1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Budget Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sam_Fisher, 5 okt 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan geen mening vormen over wat hij daar zegt.

2. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik kon echt niet wachten. Ik hield ook in mijn achterhoofd dat hij goedkoper zou worden maar zo snel had denk niemand verwacht.

Ik denk dat iedereen er anders over denkt. Die dingen die ik daarboven heb genoemd zijn geen feiten maar ik denk/ dacht er zo over. Nu niet zo erg meer nadat wouter ook een paar goede argumenten geeft die waarschijnlijk wel feiten zijn.

3. Tedje

Tedje [Ensure-Park]

Leuk Bevonden:
    0

1e stuk : Uhm je reinste lariekoek ? 1: de bekende merkjes staan er nu nog steeds op. en stel je hebt een ps2 met alles werkend enzo maar dan 200 , en je hebt ook een ps2 met "duurdere" chips etc voor 400 euro nou dan gaan mensen niet een ps2 voor 400 kopen omdat er duurdere chips in zitte.(Maar oke jij dacht t)

2e Nou stel dat Mighty MS tog bijv XboxLive zal opfucke (wat misschien nog kan gebeuren aangezien iedereen er wel met veel lof over spreekt, maar dat zijn mensen met de XBoxen en tja Xbox staat nog niet on top = nog niet veel mensen= niet super veel succes/money) Dus dan zal Xbox2 niet echt geliefd zijn( als Ms er dan nog mee door gaat.) En stel MS blijkt xbox2 nog eerder uit te brengen dan is t voor mij over....

3e Tja dan tog weer MS zal zeker niet "slecht" materiaal gebruiken , want tja reparatie kosten zullen dan ook niet echt laag zijn ... En dat zou nog een extra zorg voor Mighty MS zijn

4. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

1e stuk:
    Ik begrijp echt niet wat je bedoelt

2e stuk en verder:
    Wat is je bron?

:confused:

Edit: als jij een tshirt ziet waar zeeman op staat en één van ralph lauren en ze zijn even goed dan koop je ook die van ralph lauren.
    tenzij je een arme sloeber bent:)

Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2002
  5. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Maar even terug naar de stelling: Wat vinden jullie van het budget van de xbox?

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Budget is niks mis mee en er zal in de loop van de tijd nog wel wat bijkomen.
    En wat betreft de onderdelen, ze zullen alleen vergelijkbaar materiaal gebruiken en niet minderwaardig, MS heeft zijn naam hoog te houden.
    Het gaat over bijvoorbeeld een ander soort kunststof gebruiken voor de behuizing, scheelt misschien 20 cent per console maar kan miljoenen uitsparen die ze dan weer ergens anders voor kunnen gebruiken.

7. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Verkoopt Sony de Ps2 ook voor minder dan dat ze ervoor betalen?

8. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Want ik denk dat er maar weinig mensen zijn die spelen kopen. Ze kopieren ze alleen maar.

[edit] mod/ probeer de volgende keer de edit-button te gebruiken, dit had makkelijk in 1 post gekund.

9. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat er eerst wel winst op de PS2 werd gemaakt (voor de prijsverlaging)maar of dat nu ook nog zo is weet ik niet.

10. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Maakt Nintendo winst met de gamecube?

Deel Deze Pagina