Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrijefietser

    vrijefietser Hakkuh-Bas

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker dat het een knaller word
     
  2. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
  3. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn nice voor de mensen die de demo willen spelen. Ikzelf wil het niet spelen want dan is er toch al weer een stukje 'bekend' als je het speelt. Als je wacht met spelen totdat je hem uit het doosje pakt, dan is het gewoon het vetst!
     
  4. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Wil Hem Nu :mad:
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wow die screen shots op die site zien er echt meesterlijk uit
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Van die screens krijg je idd de creeps. G-R-U-W-E-L-I-J-K!
    Deze game moet ik hebben.
    @xboxgangsta, damn right; ik denk dat ik ook niet de demo ga spelen, ik wil liever verrast worden met het hele spel, en niet dat ik de demo uit heb en dan nog moet wachten. Al lijkt me de verleiding erg groot.
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja... ik sloop gewoon me comp en ik koop als hij uit is een nieuwe:p
     
  8. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    de parachute landing zit ook in de demo zou zonde zijn als je het beste al hebt gezien voordat je aan de game gaat beginnen
     
  9. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb je heel vaak met demo's. De makers willen mensen dan 'lekker' maken zodat ze het spel kopen omdat ze nog veel betere dingen verwachten, maar helaas hebben ze dan het allerbeste al gekregen!
     
  10. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je het allervetste heel vet vond kan dat ook iets over de rest van het spel zeggen :)
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is zo, maarja, elk voordeel heeft z'n nadeel;)
     
  12. 1armedsixgunner

    1armedsixgunner The Stranger

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    laat de demo maar komen... ben benieuwd naar de gameplay, de gfx spreken voor zich
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gewoon even de demo testen. Als het echt bagger is dan haal ik hem niet. Games als True Crime en racing evoluzione zijn ook overhyped en bleken ook gewoon brak te zijn.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja maar dat E3 filmpje van Brothers In Arms, is echt In-game. Iemand speelt het spel echt zelf, en dat was echt een fantastisch filmpje! Het hele concept is gewoon prachtig. Nee, deze game kan in mijn ogen niet meer floppen.
     
  15. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    In mijn ogen ook niet. Bij het spel is ook nagedacht over het vaker uitspelen van het spel. Zo staan de vijanden niet telkens op dezelfde plek zoals dat wel het geval is bij Medal of Honor en bij Call of Duty.
     
  16. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hm.. da's wel chill maar ik denk wel dat er wel telkens hetzelfde aantal vijanden zijn..
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    ga hem ook wel halen deze is toch ook op live?
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ook ik twijfel er niet aan. Maar aangzien ik ook ingame filmpjes van zowel TC en RE had gezien, kan er toch nog een boel gebeuren. Controls kan je niet uitmaken uit fimpjes... ook niet uit ingame filmpjes :)
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Allereerst een gelukkig 2005 :D

    En ten tweede, dit wordt echt een megagoed spel. Heb vanmiddag een demofilmpje gezien op de DVD die bij het magazine XBW zat. Was een demonstratie van één van de levels en het werkt allemaal zo goed. Dekkingsvuur e.d. die opdrachten geven werkt erg goed en heel simpel en je moet echt goed oppassen. Want de producer speelde dat level en hij stak één keer nogal ondoordacht een weggetje over en hup gelijk één van zijn mannen kwijt. Hij liet zijn assault team gewoon zomaar een huis binnenvallen, hup, weer een man kwijt. Ik was eerst nog niet helemaal overtuigd, maar er komt een hoop tactiek en strategie bij kijken.

    De graphics zijn trouwens ook top wat ik er van gezien heb. Dus Brother In Arms _O_
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Idd. Brothers in arms ownt. Ik heb er ook van overtuigd :9 Heb je de dvd trouwens besteld? ik bedoel dan de de dvd van de Pu?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina