1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit spel is gewoo een toper lees de reviews.... allemaal boven de 9...
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, daar heb ik illegale kopien niet voor nodig...
    koop toch gewoon een game!de makers verdienen het, oke als het nou een rechtsreekse poort is, maar de makers van bia hebben er keihard en met plezier aan gewerkt!
    en ze proberen tenminste iets nieuws qua gameplay en ze proberen echt iets uit te dragen, ter ere van de screaming eagles een game maken...
    dit soort ontwikkelaars gun ik het echt, ze doen echt hun best voor de game, dit spel is die 60 euro meer dan waard!
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens :) goed gezegd
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Waarom maak je geen thread over dat mensen legale kopien moeten kopen? Je hebt overigens wel gelijk over dat je een game moet kopen. Maar ik vind het een beetje raar dat ik niet wat mag zeggen over deze game.. ik mag toch wel mijn mening zegge over dit spel waarom is dit topic er anders.. om meer over dit spel te leren. Ik geef jullie informatie maar jij bent dus gewoon jaloers dat jij hem nog niet hebt dus muil houwe.. En ik heb niks verklapt dus waarom zo moeilijk doen? En van dat nepneger ga ik geen woorden aan vuil maken :{ Zielig menneke
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. :mad:
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk tijdens de missies saven, en daar later weer mee verder gaan.
    ik bedoel dus niet dat je zoals bv bij rbs3 wel kan saven tijdens missies, maar dan niet een dag later verder kan gaan bij je laatste savepoint. want als je elke keer een missie die ongeveer een uur duurt opnieuw moet gaan doen als je hem bijna had uitgespeelt. dan zou ik dat wel een minpunt vinden
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  7. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al, zal niet zeggen hoe mag hier niet:p, maar hij is egt super! Ik kan er gewoon niet vanaf blijven ook multi player is leuk en dat je geen crosshair hebt is eigenlijk veel leuker.:)
     
  8. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    heel leuk dat je de game hebt, maar vertel ff hoe die is behalve super.
    daar hebben we veel meer aan ;)
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend. Ik wil de mening van de gene die hem al hebben [DE GAMERS ZELF]. Dus vertel eens bevalt de game ?
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    jonge wat doe je hier in deze thread als je voordat het spel uit is alleen maar iets van teamxbox wilt horen en niet van gamers meningen |:- Ik dacht dat ik wel alles heb gezien maar nog nooit zo'n dom persoon als jou _0/
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Velen zeggen dat de graphics minder zijn. Dat vind ik zeer jammer. Bij Ghost Recon 2 hebben ze het weer zo mooi voor elkaar gekregen.
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja is inderdaad dat het er niet zo mooi uitziet..
     
  14. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg doe eens even relaxed
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    PLus dat die media vaak niet objectief is, ze willen wel hun inkomen blijven krijgen dus een groots commercieel spel gaan ze niet afkraken.
     
  16. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Gsus, kalm allemaal mensen. Van de laatste 35 posts zijn er maar iets van vijf mensen die iets nuttigs zeiden, waaronder WHAT dus kraak elkaar asje niet af mensen!
     
  17. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    8) *) :p :9 _O_ :D :cool: _0/ Ik wil hem zo graag hebben omdat ik gek ben op WO2 shooters, tactisch spelen enigzins voor mij is weggelegd, en de drama in deze game mij zeer aanspreekt.
     
  18. JanTheXboxMan

    JanTheXboxMan Harcore Xbox Gamer

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    op internet staat bia al te downloaden. doe ik nooit, maar heeft iemand hem al in de winkel gezien???
     
  19. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Vanmiddag ff bestellen :p
     
  20. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, je kunt missies saven. Tijdens een missie (chapter zoals dat bij BIA heet) zijn er ook savepoints.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina