1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brute Force of SoF 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door flipkop1984, 21 mei 2003.

1. El Roco

El Roco Johnny Knoxville

Leuk Bevonden:
    0
    Brute force omdat de levels met 4 te spelen zijn, en ik heb veel vrienden die mee willen spelen.

2. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmz......volgens gamekings is brute force niet echt bijzonder en wat ze daar lieten zien haperde als een gek....terwijl het toch wel een game was die hoog op mijn verlanglijstje stond :{
    SoF2 weet ik nog niet.....raven shield komt er ook aan en da's natuurlijk ook erg leuk :) moet ff kijken wat SoF2 allemaal voor extra's heeft op de xbox...

we'll see

mzzls

martin

3. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de commercial gezien v Brute Force for interplanetary combat there is no power greater than X..zag er weet vet uit:cool: Ik haal em zeker..

4. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraagje tussendoor: Neemt niemand SoF2? Damn, wil 'em bijna zelf niet meer halen als er geen enkele NL'er online is :+.

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Waar heb je die commercial gezien dan?

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Duidelijk SoF2 natuurlijk. Brute Force is cool, maar voor de echte Live mutliplayer wachte ik al op SoF2. Ik heb hem op de PC en ik kan gewoon niet wachten totdat ik hem met voice communication etc heb. Daar kan Brute Force gewoon niet tegenop.

7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    T'was precies na Gamekings op The Box

8. Dragon Hunter

Dragon Hunter Gaurdian of Honor

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou kiezen voor Brute Force als ik jou was. Maar je moet zelf beslissen, wij niet

9. jeroen18

jeroen18 boks ouwe

Leuk Bevonden:
    0
    als je er dan ook ff bij zegt waarom hij zonodig niet sof2 moet kopen zou wel fijn zijn...

kom nou niet weer met: op pc vind ik hem niet leuk blabla dat hebben we al zoveel gehoord!

10. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ikzelf heb Brute Force gepre-ordered maar begin nu toch een beetje te twijfelen of ik wel de geode keuze heb gemaakt. Sof2 lijkt me ook erg vet, zeker online.

11. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    raven shield staat voor 30 september in de us dus en er is nog geen europeese datum bekend dus dat word nog effe wachten maar ik denk wel dat het ook een topper wordt

Deel Deze Pagina