1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 17 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    majah als ze je mannen kunnen vervangen met replacements dan kan Luitenant Kolonel R.G. Cole ook worden vervangen!

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja daar heb je wel gelijk in. Denk dat we dan maar moeten wachten op reviews ofzo want de oorlog duurde toch wel lang en laten we hopen dat deze game ook lang duurt. Er was op internet ook ergens een foto van Cole te zien. Ik heb deze gezien en hij leek erg op Cole in het spel..

3. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben een filter eroverheen gedouwd in het spel of niet... dat moeten ze vaker doen in spellen. Bij shelshock '67 doen ze dat ook en krijg je een beetje duister effect.

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Volgens mij niet maar ik kan het fout hebben.

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Je speelt met deze compagnie voor 8 dagen.. dus het lijkt me niet logisch als je dan ook naar Bastogne etc. moet!

6. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    @buzza

het lijkt niet echt alsof ze er een filter overheen hebben gedaan, kijk maar naar de lucht en de begroeiing, wel heel erg groen. het geeft wel een goed effect, zo'n filter.

7. donky

donky 2fast 4you

Leuk Bevonden:
    0
    dit word een topper

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    dit is mijn halo 2....period

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee hier moeten ze echt geen filter overheen gooien want zo vet is dat grauwe ook weer niet. IK geef toe bij Shellshock ziet het er vet uit maar hier zal de filter weinig goed doen.

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    dat grauwe zit al in dat terrainvieuw mode
    ( dat je het veld overzichtelijk kan zien)
    ik vind juist zow uniek dat die klueren die ze nu gebruike zo sfeervol zijn
    echt dit zijn mooie wolken en zons ondergang gezichten enz nog mooier dan bij battliefield!

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja precies als je die ingame film ziet dan ziet het er zo mooi en sfeervol uit. Het is gewoon perfect als vakantie land. :eek:

12. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat grauwe is toch ook niet echt realistisch of wel? Ik denk dat het mooi is zo.
    Verder dit word echt een toffe game!!!

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja laat de filter maar bij ShellShock in Vietnam.

14. godsson

Leuk Bevonden:
    0
    Precies!!!!!!!!!! laat die vietnameesjes daar maar lekker van genieten :cool:

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

lol haahhaa :D

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een grauw filter, zoals bij Band of Brothers en Saving Private Ryan, hoort toch precies bij wat voor een beeld wij van die tijd hebben. Filmbeelden waren sowieso zwart/wit of grauw van kleur, daarnaast zijn sowieso de gebeurtenissen niet bepaald van dien aard dat een Mario-achtig plaatje zou volstaan.

1 persoon vindt dit leuk.
  17. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde meer dat al die mooie kleuren enzo door de filter komen... het ziet er allemaal uit alsof je een dvd film loopt te kijken..

en das goed....

ps. ik weet niets van de techniek achter games af hoor....

18. godsson

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die soldaten in de tweede wereldoorlog die zagen het toch niet zwart wit? In het echt was het gras toch ook groen? Of niet dan?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar die hadden wel andere dingen aan het hoofd dan daar op letten :p Via de TV kan je niet heel erg veel sfeer uitten, dus is een filter op zich wel effectief denk ik.

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Is wel een overdreven voorbeeld van Mario. Maar het ziet er vind ik erg mooi uit. In Band Of Brothers zag je echt wel meer kleur dan bij Shellshock.

Maar hoe ze die films hebben gemaakt ik bedoel die kleuren zijn goed. Maar ik bedoelde dat ze de die filter in vietnam daar moeten houden omdat dat de game niet zal goed doen in mijn ogen. En je zegt dat de beelden die WIJ ervan hebben zo grauw zijn. Klopt maar zo was het dus daar niet in het echt. En de kleuren in combinatie van de gebeurtenissen zijn dus goed vind ik omdat het zo mischien wel echt is gebeurd.

1 persoon vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina