1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je maar eens kijken op gamespot, daar staat een soort van demonstratie. Ziet er wel vet uit. De characters zijn heel intelligent! _O_
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je bedoelt toch niet die van E3 he... das wel heel oud nieuws :{
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En dus? Het laat wel goed zien hoe de game in elkaar steekt.
     
  4. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    nee volgens mij is die niet van E3.
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem waarschijnlijk gewoon in de winkel kopen, vind ik toch ff wat betrouwbaarder (stel dat opeens de mensen van de tpg gaan staken :+). Ik heb echt zin in de sp, lekker flanken enz.
    maar ik had nog ff een vraagje, wat kan je nou tegen die tanks doen in de game. Ik had er een gezien in zo'n filmpje, maar toen ze werden gepakt door die tank leken ze me nogal kansloos. Krijgt een van je mennekes een rocket launcher of moet je gewoon vluchten.
     
  6. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel, dat je een rocket launcher hebt. Of een kneed-bom ofzo 8)
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon even een kilootje composite-B in je stinksok duwen en klaar is kees!
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    in de E3 presentatie werd als advies gegeven om terug te trekken. Iets wat je ook wel wil als je 2 tanken op je af ziet komen :p
    Op een gegeven moment kan een tank toch niet verder meer komen (als je goed vlucht) en kun je een andere route ofzo kiezen. Of mss de luchtmacht inschakelen. Word vast wel in je missie verteld :)
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dat kan. In GR 2 ging het wel maar hier betwijfel ik het. Je zult ook vast wel op de een of andere manier die tanks kunnen uitschakelen.
     
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Saving private Ryan... :p
     
  11. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

    heb je de Le besteld bij play.com?

    Wie nog?

    er is een nieuw filmpje uit...staat op gametrailers over de storyline :9
     
  12. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ´K kan niet wachten...nog een dikke maand...zucht.. |:-
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb idd de LE bij play.com besteld. Hopelijk gaat het dit keer goed :)

    MOET WEL WAARSCHUWEN: ZIT BEST WEL EEN SPOILER IN HET LAATSTE FILMPJE!
     
  14. Zoragon

    Zoragon Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat heet een 'shellshock' en is aardig logisch dat ze dat er in doen. Dat krijg je in het echt ook als je beschoten of door een granaat geraakt bent.
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik geloof niet dat hij dat bedoeld.

    Hij bedoeld eerder iets van een filter die over het beeld heen is gezet zodat je een apparte look krijgt :)
     
  16. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik wil deze game ook al erg lang. Heb vrijdag de Saving Private Ryan Box gekocht met die 2 docu's over de oorlog erbij. Dit weekend weer gekeken, blijft een sterke film. En ik heb natuurlijk de Band of Brothers Box waar deze game heel sterk op gebaseerd is. Ben weer helemaal into warshooters. Heb ook MOHAA weer gespeeld tot voorbij de beach landing, blijft een indrukwekkende ervaring. Heb tot nu toe ook alle filmpjes gevolgd op gametrailers.com. Blijf het wijs vinden dan je op echt nagemaakte lokaties speeld ipv zelf verzonnen omgevingen. Trailer 2 op Gametrailer.com zet echt een goede sfeer neer en de themesong die je kan downloaden (van deze thread gevist) vind ik helemaal toppie, psies wat de game moet hebben. Word ook waarschijnlijk een van de weinige games waar je echt een beetje een band krijgt met je AI maten als ze tussen de heftige missies ook wat personal moments doen zoals in Band of Brothers, gewoon wat ingame dialogen tijdens een bezoek aan een Ally base camp ofzo. ik meen zulke dingen wel te zien in de trailer. En ik hoop ook dat de game veel gaat gespeeld word op Xbox Connect. Lijkt me echt spannend om te co-oppen.
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wth is xbox connect, dat is toch niet zo'n eenvoudige vorm van xbox live, als dat zo is is het echt dom, kun je niet gewoon xbox live kopen, is maar 60 euro...
    brothers in arms wordt het beste spel ooit gemaakt, da weet ik wel:D
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Connect is tunneling software. Je maakt dan eigenlijk 1 grote xbox system link game alleen dan via internet. Je xbox denkt dan dat je gewoon een system link game doet met meerdere xboxen. Alleen zijn ze niet rechtstreeks met elkaar in verbinding maar via internet. Werkt erg goed, vooral als iemand een lekkere verbinding heeft als host. Ik speel elke dinsdag en vrijdagavond met een paar vrienden Halo 2 over xbox connect. Soms echt lache, is het beste alternatief voor xbox live en nog helemaal gratis ook, xbox live moet je een abbonement op hebben en een credit card voor hebben en jaarlijks dokken. Met xbox connect kan je ook gewoon een friends list bijhouden en meedoen aan wedstrijden. Elke game die system link ondersteunt kan dus online met xbc, ook halo 1 bijvoorbeeld.
     
  19. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
  20. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    en bezit de game ook een physics engine zoals in halo 2 want dat is _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina