Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    In earned in blood was het toch zo als je de vijand probeert te flanken dat ze jouw toch ook proberen te flanken! Dat zie ik eigelijk niet terug in presentatie filmpje van ubidays??
    Is iemand dat opgevallen?

2. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het filmpje van xboxyde eigenlijk duidelijk genoeg om te zien dat dit het mooiste spel is dat ooit op een console is gemaakt. Ik respecteer ieders mening, maar mensen die zeggen dat het grafisch tegenvalt zijn niet goed bij hun hoofd.

Alleen al die watereffecten als hij in dat vijvertje schiet, dat heb ik nog nooit zo mooi en realistisch gezien.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    filmpje was zó fragmetarisch dat je dat niet zou kunnen zien

4. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, deze filmpjes laten alleen wat spectaculaire momenten zien, daarom kun je ook niet zeggen dat het veel meer op cod lijkt, dat kun je met het spelen pas echt goed zien.

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik weet alleen de controls van de pc verzie, leek me een beetje onhandig omdat via een controller te doen, maar alles leek onhandig met een controller totdat ik een 360 kocht, dus het zal wel goedkomen:)

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  6. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    www.gamekings.nl

Hun zijn ook naar de UBIDAYS geweest en geven een videopreview over BIA, ook nieuwe beelden te zien, naast de trailer.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Paar dagen geleden al gezien. Boris legt hier perfect uit wat er zo goed is aan deze game.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind ook die tunnel visie mooi als je beschoten wordt en het wordt rood en het muurtje verkleurd niet dan weet je direct dat het daar veilig is.

9. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het filmpje van Xboxyde gedownload, en een paar dingen vielen me op. Ten eerste bijvoorbeeld dat de devs zeggen dat alles kapot kan. Bijvoorbeeld als je langs dat hekje loopt, dan hoor je ze helemaal lyrisch worden over dat dat kapot kan en alles. Maar als ze een paar seconden later een bazooka afvuren op een kerktoren, die vervolgens gewoon blijft staan (goed een paar stenen vielen eraf), hoor je daar niks over, omdat dat eigenlijk toch best onrealistisch is.

Ten tweede; lag het aan mij, of is die vision dat je bijna dood bent (dus dat het rood wordt) alleen bovenin beeld, en onderin niet zeg maar?

Maar goed ondanks dat lijkt het me toch een vette game worden :D.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die soldaat zat te focussen op dat groepje duitsers voor hem, en niet op het muurtje, dat proberen ze te simuleren

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat filmpje is wel indrukwekkend. Vind het er ook erg mooi uitzien zeg!

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je goed geluisterd had vertellen ze daar over dat als je beschoten wordt uit een bepaalde positie krijg je een soort tunnel visie en dan ben je alleen door op gefocust.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Bovendien stond die kerk 3 minuten later nog wel in brand, slick hoor.

14. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah die kerk had van mij bestwel kapot kunnen gaan, zag er een beetje uit als een gescripte explosie, want de bazooka kwam lager uit dan de 'explosie' zelf.

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Met een bazooka mortier hoef je echt nog geen kerktoren eraf te schieten hoor. Mja de explosie vond ik wel erg vet. Eveneens als de granaten. Eigenlijk net als heel het spel. Damn dit verslaat echt alle shooters voor mij. Zo mooi zo realistisch.

*reserveerd startpost in deel2*

16. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee wou net zeggen, met 1 bazooka kogel schiet je nog geen kerktoren kapot
    Zeker geen goed gebouwde Nederlandse:9

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar het zou wel vet zijn8) zonde van al dat werk om zo'n mooi model van een kerk toren te maken, als je het niet een skan slopen:'-(

ik hoop dat de volgende generatie games, echt ales kapotbaar wordt, dus als ik een steun muurtje kapot schiet dan valt alles naar beneden, nu heb je dat ook wel, alleen is het vaak gescript en maar heel weinig, of met een machine gun op een huisje schiet en de tegels afbrokkelen, tot er bijna nix meer overblijft,

maar dan praat ik over shooters in het algemeen, en niet alleen bia

grappig als je in eindhoven woont, en je straten herkent, hopelijk komt bia 4 in gouda8)

Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Misschien als je er nog een 2e raket achteraan stuurt? Ik vind het iig redelijk impressive moet ik zeggen _O_

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt zin in dit spel :)

20. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    You're not the only one I guess.
    Supper vette game wordt dit. (hopen we dan)

Peace,
    Rich_Art. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina