1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tja.. ik ben niet iemand die specifiek op 1 game gaat richten en alles wil weten. Dat er een MP inzat was mij ook al wel duidelijk :)
     
  2. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow sorry, was nog niet helemaal op de hoogte dus :p

    Ik had gehoord dat er niets in zou zitten, ben ik ook verder maar van uit gegaan.

    Maar is het nu dan ook online of dat dan weer niet. Want dan valt er wat uit te leggen. dat ik het verkeerd begrepen heb ofzo.

    Maar je hebt dus een team dan wat je moet besturen? lijkt me opzich wel leuk, maar aan de andere kant lijkt het me met deze game leuker om AI af te maken. Want anders doen beide team surpressing fire en gaan ze met een ander team omlopen, kom je elkaar alsnog aldoor tegen.

    Ach er zullen wel tactieken voor komen, maar dit zal op het begin zo zijn denk ik.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zowel online als offline :) Via system-link dan. En dus ook weer online via XBC :9
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    jep ook op live.

    Maar dat is toch juist het stoere. Je moet echt gaan nadenken zodat je je tegenstander te slim af bent en niet simpel supressing fire op een standaar plek doen. :D
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bang dat je op een gegeven moment van die pro's heb die gewoon je hele fire team in hun eentje af knallen, als ze uit hun dekking komen om te schieten, of dat het gewoon is wie het eerst heeft geflankt die wint
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat ligt er maar net aan hoe jij je teams positioneert. Natuurlijk is het personage van je menselijke tegenspeler beter in mikken en raak schieten dan de AI, maar als jij je team benut moet het nooit mogelijk zijn om je hele team te verliezen aan één menselijke tegenstander.

    En als je je laat flanken heb je de verkeerde strategie gebruikt. Er zullen per level en situatie natuurlijk meerdere logische en minder logische wijzes zijn waarop je een ander team kunt flanken, maar je moet natuurlijk onmiddelijk actie ondernemen als je tegenstander je flankt. Ook moet hij een gat laten vallen tussen zijn twee teams als hij je probeert te flanken en daar zul je gebruik van moeten leren maken.

    Zeker als je je goed in de mogelijkheden verdiept, heeft dit spel ook online een hele diepe gameplay.
     
  7. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ik denk nog wel dat het een beetje á la Splinter Cell wordt.

    Op het begin is alles leuk enzo. Totdat iedereen de truukjes echt doorkrijgt.

    Bij SC:pD had ik het probleem dat ik anderhalf week neit gespeeld had, en na die anderehalve week kon ik gewoon helemaal neits meer. De Mercenaries zagen me gewoon altijd. bleek gewoon dat je kon inzoomen met je blauwe schermpje. en ze wisten gewoona lle verstopplekken al. Toen heb ik de game helemaal weg gelegd.

    Ik denk dat dit het zelfde gaat worden bij Brothers in Arms. Maar ik koop de game eigenlijk toch alleen maar voor de Single player.
     
  8. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt ´ie nou uit dan...ik heb als laatste releasedatum 15 maart gehoord. Weet iemand of dit klopt?
    Maar dat ´ie bruut wordt daar valt geen misverstand over te bestaan...
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    was ergens maart, dag 18 maart, maar ik heb nu zoveel datums in maart gehoort dat ik het ff niet meer zeker weet :p
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    iig 2 de helft maart houd daar maar rekening mee kan et alleen maar meevallen:)
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval Splintercell op 31 maart, die moet ik eerst gaan halen. Als ik nog geld te veel heb ga ik om BIA. Volgens mij 18 maart komt ie hier. Waarschijnlijk dan 15 maart in Amerika. Daar komt alles een beetje eerder jammergenoeg.
     
  12. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Releasedatum is 100% 17 maart a.s.! PC, PS2 en Xbox
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt. Een dag eerder als ik dacht. Hij klinkt toch zeker goed maar eens even de revieuw lezen.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je hem pre-orderd heb je hem vaak een dag (soms 2) eerder thuis :)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat is ook weer waar. Kan je andere mensen lekker plagen dat je hem al hebt. Maar ik wacht toch af tot de revieuw.
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    leg eraan waar je hem preorderd denk ik. Die van mij moet uit engeland komen, denk niet dat dat dan gaat lukken :+
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Onzin. De praktijk wijst uit dat dat simpelweg niet zo is omdat bedrijven die versturen worden gecontroleerd op wanneer ze versturen terwijl winkels meestal gewoon de boel maar in de winkel leggen omdat dat meer centen oplevert dan onzinnig in voorraad te houden.
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ervaring zegt toch dat hij gelijk heeft wouter
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is vaak zo dat bijv. Gcshop de spellen pas op de releasedag versturen zodat je ze 1 dag na de release hebt.Winkels als FRS hebben een spel al vaak 1 a 2 dagen voor de officiele release te koop

    Dus normaal gesproken heb je een game eerder als je hem in de winkel koopt
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In principe verstuurd GCShop op de dag vóór de release, mits ze daartoe in staat zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina