uhum, wie heeft er trek in een waarschuwingen-koek? Disclaimer : Dit was bedoeld als grap. Klaag mij daarom ook niet aan voor machtsmisbruik.
Klaagt wouter aan voor machtsmisbruik. * doet zijn bril op en ziet dan pas de disclaimer staan, overlegd met zijn advocaat moskowic of er toch nog mogelijkheden zijn om hem aan te klagen. Verwacht binnenkort maar een dagvaarding op de deurmat of mag ik een keertje shoarma komen eten
Gold is geen platinum Vegeta maar dat betekent dat die binnen een week zal uitkomen, dat de game af is Waarschuwing voor WouteR, Denny (Ikke dus) en Rumblebumble voor slowchat en offtopic gaan in de Games Chat
*lacht zich dood om Denny Bhuwahhhhhhhhhhaahhhhhaaaaaaaa *Uitgelachen: Nee. *bedenkt zich dat die het goede voorbeeld moet geven en drukt op de editknop en lult nog wat over Buffy: Op gamerankings scoort de game gemiddeld een 78 uit 10 reviews
Het forum gaat zwaar achteruit.. Waarschuwing voor Martijn voor ongeldige waarschuwingen uitdelen.. Geef mezelf er ook 2... 1 omdat ik Martijn een waarschuwing geef.... en nog één omdat ik mezelf onnodig waarschuw.. Snap je de logica??? Nu kan ik dus geband worden... heb dus 2 waarschuwingen....
sorry dat ik deze draad weer opgraaf, maar ik moet dit gewoon ff kwijt: Bijna iedereen die het spel gespeelt heeft vind het top! De meeste reviews liegen er dan ook niet om, en de cijfers rijken hoog, maar toch.. Vele gamers zeggen telkens, op alle reviews krijgen ze maar een 6, blablabla, MAAR DAT SLAAT NERGENS OP!! Deze game krijgt gewoon super cijfers! Misschien is het de reputatie dat games gebaseert op films/series nou niet de beste zijn, maar mensen, MET DEZE GAME IS HET GELUKT!!