1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    wat je zag is allemaal real time, en het loopt op de unreal engine 3 dacht ik dus waarom niet mogelijk?

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil niet eens, ik doe het allemaal alleen maar voor jullie! :'-(

Die discussie is nutteloos. Niemand weet of het real-time is of niet. Zie jij een bordje ergens staan of een officieel iemand niet van marketing met een strak gezicht zeggen dat het real-time is? Dit is Ubisoft, die is er echt niet vies van om een game eerst scripted en in target render vorm te laten zien in video of in screenshots.

Wees gerust, het uiteindelijke spel zal heus wel mooi zijn, of dit nou echte beelden waren of niet. Misschien waren alleen de acties (het bewegen, animaties, etc.) scripted en was de engine real-time, misschien was alles gerendered met in-game materialen, wie weet!

Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  3. Tecnomic

Tecnomic Guest

Yeah right 8)

4. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    pff lees dan ign de screenshots waren al op de real time engine en dat zag er nog mooier uit als het filmpje

quote van ign: Randy explained with screenshots taken from the game's real-time engine,

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Een screenshot is geen video. Wederom, het is irrelevant. We weten het niet, heeft weinig zin om over te hakketakke.

6. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    nou als dit unreal engine 3 is en gears of war er ook al super uitziet neem ik aan dat ubisoft dit ook kan met de unreal engine 3, maja wait and see dan maar he

7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk is het een beetje gladgestreken zeg maar. De graphics zijn denk ik iets verbeterd voor het filmpje. Het was wel ingame, maar sommige dingetjes zijn toegevoegd zoals het opvangen van je teammaat.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik vind dat het mogelijk moet zijn, als je dichtbij een soldaat bent die wordt afgeschoten, dat ze er soms een automatisch scene in kunnen verwerken, zodat die in je armen val, of nog iets zegt tegen je, of roept, weet ik veel. Niet dat het continu zo is, want dat is ook om zot van te worden, maar zo af en toe,... moeten ze toch cool kunnen verwerken, niet...

9. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel vet zijn, net (een beetje althans) als de slagen met FN3 die je zo vertaagd ziet inkomen op het hoofd.

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ziet er vet uit! Ben erg benieuwd wat ze op de E3 gaan doen, playable?

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  11. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik weet niet of he tplayable is ik denk eerder een shit load aan trailers/screen shots ;)

12. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij zijn maat opvangt, zoiets dergelijks gebeurt toch ook in de voorganger? Dat die gast met die bril op de grond viel, toen werd het ook even slow-motion.. of dat er paarden langs renden.. Zulke dingen zijn er dus al eerder in verwerkt.

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt de MP beter dan de eerste BIA.

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Je leeft in je eigen illusie, in de vorige delen was het wel duidelijk wanneer je wel kon spelen en niet, hier duurt het 2 sec. En ook toen hij om de hoek keek, was het te scripted. Hij speelt alsof hij precies weet waar hij heen moet, het totale gevoel is gewoon cinematic. Al bewegingen waren totaal on-menselijk. Net als killzone

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het filmpje ziet er in ieder geval erg gaaf uit.
    Word zeker een spel om in de gaten te houden.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    oooh man! deze game word echt geweldig! Is het eigenlijk al duidelijk wanneer die uitkomt?

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    holy shit!!! die graphics in dat filmpje :D

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens einde van dit jaar, toch??

19. mars15

mars15 Guest