1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VEN0M

    VEN0M BLaCK VEN0M NL

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    na die knal van zown granaat hoor je ook zown dikke echo .0.
     
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    echt gruwelijk dat zo'n duitser er nog probeert uit te klimmen:p
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m net besteld, kan niet wachten tot ik m heb.
    Volgens mij wordt ie wel zeer moeilijk
    cool filmpje trouwens
     
  4. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Multi-Player

    Heb gister de multi-player eens goed gespeeld via split screen. Het is even wennen aan het feit dat je 1 of 2 teams moet besturen in de missies, maar als je veel single player heb gespeeld of je doet gewoon veel ervaring op met multi-player leer je steeds meer hoe je bepaalde situaties aan moet pakken en word het steeds leuker. En nee, je teams laten stikken en in je eentje erop uit gaan is geen goede taktiek en lijkt mij gewoon ook slap. Omdat je met max 4 spelers speelt, elk met een team zou je dan dus max 2 tegen 2 spelen als je je team ergens neerzet en zelf verder loopt en het is gewoon veeel leuker om je teams in te zetten tegen je vijanden. Je kiest aan het begin of je in een assault of fireteam wilt van de allies of germans, met 4 spelers kan ieder 1 team nemen zo lijkt mij. Elke map die je kan kiezen heeft een andere missie, dus geen standaard Deathmatch, Team Death Match of Capture the Flag. Maar je moet met je team(s) objectives uitvoeren. bijvoorbeeld je moet explosieven pakken en een supplytruck opblazen, of een brug , als diegene met de tnt dood is moet je dus als een andere soldaat (Je kan kiezen welke soldaat je mee verder speelt als je dood bent) de tnt weer zien te bemachtigen en weer het doel of de doelen (Er zijn ook missies met meerdere AA guns bijvoorbeeld) moet opblazen. Er is een missie bij waarbij de ene speler als 1 sniper het opneemt tegen de andere speler met 2 teams, waarbij de sniper de brug moet opblazen, dat kan op 2 plaatsen, dit lijkt een onmogelijke taak voor de sniper, maar gister bleek dat de sniper het eigenlijk veel makkelijker had dan de opositie, in onze beleving dan, ik won steeds :p. Ook zijn er missies waarbij er bijvoorbeeld een tas met documents naar een bepaalde plek in de map moet gebracht worden door de Allies en de duitsers moeten ze tegen houden. Of er is 1 tas neutraal, waarbij beide spelers te tas moet zien te bemachtigen en allebei naar een andere plek moet zien te brengen (een beetje als Neutral Bomb met Halo 2's "assault") Soms kom je ongeveer dezelfde missie in een andere map tegen, maar de verschillende omgevingen (dorpjes, loopgraven a la Band of Brothers, groenrijke omgevingen) en omstandigheden (nacht, dag) zorgen weer voor een andere beleving en tactiek. Ik heb me erg vermaakt met de multi-player gister, was jammer dat er (nog) geen servers waren op xbox connect. Wat ook wel leuk is is dat er tijdens multi-player soms inneens onverwacht bombers over komen vliegen of er inneens een artillerty strike in je buurt is waardoor de oorlogs sfeer weer duidelijk naar voren komt. Ik hoop dat BiA in multi-player minstens half zo populair gaat worden op xbc als Halo 2, wil echt eens 2 tegen 2 spelen, anders moet ik weer eens een xbox LAN organiseren.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed gesproken metzman:D Is splitscreen een beetje duidelijk op een tv van 55 cm (denk je?)?
     
  6. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    dat word met je ogen knijpen denk ik...maar misschien wel te doen, kan je beter aanraden om een breedbeeld te kopen. Brothers in Arms is namelijk net als Halo 2 met breedbeeld compatibel en dus gebruikt ie het hele beeld ipv dat ie het beeld uitrekt, BiA heeft dus ook net als Halo 2 verticale splitscreen bij 2 spelers, weet niet of hij bij 4:3 tv's op horizontaal split screen gaat met 2 spelers, lijkt me wel. 55 cm....pff...vind het echt zonde van je game ervaring ;) . Maarja...geld he.. ik ben zelf een beetje aso in me entertainment hardware, maar ik verdien wel lekker en ik geef nix uit aan uitgaan en smokes of iets dergelijks, dus ja.. O-) .

    Maar ik was zelf eigenlijk best verrast dat BiA ook Split Screen kon, omdat ik dat in de eerste instantie niet van deze game verwachtte. Weet nie waarom...leek me echt zo'n Live & System link only game, maarja, ikke blij nu :D .
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop allemaal brothers in arms! het is een topgame! een must-have voor iedere xbox bezitter! release is 17 maart preorder hem voordat hij weg is!
     
  8. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gepreorderd maar als hij 17 Maart uitkomt krijgen we hem dan ook op die dag of is dat dan 5 dagen erna.. :mad:

    Elp
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    hangt ervanaf. Als je hem bij GCshop gepreorderd hebt en hij is dan nog niet uitverkocht, dan krijgt je hem gewoon de 17e of hooguit de 18e. Hebbie hem ergens anders besteld dan weet ik het niet :p
     
  10. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem bij gcshop heb gepre-ordered Ligt ie de dag van de release of de dag erna (in sommige gevallen) op je deurmat. Ze sturen de games vaak 1 dag voor de release al naar je op, zodat ie meestal de volgende dag aankomt, maarja....TGP Post wil nog wel eens vertraging hebben. Maar ik had Kotor 1 zelfs 1 dag voor de release binnen, maar das een uitzondering. En gcshop moet de game genoeg op voorraad hebben, maar als je vroeg besteld zit dat wel goed.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Omdat deze thread al ruim over de 1000 posts heen is, is er nu een deel 2
    Die kan je hier vinden:
    Brothers in Arms [Deel 2]

    Deze gaat dicht, graag verder gaan in bovenstaande thread
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina