1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

bruteforce tegenvallend?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Koenjo89, 1 jun 2003.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game moet je gewoon gelijk op hard difficulty uitspelen, of gewoon niet! Easy is gewoon veel te makkelijk en maakt het spel meer een soort Halo.

Dit was trouwens een vroege versie van het spel, dus die nare bugs zullen niet in de uiteindelijke versie verschijnen..

2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    I Agree maar ik speel games toch altijd eerst op easy uit voordat ik verderga met het volgende niveau!

Bij Halo kreeg je dan van die logo's bij het level staan, als bewijs dat je hem op die moeilijkheidsgraad had uitgespeelt, dat vind ik dan wel weer leuk daarom probeer ik alles te halen en begin bij easy.

3. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je hem op Normal haalt zal er ook wel bijstaan dat je hem op Easy heb gehaald:confused:.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft verder nog iemand de game hiero? Zet dan ff je eerste indruk, ik twijfel nog :p

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij Halo niet zo :)

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    volgens gamekings moet je het echt niet op easy spelen.......dus ik begin maar meteen zo moeilijk mogelijk

7. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik dacht van wel. Nou ja het zal wel.
    De ranking van Brute Force op gamerankings gaat nu wel snel omlaag. Er komen bijna alleen maar zevens binnen:mad:

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Bij halo bestond er ook geen logo voor op easy,als je het op easy uithad kwam er gewoon niks :),maar als je het op heroic uithad had je het nog niet op normal uit,als je het zo wilt vergelijken

9. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Er is dan ook helemaal geen logotje van easy. Als je een level op easy uitspeelt wordt ie simpelweg beschikbaar, maar staan er geen logotjes. Bij normal krijg je pas het eerst logotje.

10. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m gepreorderd, 20 juni horen jullie hoe hij is.

11. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alle spellen op meteen op Normal en daarna soms nog eens op hard (dan moet het spel wel echt heel leuk zijn).
    Maar ik ga dit spel echt meteen kopen op 20 juni of misschien iets eerder. En of het dan tegenvalt zie ik dan wel maar tot nu toe vind ik een 8,1 als cijfer hoog genoeg. Ik wou dat ik op school overal een 8,1 voor haalde dan kon ik nog meer Xboxen. Of moet xboxen met dubbel x?

12. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gamereview cijfers nou eenmaal niet met schoolcijfers vergelijken. Ik was met een 6.5 al tevreden, bij een game betekent dat dat het flink zuigt.

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    deze game gaat volgens mij enorm tegenvallen, wat ze op gamekings lieten zien kon mij niet bekoren om het spel te kopen.

14. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel erg vervelend wezen als deze game tegen gaat vallen.
    Maar volgens mij valt dat wel mee hoor.

Je moet natuurlijk niet alles puur alleen maar alles vergelijken met Halo, want dat doet bijna iedereen hier volgens mij.

Ik verwacht(te) zelf ook een topper, maar ja Halo is nou eenmaal een SUPERtopper (vind ik ), en als je alles daarmee vergelijkt stelt alles natuurlijk teleur.

Wat betreft de gameplay (tijdsduur), iedereen zei ook dat de singleplayer van RTCW tegenviel, nou dat vind ik enorm meevallen.

En anders is er altijd nog de optie om meteen met wat moeilijker te starten dan easy, ja toch??
    Dat doe ik met elke game, anders is t geen uitdaging meer, en is elk spel binnen 2 dagen uitgespeeld

15. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    k ga meteen op hard spelen, naarmate je ouder word lijk ik steeds beter te worden in spellen, ik had dit in Halo en conflict desert storm ook

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik koop het spel gewoon, als het me tegenvalt (lijkt me niet) breng ik het gewoon weer terug. Ik ga hem gewoon op Normal spelen. Als ik hem op hard speel en hij is aardig moeilijk zit ik zo tering te zweten in de latere levels. En op easy rag je zo door het spel heen en dat is zonde.

Deel Deze Pagina