1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Had ik nog niet gezien. :thumbs:

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ziet er goed uit hoor! :D

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had hem al eens gezien. Vind het wel jammer van dat TP view, volledig FPS werkt denk ik wel beter. Wel vet van die brug over de Son die word opgeblazen door de Duitsers in het spel. Die is bijna indentiek aan die scene in A Bridge too Far als die man daar staat met zijn kletsnatte sigaar. Ik vind het daarom ook mooi als je zoveel kunt herkennen. ;):9

4. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat FPV een beetje onoverzichtelijk wordt als je moet schuilen achter zo'n muur en elke keer kijken, beetje schieten, weer terug enz. Daarom denk ik dat het op die momenten in TPV beter is, net als in RBS:V.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zit wat in, maar het kan ook heel goed werken. Ik denk dat schuilen zoals in GRAW 2 & GOW ook best zo gemaakt kan worden dat het werkt in een echte FPS als BIA 3.

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    nou als die boris heb in de PU reviewed, dan krijgt die game regelrecht een 10, zelfs alle kleine (in mijn ogen) verbeterpunten vind hij goed.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb net boeken gehaald in de bieb over operatie market garden, dat gaat ook over dat recon team wat je met bia speelt het spel zal niet precies hetzelfde zijn maar het zal er zeker op lijken. Begin alvast met lezen kan ik misschien achter wat voor route ze af leggen

8. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk stukje, rent naar de brug en word precies opgeblazen. Staat stil idd met z'n natte pak en draait zich langzaam om: `Shit´!!! (oid). Leuk stukje uit de film:D

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fijn dat er tenminste één iemand is die dit herkend heeft. Ik vind het zo giga vet dat het allemaal om Market Garden gaat. Wel jammer is dat de geallieerden na Market Garden via Belgie het Ruhrgebied zijn binnen gegaan, en niet via Nederland. De Geallieerden wisten dat ze klappen zouden krijgen, maar ze luisterden er niet naar. De Duitsers is het ook niet gelukt toen zij de Bermuda Driehoek, Nijmegen, Eindhoven en Arnhem wilden veroveren. Ook zei zijn daar afgeslacht aan het begin van de oorlog, ook te lezen en zien in deze film.

Ik hoop btw wel dat er meerdere mensen met je meevechten in BIA 3 dan alleen jij en je verdedigings- en aanvalsteam. Zou vet zijn dat je ook echt het idee krijgt dat het Market Garden is, en niet alleen BIA 3. ;):)

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dan in de vorm van die luitenant (ben zn naam ff kwijt) zoals in deel 1?
    of dat je echt andere teams ziet?

over Market Garden: De geallieerden wisten dat het een redelijk riskant plan was.
    Ze waren niet goed geinformeerd of luisterden niet goed. het nederlandse verzet heeft namelijk wel degelijk gezegd dat er heel wat panzer tanks waren.
    Maar als het plan gewerkt had en de hele operatie had goed op elkaar aangesloten, dan hadden ze de oorlog veel vroeger kunnen beeindigen.

11. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er was ook veel verdeeldheid onder de generaals, Montgomery wilde dit plan doen maar anderen vonden het een te groot risico.

12. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    heeft gisteren iemand toevallig gamekings gezien,, bia kwam er weer in voor,

top game helemaal positief :)

13. Remco

Remco Guest

wanneer komt ie nou? ik vind t allemaal maar lang duren hoor...

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ach ik heb liever een spel dat voor een jaar is uitgesteld en dat het dan super is dan een spel dat volgende week komt die wel oke is. Mja ik hoop ook dat hij zo snel mogelijk komt als perfect spel ;) Dit spel word denk ik mijn favoriet samen met Fable 2. Tenzij ze echt rare dingen gaan doen.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

heeft iemand er ook problemen van de GK-site?

hij is vreselijk langzaam en afleveringen kijken kan gewoon niet.. ik heb hem eens een hele nacht laten streamen:emo:

16. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja de site is heel traag...

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dan ligt het toch niet aan mij

18. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    op de homepage kom je heel snel, daarna wil je naar Specials of Videos , kom ik niet op..

19. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij idem dito.

Alles gaat soepeltjes, totdat je een aflevering wilt bekijken of een special. En dan gebeurt er niets meer. Heel vaag.

Gelukkig zijn er nog genoeg andere sites waar je filmpjes kunt bekijken, maar ik vind het nogal sneu voor de GK. Dat hun site niet helemaal naar behoren werkt.

Nou ja, hopelijk in de toekomst verbeteren ze de boel.

(BiA:HH wordt mijn favo game. En ik zal 'm net zolang blijven spelen tot ik alle moeilijkheidsgraden gehaald heb.)(Maar hij moet nu wel snel uitkomen. Voor 28 juli, dan ben ik jarig nl.)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je het spel voor je verjaardag wil hebben kan je beter in oktober jarig zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina