1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat bedoel ik, bij D-Day volg je de commando's op van iemand waardoor je de standaard bewegingen etc. begint te leren. Daarna wordt je squad opgebouwd. Weet jij of het na de eerste paar chapters interresanter begint te worden?
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel. Hoe meer mensen je onder je commando hebt hoe meer tegenstanders je waarschijnlijk hebt. Dus word het vast spectaculairder.
     
  3. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, ik wil dit zooo graag hebben , gelukkig hebbik hem ge-preorderd :D
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat die mensen die beweren het spel al gespeeld te hebbene r eens mee ophouden, kunnen ze niet gewoon wachten tot de release ipv een beetje lopen op te scheppen ove rhun illegaal gedownloade shit.
    op de moderator na;)
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hm.. zonde, ik heb al van een aantal mensen gehoord dat hij niet zo goed is als ze verwachten..
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop eigenlijk dat de mensen die hem nog niet hebben gespeeld stoppen met het blijven zieken over dat 'ie zo goed wordt en dat ze hem zo graag willen hebben. Jullie lopen elkaar op te hitsen en zometeen liggen jullie allemaal in tranen omdat jullie misschien toch beter Chaos Theory hadden kunnen kopen omdat BiA niet voldoet aan je torenhoge verwachtingen.
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja iedereen gaat maar hypen. Je weet niet hoe graag ik dit spel wil maar k denk van oh geinig spel niet zo van dat iedereen hysterisch doet van ahhh moet hebben. Stop met dat verdomde hype.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zeg ik ook al. Maar het beste is gewoon wachten tot de revieuw. Ben zelf echt benieuwd naar de beoordeling en het cijfer.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gelezen dat je ook 2 teams moet besturen, hoe gaat dat dan. Is dat ongeveer net zoals Full Spectrum Warrior, dat je echt hele tactische keuzes moet maken. Of is het wat "makkelijker" dan FSW. Ik hoop dat iemand dit weet.

    Edit/: De game zal kunnen tegenvallen, maar als je gewoon goed reviews leest en vragen stelt en als je niet alleen om het cijfer de game koopt dan zal het wel meevallen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lees even een revieuwtje of kijk een filmpje, dan zul je snel merken dat BiA er juist op gefocust is om het besturen van je team zo eenvoudig mogelijk te houden, je kan bij BiA zelf ook gewoon schieten.

    Edit: je hoeft je team niet perse orders te geven ze denken zelf ook goed na (tijdens vuurgevechten gaan ze supressen en flanken enz)
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist niet zeker hoe dat nou te werk ging, dus ik vraag het ff. Verder is alles wel duidelijk hoor....bedankt voor je antwoord. :)
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wees blij, straks was het een vet rot spel en had je je laten meenemen door de hype en dus 50 euro weggegooit. Als mensen zeggen van HAAAH ik heb hem lekker en jullie lekker niet. Dan kan ik het begrijpen, dat is vet triest.

    Als mensen twijfelen tussen BiA en Chaos Theory dan zou ik voor Chaos Theory gaan aan de hand van de demo. Had daar veel beter gevoel bij plus dat de reviews goed gaan met Chaos dus dat kan niet meer fout gaan.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Moderator he :{ zielig.. Ik heb de legale versie gespeeld tjappie...

    De eerste missies zijn idd niet echt leuk Pimmy.. Ik had dat gevoel namelijk ook van dit heb ik al een keer gedaan. Maar als je eenmaal orders kan geven word hij zo leuk he. Maar mensen die hopen dat dit een Call of Duty word moet maar een ander spel kopen want je kan zeker niet de Lone Wolf gaan uithangen.
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo opscheppen?Ten eerst vind ik je dan echt een tering nerd als je met een spelletje indruk probert te maken.
    En ik vind dat gezeik over gemodde xboxen maar onzin is toch hun keus?
    Ik snap dat je niet allemaal moet roepen jah ik heb een gemodde xbox dit en dat!
    Ik vind dat ze best wat over de game mogen vertellen is toch alleen maar beter voor ons?
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wou net zeggen. Maarja Mr eagle wilt blijkbaar niks over de game weten. Waarom kijk je hierd dan nog?
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil niet de wannab mod uit gaan hangen, maar zou hier graag info lezen over BiA en geen gezeik over andere dingen die me niks boeien. Danku.


    (shit, toch nog wanneb mod gedrag :mad: )
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen nou die illligale versie hebben en gewoon goede info geven dan heb je tog je goeie info O-)
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, nepneger.
    met engelse reviews lezen kom je ook al ver, tenzij je geen engels kunt natuurlijk...
    en als iedereen zn xbox gaat ombouwen om het spel dan eerder te kunnen spelen, moeten zij weten, maar dan vertrouw ik liever op professionele onhafhankelijke sites dan op een mening van een nepneger.
     
  19. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    NL Eagle, hebben sletten niet hun eigen red light district?

    Ik zou wel de meningen van diegene willen weten hoor, Illegaal ofniet, het is hun keus, BIG komt ze tochwel halen! :p
    Dus kom maar op met die meningen!
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we nou maar zonder ruzies verdergaan met waar we gebleven waren en ook ff ONTOPIC anders hebben andere mensen niks meer aan dit verprutste Topic !!. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina