Brute Force NU in de winkel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 jun 2003.

1. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah je kunt niet alle spellen met halo blijven vergelijken :cool:
    Want halo was gewoon super! en als een ander spel ook super is betekend het niet meteen dat het beter is als halo...

Ik vind sommige NES games nog steeds beter als games van hetzelfde genre op de xbox... :cool:

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    het is dat ik mm3 heb besteld omdat ik te weinig live games heb, maar anders had ik deze zekerweten ook besteld, lijkt me egt een hele goede game!

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem nu, had hem al vanmorgen alleen toen moest m'n moeder zo nodig weer de kamer schoonmaken en dan heb je altijd last van omdat ze dan voor het beeld gaat staan en je hebt die KL*TE stofzuiger de heletijd. Dus ga hem zo ff testen. }:]

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Jeroen heb je hem online besteld ofzo?? bij gcshop??? of heb je hem in de winkel gehaald??? :eek:

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  6. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ikke heb slim gedaan!! Ikke heb een deal gesloten met Horny Devil, ikke krijgt Brute Force volgende week lekker binnen :D

7. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Lag vanmorgen op de mat! Ben nu ff aant spelen...

8. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem binnen! Ik laat wel ff weten wat ik er van vond.

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is echt super lijp. :9:9

10. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Fallout nog een keertje..... ik probeer het nu overal tegen je te zeggen. Wat free record shop doet is ILLEGAAL, VERBODEN, het mag gewoon niet, en die flikkers doen het gewoon wel. kan gcshop.nl niks aan doen.

Verder had je em vandaag eigk wel meoten krijgen, dat ben ik wel met je eens...

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk alleen niet dat hij iets terug kan zeggen (hij's gebanned).. :eek:

12. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe mja ik las et net.. alleen maar voor die link naar PB joh?... Als je met je hardware mag patsen mag dat ook met je vriendin imo, maja wie ben ik :D

anyway, hij heeft me bericht vast wel gelezen, ik vraag me nog steeds af bij wat voor instantie je moet zijn om dat soort dingen (te vroeg verkopen van games) moet melden.

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat er erg aan is hoor :{ als de game af is waarom zou je hem dan achterhouden dat heeft toch geen zin???

Wees blij dat je hem soms een paar dagen eerder hebt!
    Gamers hebben ook altijd wat te zeuren:{

14. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    wat je hier nu dus neerzet is de grootste onzin ooit. FRS koopt het spel massaal in bij de leverancier. Leverancier geeft geen datum waarop hij pas verkocht mag worden, dus FRS doet em meteen de winkels in. Spel is waarschijnlijk gewoon iets eerder verscheept dan dat ze verwacht hadden, maar hier is dus helemaal nix illegaals aan!
    Als er 1 winkelketen is die zich altijd aan de verkoopdata houdt, is het de FRS wel.

/edit:

en dat GCshop.nl dan veel later is dan de FRS is totaal niet schuld van FRS hoor.. GCshop had het spel net zo snel kunnen versturen als de FRS dat doet...

Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  15. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt voor een gedeelte gelijk, ook wij krijgen te maken dat we spellen drie/vier dagen eerder hebben dan de release.

Meestal krijg je er van de leveraciers te horen dat je hem pas op de dag van de release mag verkopen, yeah right :)

Kijk het is logisch dat je hem meteen als je hem binnen hebt in de winkel legt, dat is een service voor de consument vindt ik persoonlijk.

Het is dus "illegaal", inderdaad tussen aanhalingstekens.

16. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Monkey zegt het al, ik praat niet uit mijn nek

verder kan GCshop niet zo snel zijn als FRS omdat wij nog met een tussenhandel, de distributeur, zitten frs krijgt ze direct van de leverancier.

Enter the matrix had bijv een verkoop verbod, omdat het op de dag van de release van de film uit moest komen.. hield de FRS zich weer lekker niet aan.

Killerbee heeft te maken met oneerlijke concurrentie. (de consument wint wel, maar de verkoper niet, als je een verkoper bent is dat klote :) ) Als 1 zaak hem eerder heeft dan de rest is dat toch oneerlijk? Tuurlijk kan iedereen zich voorstellen dat je graag de snelste wilt zijn, en gelukkig hebben we bij gcshop het grote voordeel dat we gewoon veel goedkoper zijn, voor 10 euro wacht ik wel 4 daagjes, maar sommige mensen niet... en die mensen kopen nu bij FRS, puur en alleen omdat frs de games eerder ontvangt. Tis gewoon weer gedoogbeleid, het is wel illegaal, maar om er nou iets aan te doen..sja :D

Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  17. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het is oneerlijke concurrentie en uiteindelijk alleen maar nadelig voor de klant.
    De FRS hanteert namelijk wel hogere prijzen en als het aan hen ligt wordt de winstmarge alleen maar groter. Dan kunnen ze nu niet, dan kopen mensen het bij de andere winkels die goedkoper zijn. Momenteel spelen ze goedkopere winkels er dus uit door een game bij zijn prime time 4 dagen eerder te verkopen, zo halen toch nog heel wat klanten binnen die anders de game bij de goedkopere winkel hadden gekocht.
    Dat de klant de game 4 dagen eerder heeft klinkt leuk voor de gamer, maar uiteindelijk zal 1 van die verkopende partijen het verliezen... juist, de tragere die zich aan de releasedate houdt. Gevolg--> een concurrent minder om rekening mee te houden en een grotere klantenkring voor FRS, die vervolgens geen reden ziet om de prijs niet te verhogen, of uberhaupt te verlagen.
    De FRS krijgt hoogstwaarschijnlijk een boete of een verminderde korting van de uitgevers, maar dat boeit hen niet. Die kunnen ze nu nog makkelijk incasseren. De kleine, en vaak speciaalzaken zijn hiervan dus echt de dupe en uiteindelijk ook de gamer die toch graag wel goedkopere games ziet in de toekomst dan duurdere.

18. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Bruut mooie avatar heb jij Halo-ed zelf gemaakt of?? is daar ook een groot plaatje van?

En idd jij begrijpt wat ik bedoel, maar waar zou je zoiets aan moeten geven?

19. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook gehaald (FRS) en ik moet zeggen hij speelt lekker weg!

Maar de avatar van Halo-Ed kun je vinden op xbox.com moet je maar ff zoeken, maar je vind hem wel.

20. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem voor je gezocht, maar kon hem niet meer vinden!

Deel Deze Pagina