1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging de official trailer nog een keer kijken. Maar daar noemen ze allemaal dingen op en ook 8 dagen , wat bedoelen ze daarmee?
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dat het spel zich 8 dagen in normandy afspeelt.
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het is volgens mij 8 oktober. 9 november komt Halo2 uit.
     
  4. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    8 dagen maar? Dan hoop ik dat het 8 heeeeeeeele lange dagen zijn!!! :cool:
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Iig zeker dus 8 missies. Maar dan zal er ook nog wel 2 op een dag ofzo zijn dus denk zo rond de 16 missies. En dan zal het wel overnemen en verdedigen zijn.
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou ja, acht dagen of niet: Das Maximaal 24 x 8 = 192 uur Dus het zegt nog helemaal niks over de spelduur...
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Precies :). Sommige films gaan over een halve dag maar duren dan toch wel 2 uur. Spellen kunnen dan ook nog wel veel uurtjes gaan duren vooral omdat het 8 dagen duurt.
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom kunnen ze nou gewoon niet het hele band of brothers verhaal in een game stoppen. damn dat vind ik zow jammer! in iedergeval tot bastogne!
     
  9. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    hopen dat BIA flink wat speeluurtjes waard is! ik denk zelf wel dat de Replay-waarde hoogt ligt door die mooie graphics en manier van spelen!
     
  10. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat als ze de gewone echte tijd aanhouden , dat t dan saai word want dan zou je ze ook moeten laten slapen ,eten enz. dan word t een stuk minder leuk. En een gevecht om een boerderij wat 2 uur duurt word opgeefmoment mischien ook een beetje saai.
     
  11. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me dus totaal niet! het lijkt me juist geweldig om echt zo'n veldslag in ze totaal na te spelen, waarbij je gewoon echt het gevoel heb dat het oorlog is. meestal is het zo dat je gewoon missies speelt waarbij je bijvoorbeeld in een stadje komt, de duitsers uitschakeld, en verder gaat. heb liever dat de duitsers weer versteeking oproepen zodat zo'n missie een hele ander wending neemt.
     
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, het is een beetje onlogisch als je een boerderij bestormt dat de duitsers geen tegenaanval o.i.d. ondernemen!

    offtopic: Ik ben jarig:)
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd ;) *)
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Idd, missies zijn vaak te lineair en te makkelijk. Dorpje in, een paar duitsers (soms op een zijspan-motor) , haal documenten op, kijk uit voor snippers op het dag (wtf doen snipers op daken als je met een onderwachte missie bezig bent; je gaat toch niet heel de oorlog op een dak staan met je sniper) Nee, het mag allemaal wat heftiger en intenser, zodat je er echt in opgaat en echt vecht voor jou en je team-mates hun levens.
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja maar dat past niet bij deze game vind ik omdat alles hier gebasseerd is op echte gebeurtenissen. Wat Rutger net zei kan alleen als de maker dingen erbij gaat verzinnen die niet echt zijn gebeurt wat hij dus niet doet omdat het echt moet blijven.
     
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar als ze in het echt twee uur hebben gevochten, zal er toch flink wat gebeurt zijn! In het 'echie' lijkt me dat de Duitsers veel van positie wisselen, versterking krijgen en onverwachte tegenaanvallen inzetten. In normale spellen blijven ze altijd netjes op hun plek zitten en wachten tot jij ze neerschiet, maar ik denk dat een gevecht van 2 uur lang best te realiseren is in BIA. Dan moet je ook in de rol van verdediger kruipen en de Duitsers proberen tegen te houden, waarna je een mogelijke tegenaanval kunt inzetten. Het lijkt me echt gaaf om de missie gewoon 2 uur lang te maken _O_
     
  17. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    2 uur lang dat is echt lang hoor de hele tijd door schieten om een en hetzelfde gebouw. En dan heb je die boerderij veroverd moet je wachten op versterking. Dan zouden ze tussendoor ook wat moeten eten ,drinken enz. Dan komen de Duitsers weer met een nieuwe tegenaanval. En als ze precies gewoon een hele dag volgen moet je ook slapen.
    Maar dan word t toch meer een sim? Opzich lijkt me dat best vet maar aan de andere kant ook weer niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  18. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, het kán wel, mits het goed wordt uitgewerkt zodat het niet statisch aan gaat voelen. het moet een beetje iets van een rts weghebben. dan bedoel ik dus dat je daarbij ook altijd meeerdere uren bezig bent met 1 map terwijl je toch de hele tijd op dezelfde plek bent. een rts is uiteraard iets heel anders met huisjes bouwen enzo, maar het principe zouden ze wel door kunnen voeren.

    snapt iemand het nog? :p
     
  19. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij rts heb je dan meestal toch wel een hele grote map of wat bedoel je?
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat ik wel jammer vind is dat je niet gewoon online 6vs6 ofzo kan doen.
    Je moet altijd 1vs1 doen, waarbij jij orders geeft...
    Waarom niet zoals in Rainbow Six ook gewoon een team bestaande uit allemaal echte mensen?
    Moet heel leuk zijn!
    Daarom zal ik hem mss niet kopen.

    (Of heb ik nu verkeerde info opgedaan???)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina