Brute Force boek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Underdog, 24 jan 2005.

1. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Naast de 3 boeken van Halo is er ook een boek van Brute Force. Is er iemand die dit boek heeft en misschien zijn ervaring wil delen? :)

Ik heb eigelijk zo'n gevoel dat niemand dit boek heeft maar ik vraag t toch.

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem niet maar ik ken iemand die hem heeft en die vind hem nieet zo cool

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik heb 't en gelezen. Wel humor op zich, aardige achtergrond voor het spel. :) Als je van dat soort sci-fi boekjes houdt zonder al te veel diepgang dan is 't misschien wel interessant om te kopen.

Ik heb toevallig voor de grap al die boekjes een keer in de US gekocht. Voor Crimson Skies en Brute Force (en al die Halo boekjes of course).

4. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het boek dan met het spel mee of is het meer voorgeschiedenis of dingen die tussen in het spel gebeuren maar wat je niet te zien krijgt?

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Crimson Skies lijkt me nog best lachen. Vond het verhaal in "deel 1" (PC versie) best vermakelijk. :)

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is al tijdje geleden, maar het is een prequel geloof ik, dat ene monster komt er namelijk niet in voor, dacht ik. Maar weet niet zeker meer hoor? Staat vast wel ergens op een boekensite waar het over gaat.

7. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb brute force altijd al een aftreksel van halo gevonden, hebben ze ook boekjes er van....toevallig, en ik weet dat halo ook een btje half life is jaja zal wel maar tog...

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond brute force best een toffe game anders... Van betere kwaliteit dan een boel andere spellen @ xbox imo.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach ja dat hebben de mensen (jij dus en heel veel andere) van deze game gemaakt, ik vond het een erg goeie game, met sfeervolle landschappen. En dit spel heb ik samen met een dvd van Brute Force + Halo + Halo 2 fragmenten gekregen, d'r hebben ook mensen van Halo aan Brute Force mee gewerkt. Maar das geen rede om uhm als aftreksel van Halo te zien want het is toch duidelijk een ander spel. Heb jij ergens de warthog gezien dan? en waar was het first person vieuw toch heen gegaan??

we weten het allemaal niet, het enige dat ik weet is dat je Brute force geen aftreksel van Halo kan noemen.

10. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het beter zo kunnen zeggen: brute force kwam op mij over als een aftreksel van halo..nou blij?? en ik vond het gewoon een slecht spel leuk de eerste 2-3 levels maar daarna niet meer.

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    hoezo blij?? jesus wat een reactie zeg...die had je beter voor je kunnen houden...want zover was ik namelijk ook al dat jij het als aftreksel van Halo zag. |:-

Deel Deze Pagina