1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb op het forum oktober gehoor maar weet dit niet zeker of het echt zo is.
     
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    eind oktober, begin november heb ik gehoord..
     
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    sjit ik lees nu het boek band of brothers en nu kan ik echt niet meer
    wachten om die game te hebben. Want juist dat groeps gevoel mis je net
    bij oorlog games. in mohaa eindig je altijd met speciale missies in je eentje net als in call of duty. ben blij dat ze eindelijk een game maken met het goede groepsgevoel! en
    de sfeer dat je op de juiste oorlog plaatsen bent ( normandië ardennen etc)
    en het extraatje is mooi dat je nu ff wat meer tactiek geven! ( there making us ready for war with ultracool wargames }:] )

    damn alleen een beetje jammer dat er godvr zo weinig info is!

    _0/
     
  4. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik het goed begrijp wordt dit een fps WOII maar dan met taktiek en een team enz?
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    zo'n fet spel en dan idd zo weinig info...

    denk dat er meer komt rond juli.. (hoop ik hoor)

    heeft iedereen dat engelse interview gelezen? echt so vet.. die kerel had een level gespeeld echt zo vet klonk dat!
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    De filmpjes zijn nu ook op www.xbw.nl te vinden op de frontpage. Zijn wel oude maar toch handig
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jah maar die van 40 mb die wel kleiner van schermformaat is, is wel beter dan die grotere met storingen enz. het is echt een prachtige game nu ff dat filmpje zoeken met een groot formaat en even goed van zicht!
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    daarom is het ook handig
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    haha ja! die filmpjes blijven mooi, zelfs na 10x kijken gewoon! wel jammer dat er weinig info voor is..
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja erg jammer idd. Ik wil welleens weten wat voor levels allemaal komen. Wil meer filmpjes en plaatjes. Zelfs bij Halo2 zie je meer dan bij dit spel en daar zie je ook niet meer echt iets nieuws na de E3
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop alleen dat dit geen korte game word :confused:
    dat zou ik zou jammer vinden. het moet echt net zo lang speelbaar zijn als call of duty!
    ik denk ook wel dat het zo lang gaat duren ik bedoel ze gaan het verhaal na van band of brothers dus dan heb je normandië belgie nederland dat sneeuw gedeelte etc O-)

    ik hoop zow erg dat ze deze game niet verneuken! ze doen tot nu toe wat ik heb gezien erg hun best! _0/
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het leven van een belangrijk persoon van dit spel die de purple heart heeft gekregen eindigd in nederland bij operation market garden. Volgens mij is dit de persoon die jou orders geeft of ben je dit zelf.

    Maar ik ben bang dat dit wel een korte game word waarom weet ik niet maar ik heb zo'n gevoel dat dit alleen maar in Frankrijk afspeelt. Wat ik van die filmpjes vond is geweldig alleen soms mogen de bewegingen wat beter worden gemaakt. (lees soms)
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    iedereen die gewond was kreeg een purple hart, als je
    drie x geraakt werd kreeg je er 3! de sergeant of zoiets die je orders geeft
    heeft helemaal doorgevochten tot de rand van rusland.
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee ik denk dat we het over iemand anders hebben. Denk dan ook andere onderscheiding.
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
  17. Pandora

    Pandora Guest

    Ik zag het spel bij GameKings op Mtv en toen dacht ik al wat vet. Maar volgens mij als je wilt schieten dan verandert je beeld en krijg je z'n scoop te zien laat maar zeggen en daardoor moet je richten. of hoeft dat niet. lijkt me zeker een vet spel.
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    kijk eerst het filmpje maar eens totdat je conclusies gaat trekken! ;)
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    [​IMG]

    Ziet er vet uit :cool:

    edit/

    Naast Joe Mann ontving ook Luitenant Kolonel R.G. Cole van de 101ste Airborne Divisie "The Congressional Medal of Honor".
    Op 11 juni 1944, in Frankrijk, leidde Lt. Col. Cole zijn bataljon door zwaar vijandelijk vuur. Door zijn moedige actie kon een bruggenhoofd aan de rivier de Douve gevestigd worden.
    Op 18 september 1944 sneuvelde hij bij de gevechten om de brug bij Best.

    Degene hierboven is de man die jouw orders geeft op het begin van het sp filmpje. Hij is bij Market Garden gesneuveld. @ bascs - deze man bedoelde ik.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    aha thnx detective! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina