Ik zou SOF2 nemen. Simpelweg omdat dit me beter ligt. Ik heb volgens mij te weinig fantasie. [Note] SOF2 is Geen poort. Is compleet aangepast. Heeft veel nieuwe opties. De pc versie lijkt hierbij verouderd. Kortom betere graphs,gameplay, bijna alles. [/Note]
ik ga ook voor bruteforce, omdat ie exclusief is en de eerste previews op het net maken me ook enthousiast. en exclusieve games zijn meestal goed.
Als er veel verbetert is dan wil dat nog niet zeggen dat het geen poort is hoor. Het is pas geen poort meer als het spel helemaal opnieuw was gemaakt wat nu niet zo is. Maar ik ga iig voor BF, lekkere co-op en leuke single player
Ik haal Brute Force zeker. Vond Halo co-op super. En Brute Force heeft zelfs 4-player co-op. Lijkt me echt vet om onder het spelen van de singel player een controller bij te steken en dan verder te kunnen gaan met zn 2en.
Ik zit zwaar te twijfelen (net zoals bij MC2 en Burnout 2 ) welke ik moet nemen. Persoonlijk vind ik FPS het leukst en bij SoF2 kun je ook op Live! spelen. Maar ik hou ook erg van tactische shooters en Brute Force ziet er ook mooier uit. Nou ja ik wacht gewoon de reviews af en dan kijk ik wel.
Ik ga voor SOF, omdat ie Live is, mss koop ik later nog Brute Force, maar dan moet ik eerst wat reviews hebben gelezen
Ik kan ook niet kiezen dus ik koop ze gewoon allebei Maar ik denk zowiezo dat je aan geen van beiden een miskoop zal hebben.
Ik zie em niet staan hoor! /edit Ik heb hem al; 'k zat met me stomme kop bij RELEASED te kijken maarre, ff iets anders: als 'ie bij UK al op 20-6-'03 te koop is, issie dan ook in Nederland te koop of niet? Zo ja, geldt dit dan voor alle release datums?
Je bedoelt BF neem k aan? Ik heb hem iig ook gepre-orderd. Heb SoF2 al voor de pc en geen Xbox Live dus...
Hmm valt me op dat weinig mensen zich er wat van aan trekken dat BF niet over LIVE te spelen is.. Dat is voor mij eigenlijk wel de grote reden om hem niet te kopen.. De spellen lijken me allebei erg vet maar je moet toch wat kiezen he.. En MM3 moet ik ook zeker hebben
Ja ik vind het ook heel jammer dat hij niet op Xbox Live te spelen is. Maar ik vind het wel vet dat je op een hoge moeilijksheidsgraad toch wel tactisch moet spelen.
Ik ga ook voor Brute Force omdat het tactische element mij wel aanspreekt. Bovendien heb ik SoF 2 al op de PC.