1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan je crosshair aanzetten maar je kan ook gewoon door het vizier richten.
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaat bij jullie voor: BIA of RS: Lockdown ? :confused:
     
  3. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij Brothers in Arms. Heb recent nog Ghost recon 2 gespeelt en nu echt weer toe aan een goede WWII-game. :)
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    En bevalt GR2 je ? Mij wel ! Ik heb hem het meest gekocht voor Live maar single player vind ik toch ook erg gruwelijk ! 8)
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    eurm, denk toch BiA. Denk dat lockdown minder word dan RBS 3
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat echt ? Ik wacht met veel smart op Lockdown..
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, nu weer effe BIA. Die nieuwe screens zien er weer al een stuk mooier uit als de vorige vind ik. En in ieder geval een stuk beter als de screens van MOH-EA. Die zien er echt weer zo uit als alle vorige MOH's.
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met dat soort crap. Dan eerder met COD.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah eej, we zullen eerst eens zien wat MOH EA word. Maar ik ben er ook geen voorstander van hoor.
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck Moh !
    Rule Cod !
    Rule Bia !
     
  11. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ff die demodisc gehaald met al die filmpjes ik had ze achteraf ook al allemaal gedownload maarja maar zo kon ik zien hoe BIA eruit gaat zien op mijn tv, en dat zag er echt goed uit. Die E3 demo van de xbox versie zag er echt superstrak uit, en ik snap ook niet dat zoveel mensen zeggen dat het er zo crap uit ziet? Of is de uiteindelijke versie minder mooi dan de xbox versie gebruikt in die filmpjes?? Net als met die Halo 2 E3 demo..
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja de uiteindelijke versie ziet er jammer genoeg minder uit. Maar gewoon daar doorheen zien en het is een geweldig spel. Kan niet wachten om hem weer te spelen :mad: Kga hem ook zonder crosshair spelen zodat het meer aankomt op de tacktiek.
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo zelf nog niet gespeeld maar op de trailers lijken me de graphics er toch eigenlijk ook niet super uitzien. Niet verkeerd hoor. Maar ik kan het haast niet geloven van Ubisoft. Het zal er in de uiteindelijke versie wel goed uizien. (denk ik/hoop ik)
     
  14. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft de uiteindelijke versie dan minder? Minder detail ofzo? Al die reviews hebben het over een heel mooi totaalbeeld alleen de details van objecten zijn niet heel erg mooi. Terwijl ik dat wel vond bij die filmpjes op de dvd. Staat trouwens geen demo van het spel op, alleen 7 filmpjes ofzo.
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nu unofficial ingame filmpjes van xbox gezien EN heb de game bij een vriend van mij gezien. Maar het zijn dus echt GEEN PS2 graphics he. Je kan duidelijk zien dat de game voor de xbox gemaakt is en vervolgens geport naar de PC. En dat de PS2 versie door heel iemand anders gemaakt word.
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel d'r dan eens wat meer over. :p
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    deed je dat nog niet dan, wat een noob...
    ik vind dat als je een game met zo'n realistisch gevoel krijgt je er ook al die ''nepdingen'' uit moet zetten.
    ook die supress icons...
    dan ben je een met je team, 1 met het spel, 1 met de oorlog.
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    die suppress icons twijfel ik nog over :p word wel heeeel erg moeilijk zonder die dingen. maar zonder wel corssair natuurlijk.

    wat betreft die ingame filmpjes: je ken de intro en een ander lvl checken op gametrailers.com.

    Wat betreft mijn eigen ervaringen: ken der weinig over zeggen, toen ik kwam bij die gozer moest die net gaan werken :mad: Enigste wat ik kan zeggen is dat het er toch best wel mooi uitziet :D en dat het idd speeld zoals Halo :+

    De characters zelf zien der wel erg cool uit, maar -zoals ik al eerder gelezen had in een van de reviews - als ze gaan praten kun je beter een andere kant op kijken. de lip synchronisatie is nouwelijks te merken.
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  20. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft 'ie niet beschadigd voor te zijn, is gewone een handige manier om tanks uit te schakelen als je geen panzerfaust hebt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina