1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat goed voetenwerk en wat springen kan dat vaak voorkomen! :9

De M1 Garand is in veel situaties beter, vooral in close-combat. Voor vere afstanden vind ik de Kar98 superieur. (Op de sniper na dan..)

2. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    maar voor bia is de m1garand idd wel handiger

3. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb te veel zin in dit spel

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Je bent niet de enige.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Toch niet,het zijn juist dank zij de superioriteit aan wapens wat betreft zware tanks,artillerie en handvuurwapens en dit alles gecombineerd met een toen revolutionaire samenstelling van brigadegevechtsgroepen die elk over hun eigen afdelingen tanks,infanteristen en artillerie beschikten en die altijd gecombineerd samenwerkten onder één bevel dat duitsland het zolang heeft volgehouden.De geallieerden gingen toen nog uit van op zichzelfstaande divisies van tanks, infanteristen en artillerie die elk onder hun eigen bevel stonden en die met elkaar moesten samenwerken.Dit had als voordeel dat de duitsers véél flexibeler konden optreden dan de geallieerden met hun starre structuur.Duitsland heeft in eerste instantie de oorlog verloren in de lucht.
    Waardoor de fabrieken voortdurend gebombardeerd werden,evenals duizenden bevoorradingstransporten die vanuit de lucht vernietigd werden ,en dit in combinatie met de steeds schaarser wordende grondstoffen zoals staal en koper wat onmisbaar is voor het maken van hulzen en het gebrek aan brandstof na het verlies van de roemeense olievelden.
    Wist je overigens dat een batterij van drie 88-millimeterkanonnen in staat was om een complete pantserdivisie tot stilstand te brengen wegens hun vermogen om al vanaf een afstand van 3 kilometer een sherman in de poeier te kunnen schieten.dit wapen was overigens een luchtdoelgeschut tot de duitsers ontdekten dat het véél effectiever was tegen tanks,en de britten hadden óók zo een luchtdoelbatterij met name de "tweeponder" die net zo effectief was als een 88 ér,maar...aangezien het luchtafweer was diende het op vliegtuigen te schieten,punt uit...om aldus de starheid van het engels opperbevel hier aan te halen ....

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denken jullie dat we wat te zien krijgen op de e3 zal wel eigenlijk moeten ze deden het op de ubidays ook al.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er is nog niets gezien, helaas.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In geen een pers praatje komt die voor, ook niet voor de e3 met de top 10 meest belovende games daat staat die ook gewoon niet tussen de enige die ik er over hoor praten is gamekings.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe gameplay beelden op gametrailers.com

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
  11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je link doet niet :)

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    vaag, als ik hem volg wel.
    anyway, het is een preview van BIA:HH van ign

13. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel is willen weten of morgen dan die o zo belangrijke footage van HH publiekelijk gesteld wordt. Wat ook kan is dat ze een apart event organiseren zodat de game niet wegvalt tussen al het geweld van dié twee anders shooters op de Playstation 3 en sbox 360. Blijken trouwens ook aardige spelletjes te zijn..

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Denk dat ze er bij ign even mee bezig waren, aangezien het nu wel doet :)

15. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat er ook Nl gesproken wordt en het verzet uit nederland ook een rol speelt vet

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze maar wel nederlandse acteurs en actrices inhuren, want je hebt wel is van die spellen dat ze amerikanen duits laten spreken ofzo, dat slaat dan echt nergens op:p

17. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar een nederderlander moet nl praten dat is vet in zon soort spel

18. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Voor ons wel. Voor andere niet :p

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    waarom wij moeten tog ook engels aanhoren en duits enz...

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Omdat nederlanders en belgen véél taalvaardiger zijn dan de rest van de wereld....
    Die engelsen en duitsers ,en reken daar de fransen en amerikanen óók maar bij
    Denken dat ze allemaal het middelpunt der aarde zijn en achten het daarom uit chauvinisme niet nodig om een ander taal aan te leren....
    En als er in belgië zo een type mijn weg kruist die mij hier in zijn eigen taal aanspreekt net of dit de gewoonste zaak ter wereld is laat ik hem eerst als het ware een tijdje "zwemmen"alvorens hem in zijn taal verder te helpen.
    Waarbij ik dan steeds benadruk dat het toch mooi is als je meerdere talen kan spreken, en dat alleen neanderthalers nooit verder geraakt zijn dan één taal....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina