1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook met smart op deze game...

Maar elke keer wordt die uitgesteld!

Eerst kwam die in de zomer van 2006 uit. Toen begin van het jaar en nu weer eind van het jaar... Wat is nu de officiële datum dat Brothers in Arms 3 uit komt?

Wordt er wel een beetje gek van :'-(

2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden toch maart 2007

3. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de officiele website van xboxworld zeggen ze 4de kwartaal 2007...

Maar wat zien die foto's weer heel gelikt uit! :thumbs:

4. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0

Wat is zeer binnenkort bij jou? 't is al 12 maart en nog niks..misschien toch maar toegeven dat die kennis van een kennis van een kennis het fout had?? helaas moet ik erbij zeggen.

5. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht deze game niet vroeger dan dit najaar, misschien wordt het zelfs in 2008

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik was de serie Band Of Brothers aan het kijken, maar dan zie je dat er toch heel veel qua tactieken die in het spel zitten klopt. Gewoon leuk om terug te zien in die serie.
    En natuurlijk ook (ik zou bijna zeggen voorproefje) het stuk dat ze in Nederland zijn. Dat lijkt zoveel op die trailer.
    Wat me trouwens opviel is dat Band Of Brothers ook veel gemeen heeft qua titels en aftiteling. Zelfde lettertype, en in het begin bij de naam van de aflevering staat er ook zo'n rode streep.
    Ik kan echt niet wachten.

7. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Brothers in Arms zou eigenlijk een game worden gebaseerd op Band of Brothers, maar het was niet gelukt de rechten te krijgen. Wel jammer opzich hoe vet zou het zijn om met Captain Winters je mannen te leiden.

8. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Grandioze serie:) Zou wel vet zijn dat je zoals aan het eind van de film in de bergen( ik dacht Oostenrijk ) het paleis van de nazi's kan overnemen. Vond ik echt een geweldig deel! Eindelijk weer eens iets anders dan CoD...ik vind die ook wel leuk te spelen...maar het is wel steeds Duitsers neerknallen zonder tactiek.

9. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    ook weer een titel die gaat OWNEN samen met FORZA 2 !! die trailer enzo is echt Top

10. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje (kwartier lang) alleen gameplay footage:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=12744&type=wmv&pl=game

Waarschijnlijk al gepost maar ik dacht voor de zekerheid, filmpje met alleen maar gameplay en ook uitleg over de gameplay.

Wat ik wou zeggen:
    Het valt me op dat je haast niet wordt geraakt in gevechten. Vooral aan het eind van het filmpje beveel je, je assault team om een flak 88 overhoop te knallen, maar tijdens dit bevel heb je totaal geen dekking, ondanks dat je wordt beschoten raken ze je niet. Is trouwens ook goed te zien in een andere filmpje waar ook wat gameplayfootage opstaat.

11. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal heeft men een Godmode bij demonstraties ;)

12. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, meen je dat? Nooit geweten.

Het viel me op in meerdere filmpjes, heb BiA 1 en 2 ook gespeeld en daar was het niet dus vond het al raar. Maar in ieder geval bedankt, scheelt mij ook weer slapeloze nachten.

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje stond ook al een tijdje terug op Live, in 720p natuurlijk :cool:
    Maar ik denk dat je in de full game wel geraakt wordt.

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Laat Gearbox de game maar max uitstellen.

Krijgen we tenminste geen korte game van een paar uur singleplayer .

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat ze Band of Brothers toch achterna gaan. En echt Heel veel vrijheid geven. Dat je gewoon een dorp moet aanvallen en dat je die via alle kanten kan aanvallen. (lijkt me een ultieme game trouwens GTA vrijheid en superrealistische nagemaakt WW2 oorlog). Mja ik had ook gehoopt op een cover systeem zoals GoW maar dat zit er denk ik niet in. Dat je makkelijk tegen een muur kan leunen en ook blindfires over het muurtje kan doen.

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Van mij mogen ze BIA 1 weleens eventjes backwards compatible maken.
    Kan ik me vast voorbereiden op tactisch vlak. :)

17. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Het dorp van verschillende kanten aanvallen dat kon in de vorige delen ook al. Het cover systeem zal niet gaan werken. Het is namelijk een FPS en geen 3rdpersons. En een systeem als bij rainbowsix zullen ze ook wel niet maken.

Die game is namelijk zo realistisch mogelijk. En in het echt kun je jezelf toch ook niet zien als je tegen een muur staat ofwel? Ze blijven dus trouw aan FPS.

18. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze beide delen nou BC maken, dan kunnen alle Brothers in Arms zich alvast voorbereiden op wat kome gaat.

Want dat waren 2 heel goede titels voor de XBOX, maar zulks mis ik wel op mijn 360. Kijk als BiA:HH nu eerder komt dan dat ze die 2 voorgangers BC maken, dan hoef ik ze ook niet meer. Dan speel ik alleen nog maar BiA:HH.

De serie BoB blijft ook vet. Ik blijf het telkens opnieuw kijken. Omdat het mij raakt. Ik krijg er echt een BiA gevoel van.

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet helemaal waar: assasins creed --> 360 demostratie.

Maar in het laatste stukje van dat filmpje als ze dat ding opblazen dan komt er ook zo te staan brothers in arms. Dus waarschijnlijk is het alleen om de game te showen. Toen dat filmpje gemaakt werd hadden ze ook nog een jaar om het spel af te maken dus ik maak me geen zorgen. :)

20. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    owner bb , ik zie MEESTAL , kijk naar de meeste E3 showoffs gelijk bij RB6:V :'I should be dead by now if I did that without God Mode...' lees eerst wat men schrijft...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina