1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

bruteforce tegenvallend?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Koenjo89, 1 jun 2003.

1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Snap dit allemaal wel een beetje hier, maar maak je niet druk wacht gewoon tot een paar mensen van het forum hem hebben en vraag dan naar hun mening over het spel. zelfs daar heb je niet altijd iets aan. hoorde namelijk zoveel gezeik over toa feng, valt ook reuze mee, geloof me

2. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga niet moeilijk doen. ik haal dit spel gewoon. 50€. en alsie niet leuk is, verkoop ik m.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem nu net binnen ..... echt heel tof ... (helaas ga ik morgen op vakantie dus ik kan er niet meer over kwijt)

5. mischa

mischa Guest

stuur hem zolang maar ff naar mij toe...
    ik woon.............................
    acht laat maar doe je toch niet :cool:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht ik heb naast mijn PAL box ook een NTSC box (net 3 weken) deze game rulez!!!!!!! ... maar je hbet dan ook een amerikaanse box nodig om hem te spelen

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op gamekings zag hij er goed uit!

8. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het er juist wat minder uitzien. Vond de omgevingen erg leeg, maar ze waren er wel positief over.

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem ook gezien... maar ik vind het er echt ongelofelijk bout uitzien (niet eens ps2-kwaliteit), schokkerig, en de actie vind ik helemaal slecht... ik verw8 ook helemaal nix van deze game eerlijk gezegd... heb de hype helemaal gemist... :p

10. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    De framerate was inderdaad echt verschrikkelijk bagger. Hopelijk lag dat aan de preview versie ofzo.

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, wat een but framerate, echt zonde dat ze het zo verpest hebben, lijkt wel UC :mad:

12. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    waarom lees ik dan in de reviews dat de framerate vrij stabiel is en dat ie alleen in splitscreen soms een beetje stottert :confused:

13. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    (kan zijn dat het aan hun versie lag, of aan mijn verwendheid met andere soepellopende games)

14. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    The game has you going on 18 missions in 6 different locations. While the game only took around 10 hours to beat, you're looking at your basic seek and destroy mission objectives. The reason Brute Force is so fun is that with you have so many ways of infiltrating and destroying when using your squad’s special ability. Adding the ability of playing co-op with a few friends greatly extends the life and fun, especially when set on a hard difficulty setting

Echt lang is hij dus niet

15. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed geluisterd had had je kunnen horen dat het een vroege versie van brute force was.

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het zou echt jammer zijn als de game met meerdere spelers niet meer zo vloeiend loopt. hadden ze het beter nog een paar maanden uit kunnen stellen. heb liever dat ze het uitstellen dan een niet complete game

17. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik heb er wel vertrouwen in dat alles in de final version wel oke zit :cool: als dat niet zo is zouden ze de game denk ik wel uitgesteld hebben (again)

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En volgens mij hadden ze het er bij Gamekings ook over dat hij zo kort was. Maar dat was alleen als je gewoon alleen maar ging knallen en niets tactisch deed (omdat dat op easy toch niet hoefde)

19. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, op EASY is Halo ook heel makkelijk en snel uit te spelen.

20. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net wat voor soort gamer je bent :cool:
    Wil je waar voor je geld en ga je het op alle moeilijkheidsgraden uitspelen??
    Dan duurt de game idd lang:) en krijg je waar voor je geld

Je kunt hem ook zo snel mogelijk uitspelen op easy en hem dan in de kast stoppen, dan is de game idd erg kort en krijg je naar mijn idee niet waar voor je geld!

Je kunt kiezen :p ik ga voor het eerste

Deel Deze Pagina