Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    alsof deze post iets nuttigs toevoegt aan dit topic |:-

    maar wanneer komt nu de pc demo. er werd gezegd dat ie half februari zou komen, maar op mijn kalender is half februari al bijna 3 weken geleden
     
  2. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vandaag folder van Bart Smit stond dat je daar een gratis demo dvd van brothers in arms kan halen met "veel content" erop. Heeft iemand die al gehaald en is het de moeite waard?
     
  3. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook bestelt, ben heel erg benieuwd er na. Misschien zijn de graphics niet top notch maar ben erg benieuwd naar het tactische element in het spel. _O_
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Juist en die zijn echt goed, vind ik dan. Erg mooi om door de actie heen orders te kunnen geven. Hoewel soms je teammates heel erg kut lopen, vooral binnen heb ik dit gehad.
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je met BIA veel binnen lopen dan? Zijn daar ook screens van?
    Dat wist ik niet, maar het kan wel kloppen dat ze binnen k*t lopen ja, bij Ghost Recon was dat ook zo (zelfde makers)
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee helemaal niet veel binnen (wat ik dan heb gespeeld). Maar ik liep dus een kamer binnen en net toen ik het vuur wou openen rende rez voor mij waardoor ik dus niet meer kon schieten en waardoor hij volop werd neergeknald. Dat was best wel kut aangezien ik die duitsers echt goed onder schot had. En ik heb het een keer gehad dat ik zei dat mijn teammate een positie moest innemen op een kamer op de 2e verdieping maar telkens als ik dat loop daar heen icoontje op de 2e verdieping aanklikte liep mijn teammate naar buiten om vanaf daar ergens tegen de muur aan te lopen :mad: wel jammer maar gebeurt te weinig om je aan te ergeren. Gewoon kopen dit spel echt top..
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker ! Maar k heb denk ik geld te kort. :mad: Denk maar eens aan MC3: Dub Edition, FM, Juiced, RAINBOWSIX: LOCKDOWN !! En BIA Maar toch heeft RS: Lockdown plaats nummer 1 en BIA nummer 2 en FM nummer 3.
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dan wel nog geld voor BIA of alleen voor RS?
     
  10. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is helaas nog niet bevestigd. :confused:
     
  11. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de Bonus DVD met filmpjes, interviews etc etc van BIA. Tevens staat de trailer van Splinter Cell Chaos Theory erop :D
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    wat ik heb gehoort (of las op het forum van BiA) was dat de demo een paar weken na de release zou komen.
     
  13. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    tja in principe zou er idd ng n demo komen, maar is niet zeker
     
  14. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel echt leuker dan verwacht. het speelt echt lekker en je hebt echt het gevoel dat je in een echte omgeving rondloop ipv een route-based A naar B level (zoals bij MOH en COD), vooral omdat je soms over grote weilanden heen kijkt en er geen stomme muren aan weerzijde staan van de omgeving, naja, er zijn wel limieten maar je heb echt een grotere bewegings vrijheid. Je loopt echt door dorpjes en weilandjes met sloten e.d., water ziet er trouwens ook erg goed uit. Je loopt echt door een gerecreƫrde omgeving die echt bestaan heeft/nog bestaat en dat voelt veel beter dan een fantasie landschap zoals MOH en COD. De game is spannend en het geeft echt voldoening als je een vijand neerschiet, veel meer dan het knalvoer van andere WW2 games omdat elke vijanden een serieuze bedreiging vormt, vooral als ze achter een MG-42 machinegun zitten. Ook is het echt kut als een team-mate word neergeschoten, vooral als je er nog maar eentje had omdat elke man in je team echt voor meer vuurkracht zorgt en je zo de vijand makkelijker kan "fixen" en "flanken" De 4 F's helpen trouwens echt in de game. Wapens zijn echt realistisch, AI van vijanden is goed tot nu toe en de sfeer is toppie. Ook zitten er ragdoll physics in, je moet bijvoorbeeld in het begin van die kannonnen opblazen waarbij de lijken die er naast lagen realistisch weg vlogen door de schokgolf en als ze tegen een muur/hekje aanstaan als ze neergeschoten worden zakken ze er tegenaan neer. De controls zijn soepel en Halo-fanaten voelen zich gelijk thuis. Geluid is echt fantastich, alsof er een engeltje in je oor piest. Zeker met artillery attacks en bij granaten en wapengeratel. Mocht iemand nog gameplay met geluid willen zien, vanavond ben ik weer effe beschikbaar op msn met webcam en microfoon, maar er kan maar 1 tegelijk met geluid ivm msn...als je skype heb, kan je wel tegelijk meeluisteren met anderen. Was gister erg gezellig met de mede XBWers op msn toen ik een sneak preview gaf (3 tegelijk via webcam :+ ), ik ben alleen rond 18:15 pas online op msn en rond 19:45 ga ik weg vanavond (Halo 2 op xbc spelen met me HPM clan en maybe ook BiA). Voeg me toe op: metzman@hotmail.com.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  15. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    *) *) Klinkt goed, ik bestel hem erg binnenkort bij play.com
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ben benieuwd hoe lang na de 17e ik hem heb. Hoop dat ik hem dinsdag de 22ste toch wel heb. (maandag word er bij ons geen post bezorgt :p)
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iedereen hier um al binnen ofzo?! Hij is toch nog niet uit?
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    is niet dezelfde makers..bia = gearbox ghost recon = volges mij red storm entertainment
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar sommige hebben de US versie of de minder legale versie :eek:
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    metzman->is het ontbreken van cross-hair niet irri?en is het in de multi player nier zo dat iedereen z'n team laat stikken en meer in het rond gaat knallen?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina