Ik vind het spel echt leuker dan verwacht. het speelt echt lekker en je hebt echt het gevoel dat je in een echte omgeving rondloop ipv een route-based A naar B level (zoals bij MOH en COD), vooral omdat je soms over grote weilanden heen kijkt en er geen stomme muren aan weerzijde staan van de omgeving, naja, er zijn wel limieten maar je heb echt een grotere bewegings vrijheid. Je loopt echt door dorpjes en weilandjes met sloten e.d., water ziet er trouwens ook erg goed uit. Je loopt echt door een gerecreƫrde omgeving die echt bestaan heeft/nog bestaat en dat voelt veel beter dan een fantasie landschap zoals MOH en COD. De game is spannend en het geeft echt voldoening als je een vijand neerschiet, veel meer dan het knalvoer van andere WW2 games omdat elke vijanden een serieuze bedreiging vormt, vooral als ze achter een MG-42 machinegun zitten. Ook is het echt kut als een team-mate word neergeschoten, vooral als je er nog maar eentje had omdat elke man in je team echt voor meer vuurkracht zorgt en je zo de vijand makkelijker kan "fixen" en "flanken" De 4 F's helpen trouwens echt in de game. Wapens zijn echt realistisch, AI van vijanden is goed tot nu toe en de sfeer is toppie. Ook zitten er ragdoll physics in, je moet bijvoorbeeld in het begin van die kannonnen opblazen waarbij de lijken die er naast lagen realistisch weg vlogen door de schokgolf en als ze tegen een muur/hekje aanstaan als ze neergeschoten worden zakken ze er tegenaan neer. De controls zijn soepel en Halo-fanaten voelen zich gelijk thuis. Geluid is echt fantastich, alsof er een engeltje in je oor piest. Zeker met artillery attacks en bij granaten en wapengeratel. Mocht iemand nog gameplay met geluid willen zien, vanavond ben ik weer effe beschikbaar op msn met webcam en microfoon, maar er kan maar 1 tegelijk met geluid ivm msn...als je skype heb, kan je wel tegelijk meeluisteren met anderen. Was gister erg gezellig met de mede XBWers op msn toen ik een sneak preview gaf (3 tegelijk via webcam ), ik ben alleen rond 18:15 pas online op msn en rond 19:45 ga ik weg vanavond (Halo 2 op xbc spelen met me HPM clan en maybe ook BiA). Voeg me toe op: metzman@hotmail.com.
Laatst bewerkt: 8 mrt 2005