Okay ff voor de duidelijkheid:
Als je dood gaat valt er een groene kubus- dit is een memory chip. Hierdoor krijg je 2000 van de 3000 punten die je kwijt was voor je dood terug. Dan blijft dat mannetje, vrouwtje, alientje of flintje(human-cyborg relation (C3PO)) dood tot het eind van het level. als je echter aant co-open bent dan kan je hem gewoon laten respawnen en kan je weer door.
Je kan in elk level een DNA dingetie vinden waar je dus weer een nieuw mannetje mee kan besturen in de deatmatch. Als je vier mannetje o.i.d van dezelfde squad hebt unlocked kan je die gebruiken in SD.
Maarre ik heb ergens gehoord dat je hoeden voor Tex kan vinden.... weet iemand hier meer over??
ps. @ da_M_C die teleport kan je kapot schieten en dan komen ze dus niet meer de hele tijd terug. Je kan trouwens als je in die levels met lava enzo heel veel snipen met flint als je de juiste plaatsen uitzoekt, dan hoef je nog alleen maar de laatste dingetjes weg te schieten.
ps2. Ik weet niet meer wie het zij: Maar ik vind Tex inderdaad ook maar een beetje los meelopen, maar hij schiet wel lekker maar ik vind hem zelf maar niks om mee te spelen. Brutus is de bruut(us
)
Laatst bewerkt: 26 jun 2003