1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    eerst maar eens kijken wat we van deel 1 vinden ;)
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de review van IGN lees denk ik dat het grote deel van de gamers het wel een vet spel zal vinden. (ik in-ieder-geval wel)
    Ik weet alleen niet hoe je een vervolg kan maken met dit verhaal, misschien een ander gedeelte van WOll?
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien speel je het volgende deel met de russen ofzo of met de duitsers :eek:
     
  4. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eerlijk gezegd dat er dan nog 2 vervolgen komen, eentje die afspeelt voor/tijdens/(na?) Market Garden, en eentje tijdens het Ardennen Offensief.
    Dat zou echt zo relaxt zijn als ze dat zouden doen _O_

    Met de duitsers spelen zou ook erg vet zijn: herleef de blitzkrieg, stalingrad, leningrad, barbarossa enz enz. Veel stof iig.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik met de duitsers speel zal ik al mijn teammaten killen O-) }:]
     
  6. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo dat nou weer ? (teamplay staat erg centraal in BiA)
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    ja i know maar t was een soort van grapje als duitsers knallen weet je |:-
     
  8. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ik vind het eigenlijk wel een goed idee om in de SP met duitsers te spelen, veel van dit soort spellen zijn er niet terwijl de duitsers tog ook echt vette slagen hebben geleverd (het duitse leger, dus niet de evil side die de concentratiekampen runden zoals de SS en leibstandarte enz. enz.) Ik bedoel ww2 spellen zijn relaxt maar die paradrops into normandy heb ik nou wel vaak genoeg gezien (he zou wel eens anders mogen) en de engelse SAS en SOE; tsja ook erg vet maar waarom niet eens de duitsers OF de russen, daar was de oorlog veel bruter (letterlijk)
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar om nou een spel te gaan maken van de vijanden van de 2e WO. Maar het zou wel eens leuk kunnen zijn om zeg maar D-Day van de andere kant te bekijken maar laten we maar weer over BIA gaan praten.
     
  10. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Blitzkrieg is gewoon de oorlog in het algemeen. Althans de oorlog zoals de Duitsers hoopten dat ie zou worden.

    En de Stalingrad en Leningrad offensieven zijn onderdeel van Operatie Barbarossa.

    *)
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik zou graag als duitser spelen in de slagen in afrika *)
     
  12. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja de blitzkrieg slaagde niet, ik heb het over de snelle veroveringen van nederland,belgie,frankrijk

    Ik zoe gewoon graag wat andere grote gebeurtenissen van de 2e wereldoorlog willen spelen, D-day is vet maar heb ik nu al vaak gezien, doe dan een keer de invasie in Italie, Monte Cassino, het oostfront of de mislukte engelse invasie van noorwegen, of doe de slag met de Bismarck om nog maar niet over je clashes tussen de japanners en de amerikanen te spreken ;)
     
  13. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Blitzkrieg was niet de oorlog in het algemeen maar gold vooral voor West-Europa, waar de Duitsers de blitzkrieg toepasten. Andere gebeurtenissen in WOII zijn ook wel vet, maar ik vind D-Day een goed begin van hoop ik een lange serie. Laten we eerst maar is kijken hoe dit gaat aflopen. De eerste reviews zien er erg goed uit, nog 2 weekjes wachten...
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog beter, Blitzkrieg is een oorlogsstijl, niet een specifieke oorlog. Het betekent letterlijk 'bliksem oorlog', 'lightning war' en draat vooral om snelle aanvallen en overrompeling van de vijand door superieure taktieken en overmacht. Feitelijk het onverwachts snel aanvallen van de vijandelijke linies en in de verwarring vervolgens gemakkelijk, met de hulp van lichte tanks en vliegtuigen, de vijanden vernietigen.

    Dit soort oorlog is bedacht door een duistse officier Hans Guderian en zijn artikelen over dit soort oorlog kwam onder de ogen van Adolf Hitler die de taktiek vervolgens gebruikten.

    http://www.historylearningsite.co.uk/blitzkrieg.htm

    Wel je research doen jongens ;)

    Edit: gunfighter was me voor, maar lees maar het artikel door als je wilt...
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  15. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet prima wat de blitzkrieg in het ALGEMEEN inhoud maar ik bedoelde de blitzkrieg in WO2 en die strandde toch echt helverwegen, als we die actie nou eens terug zouden zien in een game (bv paradrops in nederland of bombardement op R'dam) weer eens iets verfrissend in een genre waar onderwerpen regelmatig herhaald worden, CoD doet het op dit moment nog het besten (op de PC, de console versie vind ik tegenvallen)
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhhu, alleen de term blitzkrieg is onlosmakelijk verbonden natuurlijk met de tweede wereldoorlog, de een is niet echt los te noemen van de ander in dat respect...dat is waar. Zoals in dat artikel over blitzkrieg staat was de methode voornamelijk succesvol in de eerste jaren inderdaad.
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach dan had ik het in ieder geval bijna goed :+

    Ohja ontopic enzo. Brothers in Arms is tof! ;)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    amerikaanse xbox?
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    De eerste revieuws zijn binnen mensen. check teamxbox en ign, ziet er goed uit imo.
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT:/
    Laat maar ik heb net al op de site gelezen. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina