1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ben er vrij zeker van dat dit niet de zaak is. Dan zou er nu al wel veeeeel meer bekend zijn over de game. En zou de release datum ook al wel bij meerdere site's bekend zijn (ign bijvoorbeeld).

Ik zou het wel helemaal geweldig vinden maar dan zou er wel meer nieuws zijn omtrent BiA. Ik verwacht dat er met de E3 een releasedatum bekend wordt gemaakt.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn echt de bronnen die je moet vertrouwen. Willekeurige mensen die willekeurige dingen roepen. \o/

BiAHH komt in de tweede helft van het jaar ergens uit. (na juni) en het zou mijn niet verbazen als het de vakantieperiode is. We zullen moeten afwachten op een officiele datum.

Maar voor je eigen goed, raad ik je aan gewoon te negeren wat mensen op Live je toeroepen. :+

3. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt zeker niet in mei uit, ik werk af en toe bij Ubisoft en ik kan je verzekeren dat hij echt niet in mei uitkomt. ;)

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor werk doe jij daar dan als ik vragen mag :b:

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hij is een promo-konijn voor raving rabbids:9

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Rofl _O_ :lol:

7. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe? een part part timer? En dan krijg je dat soort dingen allemaal al mee :confused:

8. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, werk er al een tijdje en ben ook admin van de brothersinarms.nl website vandaar (die nu offline is, spijtig dat ik er niks aan kan doen - de andere admin is ''spoorloos'' en hij beheert alle files)

En ik doe community blabla. Maar dan nog, als je beetje logisch nadenkt snap je zelf wel dat hij niet in mei komt. Anders waren er nu wel previews en meer videos en screens. :)

9. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: dat er bij zo'n bedrijf dit soort zaken voor komen :{

10. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh leg uit? PM anders even...

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maarja, brothersinarms.(com) (of iig de officiele website) zal het pas echt zeker weten. ;)

12. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.

Wat zijn jullie verwachtingen van dit spel? :d

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me super gaaf te gaan worden natuurlijk. :9

14. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit spel voor mij persoonlijk op assasin's creed na het spel van 2007 wordt. Een realistische oorlogsshooter in Nederland EINDELIJK. Ik ben namelijk best wel uitgekeken op de moh, cod en dat soort WOII shooters op rails.

15. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt het spel zich alleen in Nederland af? Of krijg je ook nog wat gevechten in Duitsland of Belgiƫ ofzo.

16. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet echt alleen in Nederland. BiA is ook niet echt een game zoals moh of cod waar je heel europa doorgaat.

17. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Nederland ja. :D

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Bij cod3 zit je alleen in frankrijk toch?

Mrjah deze game wordt gewoon DE game Ik w8 er al op vanaf eind 2006. Moet nog langer wachten maar weet zeker dat dat het waard is :)

Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ook nog eens in mijn eigen buurt, dus dat is helemaal tof.

20. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me trouwens wel af of er dan ook door de lokale bevolking ook echt Nederlands wordt gesproken, dat zou het natuurlijk wel een stuk echter maken :D.

Toen ik dat voor het eerst hoorde in een andere WW2 shooter die zich in Nederland afspeelde vond ik dat echt heel vet. Vooral als je bedenkt dat er in alle andere landen waar dit spel uitkomt dan ook Nederlands in wordt gesproken :9.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina