Brute Force NU in de winkel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 jun 2003.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe, daar gaan de developers ook nog een weekendje voor burnen in de hell voordat ze door mogen naar beter oorden, where ever the hell that may be :).

2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst bellen voor dat je gaat rennen!
    Ik laat hem liggen,omdat ik voor sof2 gaat

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dixons heeft idd de actie dat je 10% korting krijgt op alle spelcomputersoftware. Loopt nog tot eind deze week.

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jah?
    *springt op!
    weet geen spel om te kopen...
    twijfelt of hij wel behoefte heeft aan nog een shooter..(MA was even leuk, maar daarna h\ging Halo weer in het laatje)
    *gaat weer rustig zitten...
    *wacht op review

5. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    K heb hem ook gehaald vandaag. Hij is zeker vet!!! Graphics zijn gewoon lekker, en de game play is ook gewoon lekker. De level opbouw is een beetje simpel, maar wel leuk. Het spel is niet heel erg mee sleepend, maar wel gewoon goed. Je krijgt wel waar voor je geld, je moet alleen niet denken dat het een halo-beater is. Het is ook leuk dat je echt ff de goede wapens en gasten moet kiezen voordat je een basis binnen valt. Want het kan ook helemaal verkeerd gaan, als je je niet voorberijd.

6. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    *offtopic*
    free record shop heeft ook zoiets. kun je een free-id kopen, en dan krijg je met dat pasje 10% korting op spellen, dvd's, cd's enzo. pasje kost 5 euro, 1x een spel kopen, en je hbt het eruit
    *offtopic*

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij de MysteryMedia krijg je ook die bonus DVD erbij.

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Welke bonus DVD als ik vragen mag??

Hopen dat ik morgen BF kan krijgen :)

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    beste darkwingduck, wat bedoel je percies met het eind van de week want als ik het goed begrijp kan ik dus zaterdag brute force+live kit halen(ondanks dat ik nog geen cc heb, maar dat kan toch later geregeld worden) voor 100 euro en daarover ook nog een 10% korting krijgen.

alvast bedankt

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Eind van de week is tot 22 juni, oftewel: aanstaande zaterdag kun je nog van die actie profiteren. Al geldt het wel alleen voor consolesoftware, ik weet dus niet zeker of je ook 10% korting krijgt op die Live-actie. Denk het niet eerlijk gezegd, aangezien dat al een aanbieding is.

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad nergens een Halo beater, maar dat kon je sowieso al niet verwachten van dit spel. Daar is de opzet simpelweg te "gewoontjes" voor. Toch een erg vermakelijk spel! :9 De Dixons hier had hem trouwens nog niet, wat mij dwong hem bij de FRS te kopen.. Weer 10 euro verlies. :'-(

12. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik altijd mij CJP pas. Krijg ik ook 10 procent korting bij FRS :p

13. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook!! Toch nog ergens handig voor, dat CKV. ( waar je de pas krijgt)

14. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, CKV zuigt behalve het CJPpasje :D

15. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    In Nijmegen hadden ze em nog niet bij dixons dus nu heb ik em maar bij een andere game winkel gehaald.

16. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    hee brutus, toevallig bij mysterymedia:D heb ik em vammiddag ook opgehaald in nijmegen en hij is wel cool! op sommige punten beter dan halo, op de meeste niet.

17. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wheeeeee goed nieuws...Gcshop heeft hem verstuurd :cool: dus denk dat ik hem morgen wel in de bus heb :D

18. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gekocht bij de Gameshop in Den Haag, heeft deze maand 20% korting op xbox games, 'schade' was dus 48 euro, kreeg er ook nog de Ultimate Halo Companion DVD set bij.

Nu volgende week nog MM3 aanschaffen.

19. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die Halo dvd set is die wel een beetje cool of zeg je van er staat echt alleen maar crap op ??!?!?

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ben ik ook benieuwd naar....
    Denk dat ik hem morgen maar bij music store ga halen. Ik had daar Red faction 2 gehaald, maar valt toch een beetje tegen... Multiplayer is hij echter wel HEEL vet!

Dus ik ga denk ik red faction 2 tegen brute force ruilen.... Hoop dan maar dat je die extra DVD er ook bij krijgt.

Ik wil trouwens best wel wat meer meningen horen van mensen die deze game gekocht hebben, zodat mijn twijfels weg genomen worden.. Gamekings was er namelijk niet erg enthousiast over...

Deel Deze Pagina