1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Misschien wel cooler maar als je niets kunt raken, gaat het snel frusteren en gooi je (een goede game) in de hoek. Zou jammer zijn.
     
  2. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo als je niets kunt raken, je drukt snel een knopje in waardoor je de loop naar je gezicht brengt, je kijkt langs de loop net als bij biljarten en schiet dan door het vieziertje dat bevestigd is op de gun.

    Wat ik al zei met de vergelijking biljart.

    Je kan niet goed schieten als je gewoon rechtop staat bij biljarten en tegen een balletje aan schiet, de meeste mensen buigen voorover om langs de stok te kijken, dit is precies hetzelfde als bij een rifle.

    En de crosshair heb je dus niet nodig want er zit een viziertje op de gun waar je door heen kan kijken (een rondje met in het midden van het rondje en streepje.) dus dat is je crosshair zeg maar. Net als bij Call of Duty.
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    maar k heb geghoord dat de functies voor de analoge sticks verwisseld zijn, dus dat je met de rechter loopt en met de linker kijkt, dit (als het waar is) lijkt me erg kut
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat niet gewoon standaard bij FPS? Mij lijkt het juist fijn.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Links is (vaak) lopen en rechts (vaak) mikken. Ik neem aan dat je dat zelf kan aanpassen in de opties. Kan bij veel games, dus hier neem ik aan ook.
     
  6. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, lijkt me niet echt waar. Waarom zouden ze dit in godsnaam doen. om origineel te zijn ofzo?

    ik zou het niet leuk vinden, ik denk dat ze bij Ubi ook wel snappen dat dit gewoon bijna onspeelbaar is als je er net mee wil beginnen, en dat je weer aan andere shooters zou meoten wennen als je die er even tussendoor gooit, en als je daarna weer Brothers in Arms wil spelen moet je wer wennen aan die besturing, waardoor de game al snel in de kast zal gaan liggen denk ik.

    Gelul dus denk ik.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het ziet er wel cooler uit, of ze moeten gewoon een klein stipje doen. Of bij elk wapen de crosshair aanpassen om het toch wat moeilijker te maken om te raken.
     
  8. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die hands-on van xbw zeggen ze dat het hetzelfde controls heeft als halo, dus lijkt met niet dat recht nu lopen is en links kijken. En geen crosshair lijkt me juist best wel mooi. Crosshair zit standaard toch in het midden van je beeld die kan je er toch gewoon bijdenken :p
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook weer waar. Standaard zit ie toch inderdaad meestal in het midden. Als het daarbij blijft zal het wel meevallen. Is volgens mij gewoon even wennen.
     
  10. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij BIA RTH30 zit wel een crosshair, deze moet in instellen in het 'game'-menu
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    helaas maar waar.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat er corshair inzit? :{ Je kan hem aan en uitzetten. Dus zie het probleem totaal niet. Als je zonder wilt spelen, zet je hem toch gewoon uit? :)
     
  13. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, aan uit, maakt niet uit, wat je wil
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit dat dan met MP???
    dan moet ie gewoon uitstaan, anders is het hele id fucked up.
     
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    multiplay zit niet in de game. dus dat is een zorg minder.

    Wel de beste oplossing, voor de mensen die rambo willen spelen een crosshair, voor de mensen die realisme willen en door de loop willen kijken voor het schieten zet je em uit. Dit is dus wat ik ga doen.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Excuse moi?! :eek: Mp zit er zeker wel in. Als je een beetje sociale tegenstander hebt, speelt ie zonder crosshair. Maarja... iedereen mag spelen op de manier zoals hij/zij dat leuk vind. Anderen zullen zeggen dat MP niets is zonder crosshair. Je blijft 2 partijen houden.
     
  17. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk zit er multiplay in. Je hebt je eigen character en 1 of 2 fire AI teams. Elk AI team bestaat weer uit AI controlled characters.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit is alleen geen MP :)

    BIA heeft online optie. Tegen menselijke tegenstanders. En als ik het niet mis heb, heeft deze game ook een System-link optie.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  19. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    2 tot 4 spelers system link ja.
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    god, echt waar, het valt me tegen hoe slecht mensen hier op de hoogte zijn.
    Er zit wel degelijk een Multiplayer in de game en nog wel een hele orginele ook.

    het is Multiplayer met max. 4 spelers. 2 aan elke kant. Jij als speler speeld een sergant (of wat dan ook voor leiding geval rank) die leiding geeft aan een team van 3 AI bestuurde soldaten. Heb je geen mede speler in je team dan heb je net zoals in de single player 2 AI bestuurde teams van elk 3 man onder je. Dit geld ook voor de andere kant (duitsers) dat zijn ook 1 of 2 spelers met elk een team ai gestuurde mensen onder zich.
    Dan krijg je een missie die je dan met het nodige strategisch inzicht moet oplossen. (amerikanen moeten een AA gun slopen en duitseres moeten dat voorkomen bijvoorbeeld.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina