1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal wel wreeed zijn :)
     
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    maarja, hopen dat er geen 'Blithe'-typetjes in je squad zitten :p
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    Nee blijft dalijk iedereen in z'n foxhole zitten! :mad:

    3-)
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    tip in de nieuwe Pu een uitgebreid artikel over brothers in arms!
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    damn, ik heb geen PU:mad:

    Maar wel hopen dat een tank over een duitser z'n hoofd heen rijd }:] O-)
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    moet ik er nog op wijzen dat er een extreem goed artikel net is geplaatst op deze site en dat deze game zwaar gaat doen + dat er ook nog een shitload aan screenies zijn!

    take a look and talk aubout it i would say.
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    dat van die tanks wist ik nog niet, best wel leuk dat je ze dan kan commanderen enzo

    beetje dat machinegeweer op de tank gebruiken _O_
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Screens zien er gewoon weer geweldig uit, en de Hands-on is ook prima!
    Aargh ze kwellen me bij Xbw met deze overload aan info. Wil deze game zo graag!!
     
  9. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ Sooooooo die screens zijn echt om te smullen. Ik had het idee dat ik naar echte foto's zat te kijken!!! Ik heb nog nooit zo'n mooi spel gezien!!! Hoe zit dat bij jullie eigenlijk? Is het niet het mooiste spel ooit? _O_ _O_
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    haha, naar mijn mening wel, maar WOII games hebben ook mijn voorkeur. De screens zijn inderdaad heel vet! weet iemand ook of dit kan: Je loopt lekker vrolijk fluitend door Normandie, zie je opeens een Duitser, je wilt schieten.. maar!?!?!.. je hebt geen munitie! Kan je dan ook op een knopje drukken waardoor je een bajonet op je geweer schuift om de Duitser op een bajonet te trakteren?!? *)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hehe dat zou echt gaaf zijn, maar zo ver zal het niet gaan. :'-(
     
  12. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze hun aandacht meer op de omgeving enzo richten maar t zou maar zo kunnen zou wel vet zijn!! Ik heb ook een grote voorkeur voor WOII, maar ja Battlefield is niet echt wat en de medal of honor reeks is ook niet alles. Alleen Call of duty is wel dikke shit , maar ik denk dat Brother in arms toch wel beter word. En in de hands-on stond dat dit het begin is van een reeks ofzoiets dus dan krijg je mischien ook nog wel Afrika en Azie :D of bedoelen ze dat anders?
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De omgevingen waarin je rond loopt lijken sprekend volgens de makers. Ze hebben met foto's en plattegronden alles nagemaakt. Ze zeggen dat als je de game gespeeld hebt, je gids kan worden van Normandië. Deze game word echt cool! Helaas geen landing op Omaha, aangezien het paratroopers zijn.

    Die hands-on is top! Net zoals deze game.
     
  14. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    hier is nog een soort FAQ gemaakt (wel in het engels):

    BIA FAQ

    Enjoy *) !
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me wat af. Hoe selecteer je de verschillende teams of kan dit niet? En waar ik op dit moment het meest voor vrees is dat de game te kort gaat worden. Is er al iets bekend over de duur van de game?
     
  16. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de preview in Xbox Magazine heb je 12 tot 15 uur nodig om het uit te spelen.
     
  17. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan een team selecteren met je D-pad, links is Assault-squad, rechts is voor de 'Suppressing fire'-squad (volgens mij, maar dat staat wel in die FAQ)
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    He, met bijv. MOH of een ander WOII spel heb je altijd dit:

    Je moet altijd perse 3 kogels uit je thompson jagen om iemand dood te krijgen, ook al schiet je in z'n hoofd. Bij de M1 Garand altijd bijv 2, van je Colt 4 bijv en van je granaat natuurlijk 1 *) !

    Maar is het ook zo bij BIA dat het je niet altijd hetzelfde aantal kogels nodig hebt om iemand te doden? Bijv. dat de ene keer vier kogels en de andere keer maar 1 bijv..?
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha dit klinkt vrij simpel. Maar de game zag er op het filmpje toch redelijk moeilijk uit. En het word helemaal moeilijk wanneer je snel moet reageren en beslissen wat je moet doen. Maar dit word ook heel gaaf:). Je kan niet zoals in veel games 30 keer geraakt worden voordat je dood gaat. Het sterf-gebeuren zag er trouwens erg cool uit, een soldaat die gaat checken of de speler echt dood is. En als je zelf sterft zie je je geboortedatum en sterfdatum. Echt cool!
     
  20. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    dat zag er inderdaad monsterlijk uit! maar er komt ja een replacement, maar heeft elke replacement een eigen karakter.. want straks gaan er 100 dood, en zijn er 100 dode replacements met hun eigen karakter..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina