1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Iedereen zegt nu wel dat die R zo realistisch is..Maar wat bedoelen jullie precies met die R? Ik heb namelijk nog nooit een helm met een R van Recon gezien, of ooit van gehoord (ik volg toch aardig wat dingen van WWII). Ik weet wel dat bijna sommige helmen waren gemerkt met een schoppen, ruiten, harten, vierkantje etc, en een 'tick' (streepje die aan vier kanten van het plaatje zat). Dit zie je bv ook in Band of Brothers, die na een paar foutjes zeer accuraat is.
    Dus kan iemand mij wat duidelijkheid geven qua bronnen en sites die iets vertellen over de R?
    Ik heb wel dit gevonden:

    [​IMG]

    Dit impliceert toch dat Gearbox zelf deze 'R' heeft bedacht, en het lijkt mij dat de soldaten hun helm zelf hebben overgeverfd?

    Lijkt mij dus dat die R juist helemaal niet realistisch is.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het vaak gehoord in interviews ik weet alleen niet meer welke, Kolonel John Antal zij het altijd in interviews en hij is de historicus van die gearbox mee helpt met het ontwikkelen van het spel.
    Ook zei hij dat het pas geintroduceerd is bij Market Garden misschien is het daarom minder bekend. En meestal lees je in boeken of zie je films waarin ze altijd een grote groep volgen en niet de elite teams waaronder de Recon team valt. Ik heb ook een boek gelezen over Market Garden waarin het ook verteld wordt.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Weet je de titel van dat boek nog? Misschien heb ik hem ook in mijn kast.
    En ik betwijfel het nog steeds, heb nog geen 1 foto gezien, en op toppots.net is ook niets te vinden.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Linken vanaf xboxyde mag dus niet meer :)
    Zo dan maar
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Welke bn. wordt er gevolgd in deze game eigenlijk? 502nd?
    Dan zou het veel logischer zijn als je een wit hart op de zijkant zou zien.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het naam van het boek weet ik zo niet meer. Sorry dat ik je geen bronnen kan geven. Maar wat ik al zei de recon team was een elite groep die met een een paar man op onderzoek uitging in vijandelijk gebied en daarom zijn er bijna geen foto's te vinden denk ik. Want john antal al zei dat het alleen bij operration market garden was, dus dat zijn hooguit 8 dagen waarin ze het gebruikt hebben.
    Hier nog een linkje naar een filmpje (geen bron) waar je Pitchford nog zegt Recon team.

    http://www.insidegamer.nl/pc/brothersinarmshellshighway/videos/2591
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Ik vrees voor je dat recon teams of 'elite groepen' helemaal niet hebben bestaan, in ieder geval niet formeel. Dus ik denk gewoon dat dit recon gedoe er door Gearbox is ingestopt om het wat spannender te maken.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    toch zijn de graphics volgens mij wel tickie gedowngrade.. sinds het eerste gameplay filmpje.. maar volgens mij word dit echt een geweldige game ervaring..
     
  9. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja 502nd, je volgt Baker weer, na het uitstapje met "Red" Hartsock
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ach ja we zien wel,het wordt toch een topper en even of topic welke van die boeken die je hebt staan kan je me aanraden?
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou toch wel jammer zijn als dit verzonnen is en niet echt gebeurd! Waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik vind het altijd wat leuker als iets waargebeurd is, dan is het wat stoerder ofzo, wat authentieker...
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Ik heb 2 boeken van Mark Bando, dat is echt een interessante man. Kijk vooral eens zijn site, daar kun je de boeken bestellen, maar ook veel info vinden over materiaal, insignes etc. http://www.101airborneww2.com/index.html

    Ik zou het btw ook wel mooi vinden als Gearbox het originele 502nd PIR insigine gebruikt, aangezien die best stoer is..

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina