Het is 2vs2 en eigenlijk hoop ik dat er ook een mode is met nog meer personen. Dus je hebt dan keuze tussen 2vs2 of gewoon 8vs8 zonder bots.
Nog niks over gehoord, maar ja, het is Gearbox (heeft Halo online gemaakt voor pc) en ubisoft ( de ondersteuner van xbox live, en bovendien van multiplayer) zit het er wel in dat er minstens een system link mogelijkheid inzit.
Dit kan je lezen op IGN. http://games.teamxbox.com/xbox/871/Brothers-in-Arms <--- Er staat offline 1-2 players. Maar of dat echt zo is weet ik niet zeker.
dan moet ik maar even zorgen dat ik Live! krijg.. oja, de boxset van Band of Brothers heb ik ook binnen
BoB is echt vet he? Hopelijk word Brothers in Arms inderdaad zoals eerder vernoemt in dit forum een beetje hetzelfde. Ik hoop vooral dat dat stukje met die loopgraven erin komt k dacht in aflevering 2.
Ik hoop dat de Bastogne erin komt, maar ik heb het gevoel dat dat sowieso niet in de verhaallijn ligt van BIA en niet te realiseren is in een spel. Het gevoel van angst, vallende mortiergranaten en explosies is niet te doen in een spel, wel in een film/miniserie.
Bastogne ligt in België en volgens mij, en speelt 't spel zich alleen af de eerste acht dagen van de invasie in Normandië
Brecourt???? Nooit van gehoort. Ik bedoel aflevering 2 :the days of days ofzoiets. Dat is als ze met parachute in Normandië landen en daarna van die kanonnen moeten uitschakelen in van die loopgraven. En ik denk niet dat Bastogne erin komt maar t zal wel vet zijn. Volgens mij speelt t alleen in Normandië.
O ok Ik vroeg me nog af wat voor multiplayer er in kwam? Wat zouden jullie het vetste vinden:- met bots gewoon dm of cpt - of coop? edit: dan bedoel ik zonder xboxlive.
Coop is er iig al (heb ik gelezen). En ik hoop dat er ook gewoon dm inkomt maar dat gewoon via live want ik denk niet dat ze de AI anders goed kunnen maken voor dm met bots.
Dan moet jij die mode ook niet spelen hé. Het moet niet altijd realistisch zijn om leuk te zijn. 8 Duiters tg 8 Amerikanen moet hééééél leuk zijn over live.