1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Huh, is dit ook een officiele soundtrack?

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, die had ik ook.... ik dag dat je die ook had gepost tijdje terug. Ff luisteren welke jij dan hebt gepost :p

[edit] Volgens mij is die ene die men al heel lang heeft gewoon een heel kort stukje van de gene die pas is vrij gegeven. Gewoon door iemand uit die filmpjes ofzo gehaald.

Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    BiA kon me eigenlijk nooit zo interesseren totdat ik gisteren het filmpje zag wat op de OXM 38 Demo Disc zat.Was een ingame filmpje van een missie en ik moet zeggen dat het er heel goed en leuk uitzag. Ik ga nu een beetje meer lezen over BiA en de kans is nu heel groot dat ie ook op mijn verlanglijst komt te staan :)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, want in die theme die ik heb gepost, hoor je ook achtergrond geluiden van mitrailleurs etc. Maar toch vind ik die mooier dan die "officiële".

5. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt super die theme song

als bia uit komt hoef je niet eens bob meer te kijken dan speel je gewoon bia nog een keer uit (dat had ik eerst met mohaa _O_ , mohaas, mohaab en cod _O_ ) :9

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja het ligt volledig in lijn met wat andere WOII titels hebben gedaan en aangezien je vast niet zelf heroïsch hebt rond gehuppeld in die tijd denk ik dat dat gevoel wel erg gebouwd is door de meesterlijke soundtrack van BoB die wel iets epischer was.

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Mee eens! BoB had echt een fan-tas-tisch-e soundtrack.... maar ja, al die WoII games en films borduren op hetzelfde thema voort en proberen allemaal hetzelfde gevoel op te roepen en de typische WOII sfeer neer te zetten,...

8. Nick_BiA.nl

Nick_BiA.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend is www.brothersinarms.nl eindelijk weer online gegaan! Hij is helemaal vernieuwd en is de officiële site van Brothers in Arms.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hij doet alleen niet :mad:

10. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    net nog wel, ik was al uitgebreid aan het lezen geslagen.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Filmpje op de frontpage is weer een topper! Ziet er weer 's wonderschoon uit! :cool:

12. Gunfighter

Gunfighter Tomcats by choice!

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen klein vraagje geloof dat dat nog niet aan bod is geweest maar kan je op Live met dit spel nu ook met z'n 2'en inloggen, zoals bij Halo. Ik bedoel dus dat je met 2 man op 1 xbox via internet kan spelen. Dat zou wel vetjes zijn, vooral als je bij elkaar in het team zit. Ik heb alleen gevonden dat er wel een splitscreen funtie is zat, maar waar die voor geld weet ik dus niet. Die site is idd erg goed. Nog 1,5 maand!

13. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Damn... de laatste twee diary-filmpjes kan ik niet afspelen, je ziet het ubisoft logo 1 seconde bewegen en daarna houd het beeld op, maar gaat het geluid gewoon vrolijk verder!

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    download VLC media player op www.download.com die draait namelijk alles af.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Probeer idd is een andere speler. Bij winamp loopt bij mij ook beeld niet lekker. Als ik hetzelfde bestand afspeel met windows media player, loopt ie wel goed.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    BoB is voor mij nogsteeds de beste miniserie/langefilm/gewone film ( :p ) ever, en dit spel wordt zoo tof :9

17. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Komen er bots in zodat je de MP in je eentje zonder Inet kan spelen? please zeg dat er bots inkomen.. please!!

18. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik dekn dat je die niet kan verwachten, sorry.

inmiddels is er weer een nieuw filmpje vrij gegeven die je hier kan vinden.

ik bekeek btw gisteren voor het eerst de PS2 tutorial, maar der zit wel een enorm verschil in grfx 8)

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    toch stinken veel gamers erin. er zullen vele gamers gaan zeiken dat er geen crosshair in zit, Of je moet die aan en uit kunnen doen!

OJAH JONGENS IK BEN WEER TERUG NA BIJNA VORIGE JAAR 11 NOVEMBER de DAG VAN HALO2 HAD IK DIT FORUM VERLATEN heel SNEU! MAAR DIT IS ME COMEBACK!!! JAAA!!

20. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan de croshair aan en uit doen maar uit is natuulrijk realiscticher }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina