hmmmz......volgens gamekings is brute force niet echt bijzonder en wat ze daar lieten zien haperde als een gek....terwijl het toch wel een game was die hoog op mijn verlanglijstje stond :{ SoF2 weet ik nog niet.....raven shield komt er ook aan en da's natuurlijk ook erg leuk moet ff kijken wat SoF2 allemaal voor extra's heeft op de xbox... we'll see mzzls martin
Heb net de commercial gezien v Brute Force for interplanetary combat there is no power greater than X..zag er weet vet uit Ik haal em zeker..
Even een vraagje tussendoor: Neemt niemand SoF2? Damn, wil 'em bijna zelf niet meer halen als er geen enkele NL'er online is .
Duidelijk SoF2 natuurlijk. Brute Force is cool, maar voor de echte Live mutliplayer wachte ik al op SoF2. Ik heb hem op de PC en ik kan gewoon niet wachten totdat ik hem met voice communication etc heb. Daar kan Brute Force gewoon niet tegenop.
als je er dan ook ff bij zegt waarom hij zonodig niet sof2 moet kopen zou wel fijn zijn... kom nou niet weer met: op pc vind ik hem niet leuk blabla dat hebben we al zoveel gehoord!
Ikzelf heb Brute Force gepre-ordered maar begin nu toch een beetje te twijfelen of ik wel de geode keuze heb gemaakt. Sof2 lijkt me ook erg vet, zeker online.
raven shield staat voor 30 september in de us dus en er is nog geen europeese datum bekend dus dat word nog effe wachten maar ik denk wel dat het ook een topper wordt