1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    er zit zoiezo een hele coole rag doll in, en de mogelijkheid om ledematen te scheiden van hun eigenaar. Verder weet ik eigenlijk niet of er een physics engine in zit.
     
  2. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de bewuste Limited Edition ook in Nederlandse zaken (als in winkels zoals FRS) te koop aangeboden zal worden? Vind play.com gezien de verhalen die ik hierover gelezen heb altijd een beetje tricky..
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij niet, online shops krijgen 'm niet, zal alleen in grotere landen te krijgen zijn helaasch.
     
  4. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaasch inderdaad, want voor die €5,- (verschil) vind ik wat je krijgt wel een goede deal!
    Beetje jammer dat je een credit card nodig hebt aldaar... :'-(
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    je kan de limited edition toch ook gewoon op ubisoft.com bestellen?
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron: Gamersnet.nl​

    Ik zag dit staan op gamersnet.nl. Ik vond het wel positief nieuws:)
    Sorry als het al gepost is, ik heb deze thread niet zo in de gaten gehouden.
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Brothers in arms moet weer een te gekke game worden :)
     
  8. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    komt hij al over 4 dage:confused:?
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerder 30.
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja omdat er daar stond de 24 ste en bij freerecordshop staat de 25 ste ... drom
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    hijs uitgesteld tot de 18e ofzoiets.
     
  12. Mirella01

    Mirella01 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals

    *)
     
  13. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er ook clanmogelijkheden mbt xbox live zijn?
     
  14. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    BIA wordt echt goed! heb net nieuwe versie gezien en echt waar, het is echt echt goed! Speelde een chapter, dorpje, en was helemaal omringd door Duisters, wist niet zo snel wlke strategie, 1 minuut later dus dood. oftwel, ik had situationel awareness moeten gebruiken....
     
  15. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    In de PU stond deze week een preview maar daar stond als minpunt dat de graphics van de console versies veel slechter dan die van de pc waren. Nu heb ik ps2 screenshots en filmpjes gezien, en tja dat is beetje om te huilen. Maar de xbox versie zag er goed uit, en ik kon weinig verschil zien tussen de xbox versie en de pc versie. Of heb ik niet goed gekeken?
     
  16. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bent niet de enigste... het leek heel erg op mekaar, ik zag echt geen duidelijk verschil!
     
  17. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    PS2 is beperkt in zijn capacitaiet, niet meer als logisch. Speel hem zelf op xbox, maar moet zeggen, PC ziet er nog ff wat scherper & mooier uit...
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hier ook die versie op de Xbox, en het is werkelijk prachtig. Hoe mooi Splinter Cell 3 is in duistere omgevingen, zo mooi is Brothers in Arms in grote rustieke dorpjes toveren, erg realistisch. Sommige textures zijn een beetje zwak, maar deze versie is nog niet af en we moeten onder ogen nemen dat de PC nu het sterkste platform is en onze Xbox aan zijn limieten zit! :)
     
  19. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt de sfeer van de game al helemaal toppie. Alleen voor de story en sfeer zou ik de game al kopen. Bijvoorbeeld in die lange E3 demo, als ze op de achtergrond Carentan met artillery bestoken, dat het dan mooi weergalmd in je 5.1 speakers, het geruis van de wind door de bomen en gras, dat soort dingen maken dat je echt terug in de tijd voelt. 1 van de dingen die de makers ook wil bereiken in de game. En het simpele maar effectieve commanderen van je medesoldaten vind ik een geweldige vinding. Dat je niet als bij FSW echt elke beweging ongeveer moet bepalen van je buddies en zelfs welke richting ze op kijken. Bij BiA gewoon "Loop daarheen" en als er iets gebeurt passen ze zich zelf aan. Net als in het echt. Maakt het ook makkelijker om strategische beslissingen te maken omdat je niet met 10 verschillende commando's te maken hebt die je moet gebruiken dat je gaat denken "Hoe moest dat ook al weer?". Bij gcshop kan je de xbox versie al pre-orderen alleen moeten ze de platform info effe veranderen van PC CD-ROM naar xbox, beetje verwarrend nu. Heb al een mailtje gestuurd en op het gamecom forum een threadje geplaatst daarvoor.
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Binnenkort ff pre-orderen :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina