1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Deze game komt cker in mijn collectie!
    dit vind ik ckers wreed!
    WWII games zijn zow wreed!
    teminste als je een wwII film en game junkie bent!

    weet iemand al of die poepCam filmpie al te downloaden is met betere kwaliteit!
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja die zoek ik ook al. Wat ik ook errug vet aan deze game vind is dat alles bijna precies is nagebouwd!

    Bij Halo had je soms het gevoel van laat ik eens een marinier dood maken voor ammo.. Zoiets lijkt me dus nooit bij dit spel gebeuren. Hier heb je meer dat je missies overdoet omdat een teammate is dood gegaan.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat filmpje is echt helemaal geweldig!!
    Het begin beetje poep, maar na 3 minuten als ie echt in-game wordt, dan is ie perfect.
    Wat een geweldige game is dit, vooral de optie om de actie vanuit de lucht te zien!
    Geweldig! Zo kun je alles precies goed overzien en kun je je mannen het beste naar z'n plek leiden. En die graphics, hmmmm om te smullen!

    Echt een TOPGAME! :D
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me echt een geweldige game! dat filmpje van 13 minuten was echt prachtig. ben blij dat er wat tactiek in voorkomt want dat mis ik vaak bij oorlogsspellen.
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    WWII thema is mijn lievelings thema voor FPS eigenlijk.... het heeft iets, heroisch, realistisch.....daarom lijkt deze game mij zo interessant. Boy! Wat een sfeer heeft deze game _O_
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen.. Bah alweer een WO2 setting!! Als het een goede game is waarom druk maken over de setting.. Maar deze game wordt echt een pareltje.. Je hebt er fun aan en je kunt gids worden in Frankrijk :)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja inderdaad! :D

    Die gast die het spel speelde en het commentaar erbij gaf zei dat dat huis er echt stond enzo.
    Echt zo gaaf!

    Mischien herken ik nog wel iets, ben 2 jaar geleden in Normandië geweest en heb alle stranden etc bezocht en ben in St Mere Eglise geweest en in Carentan.
    Enfin, de hele route van het Amerikaanse leger.
    Het was echt schitterend om te zien!
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja daar moet ik ook nog een keer heen want weet toch wel er veel van maar nog nooit daar geweest.. Alleen dat je dat beeld kan stilzetten om een strategie te bedenken en dan die armbewegingen die zeg maar je teammates ergens heen heen leiden GEWELDIG zo was het toen ook maar het is nog nooit echt in een game verwerkt.
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
  10. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ga deze zomer op vakanttie naar normandie, zeker stranden en musea bezoeken enzo!!
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat moet je zeker doen!

    Er lopen daar verschillende routes die perfect staan aangegeven, en als je die volgt kom je op alle plekken. Point Du Hoc, Utah Beach...alle bekende plekken dus.
    Wordt prima met bordjes aangegeven, en we hadden toen een boekje gekocht waarin alles staat uitgelegd van de route, en waar natuurlijk een kaartje staat van Normandië met de routes aangegeven.
    Ik vond het een prachtige ervaring om alles een keer met eigen ogen te zien. We waren toen ook op het Amerikaanse kerkhof geweest bij Omaha Beach. Waar de openingsscene van Saving Private Ryan zich afspeelde. Heb ook nog op dat pad gelopen! :+
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het blijkt dat steven spielberg helemaal bij gearbox is gaan kijken!
    en zijn mening heeft gegaan en wat aanwijzingen heeft gegeven over heo
    de battlies laat ik maar zeggen kunnen gaan!

    is dat niet sexy or what!
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ja hij heeft op de E3 gekeken!
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net die grote trailer van 13 minuten gekeken. Dat ziet er echt top uit. Posities geven etc. soldaten die je back up geven. En ze hadden het er over dat je computergestuurde teammaten echte persoonlijkheden hebben. Dus als er iemand doodgaat, komt er dan ook echt een Replacement, of is hij er in de volgende missie gewoon weer bij?
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    in deze game is dood dood
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja maar ze krijgen toch wel reinforcements want je verliest in een gevecht al je teammates dan krijg je echt wel andere soldaten tot je beschikking want het wordt echt geen one man army game.
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    weet niet! zou wel realistisch zijn.
    opzich is er weinig info over deze game!
    als je snel info wil moet je naar het forum van de
    officielle site gaan van brothers in arms.
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe werkt die website van hun? ik je kan alleen maar klikken op d-1 etc. je ziet dan alleen maar een beetje uitleg, hoe zit dat bij jullie?
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat is de website eigenlijk ervan? En de release weet ik eigenlijk ook niet :)
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina