1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brute Force Een Topper of een Down-game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door TERMINATOR, 31 jul 2003.

1. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha 8) ...die game was echt DE shit voor jou he ^_^

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Nou dat valt nog wel mee met later. In de latere levels vind ik het ook niet echt tactisch te noemen. Je kunt altijd nog het beste met Tex met 2 minigunners en beserk mode. Dan rag je er veel makkelijker door heen dan als je bijv 80 jaar bezig bent met hawk te snipen. Want er komt nou niet veel tactiek bij kijiken als je bijv van alle kanten met een rocket lancher beschieten, dan is het gewoon, wie dood is, is dood. ;)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    True, snipen is ook niet echt aan te raden omdat die eerste zoom veel te groot is. (weinig overzicht)

4. Aces Very High

Aces Very High Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind em vet

5. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwachtte al niet al te veel van Brute Force maar ik vond het toch best wel tegenvallen. De levels zijn echt zo simplistisch en eentonig. En je hebt totaal geen vrijheid. Alle levels bestaan uit een soort vallei waar je in zit, en je kan gewoon niet over de bergen heen. Ik had soms dat ik nog 1 mannetje dood moest schieten die ik niet kon vinden, want de objective was dan "kill all enemies". Dat is echt van die gameplay waar we anno 2003 toch wel overheen zijn?

6. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel wel de moeite waard maar het spel heeft ook zo z'n plus en min punten.

Min punten vind ik de korte levels en het is erg makkelijk om uit te spelen en het spel gaat vrij snel waardoor het vaak weinig tactisch is.

Plus punten vrij mooie graphics spelen met 4 verschillende pesonages die ieder weer hun iegen sterke en zwakke kanten hebben.

Maar over het algemeen vond ik het spel toch vrij leuk om te spelen alleen de levels met de lava vond ik iets minder. (
    Die vond ik te eentonig en niet erg overzichtelijk)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je tactisch wil doen moet je dat idd al vaak vantevoren in kunnen schatten - Wat meestal gewoon nietk an omdat als je ook maar heel even om een hoekje heen kijkt je al gezien wordt...

8. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    als dit nou ook maar niet het resultaat van KotoR word...

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    KOTOR krijgt op het moment gemiddeld een 9.4, dus dat lijkt me niet.

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, waar brute force een magere 79% krijgt (en verdient). Dus dat zit wel goed met KOTOR.

Maareh over Brute Force, te simplistisch voor woorden, het leveldesign is compleet ruk, de gameplay die daarmee teweeg wordt gebracht is om te huilen. De AI is te fucking stom voor woorden.

De 4 squadmates komen rechtstreeks uit een (rel) nichten disco. Te lame. Die wijven heb je niks aan. Special powers slecht gebalanceerd. Stomme en standaard thema's van de levels. De mentaliteit van je opdrachtgever staat me niet aan.

"Ga heen en sloop alles"

Ik had een heel sterk, "been there, and definetly done that before" gevoel. Like back in 96 ofzo. Alleen nu stond de bump mapping aan zullen we maar zeggen.

11. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee, ik heb hem toevallig net en ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben. Misschien kan het goede nog komen omdat ik nog vrij in het begin van de game ben, maar toch....

Je mag de vergelijking eigenlijk niet maken, maar ik heb Halo nu anderhalf jaar en ik heb de neiging om die in mijn XBox te douwen.

12. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de vijanden je zo snel zien is inderdaad ook klote. Je kan gewoon totaal niet sneaken in het spel. Zodra een vijand in JOUW gezichtsveld komt (ook al staan ze met hun rug naar je toe) beginnen ze op je te schieten.

13. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Precies ja. Dat is trouwens ook zo bij Indiana Jones and the Emperors Tomb; je kunt gewoon geen vijanden besluipen. Altijd draaien ze zich om als je op ze af komt sneaken. Best jammer eigenlijk.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Erger nog; Ik wist met de snipester een van die duiveltjes te targeten, hij stond met zn rug naar me toe en zie gewoon direct vuur op me af komn, vuur dat nie teens 'ergens' vandaan komt! Gewoon vlak bij het mannetje vandaan, trieste shit idd...

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou, dat het geen top-game is mag duidelijk zijn, vooral de deathmatch mode vind ik rete slecht! Maar voor het rest, het co-op gedeelte is nog niet eens zo slecht vind ik....en het is toch aardig sfeervol allemaal....maar ja, sneaken kan idd. niet behalve met hawk in stealth mode. best aardig om te spelen...beter dan Conflict desert Storm of zo'n soort game.

16. seep

seep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aloha!

Brute Force!
    De kracht van dit spel zit zeker in de graphics. Ik denk dit samen met 'Enclave' de mooiste game is die ik op x-box heb mogen draaien. Ik hoor jullie al knarsend denken: 'HALO'
    Wel, Halo is best ok, maar graphic gewijs haalt Brute Force zonder meer de bovenhand. De levels zijn soms lekker groot, soms iets te klein, maar die worden telkens opnieuw gecompenseerd door de omgeving. De soundtrack kon voor mij net iets beter... niet echt dat Halo sfeer-gevoel denk ik.
    Voor de rest is dit een behoorlijk vette game. Zeker voor x-box.
    Heb me sinds lang (ik denk dan terug aan Halo, Enclave en Buffy) niet meer zo geamuseerd met een action game. This beats the shit out of Enter the Matrix! Neem dat maar van me aan.

}:] SeeP }:]

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    De vergelijking Halo - Brute force vind ik niet helemaal terecht. Brute force is een goede game, niet meer dan dat.

Ik had gewoon veel meer verwacht van de deathmatch en die valt echt tegen. Co-op is daarentegen wel weer leuk (ik heb het dan over co-op met 2'en want met meerderen wordt het veel te onoverzichtelijk).

GFX zijn gewoon goed, maar wederom plaats ik hier de opmerking 'als je maar niet meer dan met 2 personen speelt' want als je dat niet doet dan is er toch duidelijk een erg korte draw distance en doemt er veel mist op. Geluid van de game is ook goed uitgewerkt, o.a. door goede 'voice overs'.

Al met al een goede game met goede besturing. Spel is hier en daar slordig afgewerkt (maar ja, welke game heeft dat nou niet...) en de multiplayer had veel beter uitgewerkt kunnen (lees:moeten) worden. Ik geef het spel een 7,5

Deel Deze Pagina