ik heb zelf een router voor maar €30,- bij de plaatselijke computerwinkel gekocht dus, misschien kan jij dat ook doen dan kan je toch mee doen! en of er een 2e komt... tsja dat ligt eraan hoeveel mensen er nu mee doen, tot nu toe zijn dat er nog te weinig
Heb ook mijn sig aangepast. Ik heb een upload van 1mbit dus kan wel redelijk wat mensen hosten. Wanneer valt eigenlijk het toernooi? Heb iig liever dat het 's avonds valt.
in eder geval sávonds dan kunnen er ook mensen meedoen die bijv. s'middags naar hun sportclub moeten ofzo
wie zegt dat het over 2 weken word gespeeld? maybe volgende week zaterdag of morgen misschien een leuke test ronde? potje BiA nu BTW?
Vakantie lijkt mij beste tijd namelijk Maar nu potje online is goed. 's avonds op zaterdag/zondag heb ik ook genoeg tijd trouwens
Denk dat we eerst wat meer mensen moeten krijgen. Anders kunnen we er gewoon een leuke avond van maken. Moet alleen even mijn instellingen zo aan de praat krijgen dat ik kan hosten. Heb daar iets problemen mee
Ff off-topic... Dirk Jan, me XBW doet het weer. On-topic. Ik doe mee. Me XBC account is Gompy_NL. Maar ik sta al in je buddie list.
Sorry, maar bij deze is het toernooi afgelast. ik heb zonet Bia geruild en we hebben niet genoeg mensen kunnen optrommelen. dus hij gaat niet emer door! als iemand de organisatie wilt overnemen hoor ik het graag!