1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word gek, ik wil de game nu! :D
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tussen 10 en 15 uur vind ik nou niet bijzonder veel :eek: Zelda the windwaker koste me 40 uur. Dat vind ik iig redelijk.
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    maar voor een oorlog/schiet spel is dat goed daar licht het ook zo tussen de 10 uur dus gewoon normaal.
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, das standaard voor dit soort spellen. Zelda is meer richting de RPG die toch veel langer moeten duren. (gaat ook langzamer)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, Fable was toch ook niet echt lang. Maar ik denk dat dat voor BIA toch niet verkeerd is.
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi man. ga zo door !! _0/
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt jammer dat ik de filmpjes niet kan afspelen op XBW. En ik ben net zo benieuwd. Weet iemand mischien nog een andere site waar ik ze kan bekijken?
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb het spel gespeeld bij een oom van mij. De graphics zijn niet zoals het ene filmpje wat wel jammer is. Maar de gameplay maakt het goed. Zie geen Call of Duty want zelf schieten is moeilijk wat natuurlijk goed is waardoor je meer je team gebruikt. De controls zijn erg makkelijk en je moet echt nadenken bij bepaalde gevechten hoe je het aan gaat pakken. Het is gewoon echt vet om de tegenstander te flanken waardoor ze niet meer weten wat ze moeten doen, maar wel oplette voor tegenstanders die jou proberen te flanken. Het eerste level was wel een beetje saai omdat je dan maar met 1 teammate zit maar daarna word het spel echt niet normaal goed.

    IK KAN NIET WACHTEN TOTDAT DIT SPEL UITKOMT IN NEDERLAND :mad:

    en voor de mensen die gaan zeike op deze post.. hij had hem vanuit amerika gehaald.. Hij was namelijk op zakenreis daar heen en heeft meteen dat spel daar gehaald omdat hij een us xbox heeft. Waarom? Omdat hij de helft van het jaar in Amerika is.
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon hij gelijk nog even wachten op Splintercell 3.
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja eigenlijk wel ja.. Maar hij heeft die besteld over internet dus krijgt die ook nog een keer.
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    probeer het bij www.gametrailers.com ;)
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, bedankt. Ziet er toch erg goed uit. Ik wist ook niet dat ze die schietgeluiden met echte geweren deden. Da's wel leuk.
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw mensen, ik weet echt niet meer wat ik moet kiezen. :confused: er komen deze maand en komende maand echt de nieuwste top-games uit maar ik zit nogal krap bij kas dus voor welke game zal ik gaan ? BIA zeker.. ?
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog niet zeker bent kan je natuurlijk het beste afwachten tot de revieuws. Zo kan je makkelijker beoordelen en kijken wat je aantrekkelijk vind en wat niet. Ik ga zelf om Splintercell 3. Als ik nog geld over heb ga ik ook nog om BIA.
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou bia doen, maar dat zeg ik niet alleen omdat het de beste ww2 shooter is van dit moment, en misschien gewoon de beste game van dit moment op de xbox...
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm heb BiA vanmiddag kunnen spelen maar vind hem eigenlijk een beetje tegenvallen. De graphics vind ik niet echt mooi en heb bij de 1e paar chapters een beetje seen that done that gevoel. Maar ik hoop dat ik dat nog kan terugnemen als je een wat grotere squad krijgt. Op het moment heb ik maar 1 man onder me. Geluid is wel mooi en het voelt wel goed allemaal. Ook erg leuk zijn de extra's die je unlocked, dat zijn plaatjes van oude documenten en filmpjes etc. wat erg leuk gedaan is. Maar vind het wel erg jammer van de graphics. Textures zijn niet zo strak en beetje kartelig allemaal. Maar ik denk dat BiA het echt van de gameplay moet hebben en dat zit goed, zolang het in de komende chapters maar wat specactulairder wordt. Het is wel erg realistisch allemaal en thank god dat er gewoon bloed is etc. Dat geeft echt een veel betere feel van dat je er echt bent.
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat je alleen in de 1e missie 1 man onder je commando hebt. Of in 1 van de eerste in ieder geval. Later krijg je een grotere squad. Op www.gametrailers.com staat trouwens nog een filmpje van hoe ze de soundtrack en andere geluiden in het spel hebben gestopt. Erg leuk om te zien hoe ze dat doen.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, 1e paar stukjes ben je alleen en dan krijg je er 1 onder je en dan denk ik steeds meer zodat je het een beetje jezelf aan kan leren.
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Andersom, jij bent in de eerste missies helemaal geen commandant. Dat komt pas later in het spel, je moet in het begin zelfs commando's opvolgen. Daarna krijg je inderdaad steeds meer luitjes onder je commando en uiteindelijk een heel team. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina