1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm..
    Ik heb hem 2 maal bij GCshop besteld ( ook voor een vriend van me ) maar kan ik gewoon met rabobank internetbankieren betalen of moet dat anders.
    En krijg ik hem ook de 17e binnen of pas 5 dagen erna?

    Elp
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    kan met rabobank telebankieren en je krijgt hem op de 17e of een dag daarna.
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem net Ge-Preorderd ;) kan niet wachten 8)
     
  4. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook ge pre-orderd..
    kan niet wachten :D
     
  5. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik nog niet.. kijk eerst ff de kat uit de boom ( figuurlijk natuurlijk.;) )
    zit eerder te wachten op call of duty 2.. maar dat duurt nog zoooo lang...:mad:
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat er nou met een neger op zn avatar lopen he, en als niet op de release kan wachten en hem dan illegaal of wat dan ook wilt spelen moet je zelf weten ook al ben je bezig de gameontwikkelaars failliet te verklaren, maar ga dan niet zeggen over de game hoe erg die dan wel niet tegenvalt...
    en de graphics van de xbox zijn bijna hetzelfde als van de pc dus shut up...
     
  7. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    NL Eagle je bent een zielig kansloos ventje.
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als we nou gewoon ontopic gaan.... en niet verder zeiken :)
     
  9. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Fantastische quote van Mac (je commandant) in het spel daarnet;

    If you see something move, shoot it. If it cries in German, shoot it again.

    Móet wel aangepast worden bij de versie voor onze Oosterburen :D
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    .. Wat maakt dat uit dat ik hem als avater heb aap.. waar maak je je druk over..
    1. Ik heb de game dus legaal gespeeld en ik ga hem ook legaal kopen <- en lees dit eens goed want ik heb dit al 3 keer herhaald.
    2. Heb je het spel gespeeld? Nee dus geloof me nou maar dat de graphics minder zijn dan die van de pc, ook al zegt dat ene filmpje van niet.
    3. Ik lig het spel niet af te kraken. En als ik de game tegen vind vallen dan heb ik het recht omdat te zeggen. Overigens vind ik het spel dus neit tegenvallen want na missie 2 of 3 word het spel echt leuk.
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar de graphics vallen bij jou misschien tegen omdat je niet een speciale kabel op je box hebt speciaal voor verbeterende beeldkwaliteit???
    anders zijn de graphics vergelijkbaar met de pc hoor...
     
  12. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs dan zijn de graphics niet vergelijkbaar met de PC versie.
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan me haast niet voorstellen dat graphics hetzelfde zijn, de xbox versie heeft ps2 graphics dus lijkt me sterk dat de pc dat ook heeft. Ligt echt niet aan een kabel hoor.
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Idd dan zelfs zijn ze nog niet vergelijkbaar. Die kabel die zorgt alleen maar dat het beeld een beetje scherper wordt. Ik heb zelf ook zo'n kabel en heb dit bekeken bij Halo en nog een paar andere spellen en het ziet er wat scherper uit maar het valt niet echt zoveel op. De textures in dit spel zijn vaak gewoon onder de maat.
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL, een kabel die de grfx verbeterd, whaha _O_

    Die kabel die jij bedoelt is zoals hier al gezegt werd gewoon voor een wat scherper beeld, daarmee krijgt een spel niet ineens HL2 grfx ofzo hoor :p

    Iig, de grfx van de xbox zijn dus hetzelfde als die van de ps2? :eek: Vind ik wel schandalig dat ze dat niet in de filmpjes laten zien dan :{
     
  16. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox versie heeft NIET dezelfde graphics als de Ps2 versie. Er waren screenshot vergelijkingen op gamer.nl en daar was het heel duidelijk te zien. Zeker de wapen models zijn in de ps2 versie gewoon echt bagger. En ik heb Brothers in Arms (xbox) nu net binnen, gister effe getest, ga em vanavond serieus spelen. Als iemand een sneak preview wil via webcam, moet diegene me maar toevoegen op msn: metzman@hotmail.com. En ja, het is de US versie, maar weet dan ook dat ik de orginele xbox versie al heb gepre-ordered bij gcshop, Ik ben lief voor goede ontwikkelaars O-) . Wou em alleen effe outchecken vast :+ .
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    De graphics zijn wel beter dan de ps2 idd.. maar nog steeds vind ik ver onder de maat.
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel meer dat de graphics me aan de PS2 doen denken.
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Check de nieuwe plaatjes op de frontpage.. Zul je eagle dalijk horen zegge van zie je dat de xbox versie lijkt op de pc versie.. Plaatjes zien er mooier uit dan het spel zelf. Eerste 2 plaatjes herken ik. Mijn mannen waren bijna dood door zo'n vliegtuig dat net ging landen. :)
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat dit in hemelsnaam over ?? BIA toch ? Oke.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina