9 )

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    dat schokkerige kwam door het filmpje, want in het begin gebeurde dat ook terwijl er nog niet eens gespeeld werd. dus dat is B-U-L-L-C-R-A-P wat je daar zegt, m'n vrind

14. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan ben je het toch met me eens dat dat slecht reclame voor het spel is of niet? Als je een spel promoot, dan zorg je er toch voor dat een filmpje/demo er zo gelikt mogelijk uitziet.... ????

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja zo kan ik ook wel demo's gaan noemen die ook al problemen kenden met de framerate etc. etc., maar goed.... Aangezien de framerate in het filmpje niet in orde is wil niet meteen zeggen dat het een slechte zaak is, want het spel verschijnt pas in Q1 2007, dus de tijd hebben ze. Buiten dit minpunt ziet deze game er gewoon voortreffelijk uit en durf ik te wedden dat deze game over COD 3 (makkelijk) heen zal walsen. Brothers In Arms is al serie zoveel malen realistischer, aangrijpender en indrukwekkender dan games als Call Of Duty of Medal Of Honor.

16. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat deze game ( makkelijk ) over CoD3 heen zal gaan walsen.
    Het zijn 2 verschillende soort oorlogsspellen en daarom kan je ze moeilijk gaan vergelijken. BIA is toch meer op de tactiek gericht, je moet er toch meer voor doen om je doel te bereiken dan in Call of Duty.
    Waarschijnlijk zal Hell's Highway toch wel een hoger cijfer scoren dan CoD3, aangezien CoD vaak van hetzelfde is.
    Ik heb beide series gespeeld en CoD sprak me net iets meer aan, maar miss gaat dit deel me wel verrassen.

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dat BIA als serie toch wat tacktisher is weet ik ja, maar qua genre zijn het grotendeels de zelfde games. Aan je reactie te zien heb jij duidelijk niet de vorige delen uit de serie uitgespeeld, want BIA is toch van een hoger niveau en dan met name het verhaal(waargebeurde verhalen). Maar goed nogmaals ik denk gewoon dat BIA: Hell's Highway weer de nr.1 in de genre gaat worden en dit basseer ik gewoon op van wat ik op dit moment heb gezien en de vorige delen. Call Of Duty 3 klinkt misschien ook veel belovend, alleen de vraag is of de deze ontwikkelaar erin slaagt om een goed deel af te leveren. Het zijn immers de makers van Call Of Duty: The Big Red One en die game was toch erg matig te noemen :emo: =(

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    BIA: tactish rustig aanpakken
    CoD3: lekker door t veld heen rosseeen

Conclusie: perfect om elkaar af te wisselen:D

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    helemaal waar. allebij halen dus ;)

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    BIA 3 is wil ik wel liever dan COD3, COD is echt een eentonige game naar mijn mening. Ik vvind het leuk voor een half uur maar dan ben ik er ook op uitgekeken. BIA is tactischer en heeft een menselijkere sfeer. De trailer vond ik echt top btw. Framerate was idd minder maar het was het oude vertrouwde BIA sfeer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina