Brute force: kopen of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 21 jun 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde het eigenlijk gaan kopen, maar waarom doen die verrekte n00b developers van Brute Force nou weer 3rd person. Een beetje shooter is toch gewoon 1st person. Nou gaak denk ik Wolfenstein kopen, want een shooter in 3rd person zuigt echt dik!!

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop voor je dat je een tijdelijke ban krijgt voor dat zinloze gebrabbel van je

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    uhh wie?? maar om een pic onder je naam te krijgen ga naar je profile en dan edit options (en onderaan dat tabblad kun je het veranderen)

Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou liever ook van FPS. Maar ik vind het echt goed te spelen hoor. Ik zou gewoon Brute Force kopen.

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    3th person is goed te doen, alleen moet je wel n grote tv hebben om in multiplayer wat te zien. Het poppetje staat een beetje in de weg. Dan is fps toch een stuk handiger.
    Ben blij dat ik eindelijk door dat lvl met die teleporters heen ben. Dat was ff een ontzettend ***lvl. Je moet wel bijna gunblazing door het lvl omdat die beesten steeds terugkomen (vind dat sneaken met Hawk een stuk leuker) Maar het lvl daarna vind ik super. Beetje snipen en die blade van Hawk is echt vet.
    Ik heb een beetje het idee dat Tex weinig toevoegd aan het team. Vind Brutus fijner om mee te spelen, die power werkt goed. (ook tegen vijanden die op de grond zitten, las ergens dat iemand dat irritant vond) Als ik veel moet schieten pak ik Brutus, Tex loopt er dan een beetje bij. Maar ik speel hem niet. Die twee hadden ze misschien wat apparte dingen moeten geven waardoor je ze beiden meer gebruikt. (kan misschien nog komen, maar dit is mijn indruk tot nu toe)
    Ik vind het wel jammer dat het verhaal niet goed naar voren komt. Er is wel iets, maar dat wordt niet echt boeiend verteld. Alleen maar je squad met dat geprojecteerde hoofd in beeld. Ik kan me nu amper herinneren wat het verhaal was.
    De vijanden spreken me ook minder aan dan bij Halo, daar wist ik meteen de namen en die stemmetjes zijn vet. Vooral de Grunts. Dit mis ik bij BF.
    Verder mooie graphics, goed geluid, fijne controls. Denk nu niet dat dit een slecht spel is, maar het heeft geen zin om een lulverhaal te houden over de pluspunten. Ik vind het zeker een dikke 8,5 waard. (halo blijft wel nummer 1)

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk heb ik hem morgen binnen. Na de nu toch meestal positieve reacties kijk k er wel een beetje naar uit! :9

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je volgens mij door een memorie chip van diegene op te rapen.

8. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Okay ff voor de duidelijkheid:
    Als je dood gaat valt er een groene kubus- dit is een memory chip. Hierdoor krijg je 2000 van de 3000 punten die je kwijt was voor je dood terug. Dan blijft dat mannetje, vrouwtje, alientje of flintje(human-cyborg relation (C3PO)) dood tot het eind van het level. als je echter aant co-open bent dan kan je hem gewoon laten respawnen en kan je weer door.

Je kan in elk level een DNA dingetie vinden waar je dus weer een nieuw mannetje mee kan besturen in de deatmatch. Als je vier mannetje o.i.d van dezelfde squad hebt unlocked kan je die gebruiken in SD.

Maarre ik heb ergens gehoord dat je hoeden voor Tex kan vinden.... weet iemand hier meer over??

ps. @ da_M_C die teleport kan je kapot schieten en dan komen ze dus niet meer de hele tijd terug. Je kan trouwens als je in die levels met lava enzo heel veel snipen met flint als je de juiste plaatsen uitzoekt, dan hoef je nog alleen maar de laatste dingetjes weg te schieten.

ps2. Ik weet niet meer wie het zij: Maar ik vind Tex inderdaad ook maar een beetje los meelopen, maar hij schiet wel lekker maar ik vind hem zelf maar niks om mee te spelen. Brutus is de bruut(us :p)

Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje Rego, hoe respawn je iemand in co-op. Kan het wel gebruiken want mijn vrienden blijven steeds doodgaan.
    Dat lvl heb ik ondertussen al gehaald, zoals iemand hier zei gewoon alle teleporters kapotschieten. Toen had ik Flint nog niet.
    Flint is gewoon overpowered, die is zowat in ieder lvl super goed. Maar blijven die ventjes niet terugkomen bij die teleporters? (heb zo'n lvl nog niet gespeeld met flint)
    BTW ik zei dat over Tex :D

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je in co-op dood gaat krijg je 1 vd characters die nog over zijn. Zijn echter al je teamleden dood, kan de persoon (1 van jouw vrienden die dood ging) zelf kiezen met welke character hij opnieuw begint.

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gehaald, en meteen een paar uurtjes gespeeld.

Opinie: Prima shooter, niet meer en zeker niet minder.

Ik ben alleen een paar keer een boeg tegen gekomen, waardoor ik de hele xbox opnieuw kon opstarten. Dit was overigens alleen bij die lizzard brutus, en die gebruik ik het minst..

Verder baal ik van het gemis van live support. Dit soort games met redelijke mp's moeten ook live enabled zijn..

Ach, ik denk dat dit er wel weer zo eentje is die ik houd na het uitspelen.

groeten,

mx

12. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Het is niet de Halo beater geworden zoals men maanden beweerde. Speel hem in ieder geval meteen op Hard.

13. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met Brute Force ook tegen bots spelen??8)

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar Rego zei dat je in de co-op gewoon kunt respawnen. Ik weet wel dat je in de single player weer bij je laatste chapter begint met al je characters als je dood bent.

Niet zoals jij dat bedoelt, maar als je team deatmatch speelt spelen jij en je tegenstanders met je eigen team waarvan jij er een bestuurt (net zoals de single player)

15. nielzo

nielzo Guest

erm, die beesten komen dus niet steeds terug als je hun power generatortjes gewoon opblaast :{
    dat zijn die obalisk achtige pilaren met die blauwe lampjes erop. Als ik jou was zal ik hem nu nog een keertje gaan spelen en dan een beetje kalm aan en neem er de tijd voor zodat je misschien nog eens wat kan unlocken ;) want ik kan je een ding vertellen: er licht in dit level zo een leuk DNA pakketje verborgen! met een MP level :9

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wie heeft er nog meer Brute Force besteld op Gcshop? Ik heb 22 Juni besteld, en meteen op die dag het bedrag over gemaakt, het is al lang van me rekening afgeschreven:mad: IK wil die game gewoon eerst nog spelen voordat ik op vakantie ga! En ondertussen is hij ook nog eens 34,99 bij de V&D, met een of andere actievoorwaarde...? Weet iemand daar meer over?

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sorry kan je hier niet mee helpn, zou als ik jouw was effe contoct opnemen met hun, mij waaren ze bestwel hulpzaam.

hoop daqt die acti bij v@d doorgaat dan ga ik hem in ieder geval halen

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Bij de V&D moet je dan eesent groene stroom nemen, dan krijg je de game voor 34,99, dus een echte top aanbieding is het echt niet.

19. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik zei het inderdaad een beetje onduidelijk/verkeerd. Jelle heeft gelijk, als je dood gaat ga je naar het volgende mannetje, als alle mannetje bezet zijn en je gaat dood kan je van de ventjes die dood zijn 1 uitkiezen en dan wordt je als die gerespawned. Het is trouwens ook zo dat als je dit in SDM doet dat je dus als iedereen dood is behalve 1 maar je bent met zijn 2en( dat dus eentje geen mannetje meer heeft) dan kan je er voor kiezen om gewoon het andere team te joinen. :confused: een beetje doelloos aangezien je tegen elkaar bent maar toch... het kan.

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan ga ik dat ook ff uitproberen.

Deel Deze Pagina